Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Tjaa, jeg er ikke noen fan av den familien. Men han vistnok være god, så hvorfor ikke. Hvor lang tid vil det går før han er aktuell for A-laget? Er det 17 år han er?
Alle veier fører til Kløfta. Bortsett fra motorveien som går rett forbi.
Det er jo konge!! Tror forresten han er 19-20 år, ikke 17. Da har vi de to store stjernene på det norske VM-laget i 2008 som etter et strålende mesterskap selges for 200 mill. tilsammen.
Dette er jo helt konge! Er ikke helt fan av den familien jeg heller, men en høyre kant som spiller på det norske U-21 landslaget og som putta to kasser i sin siste landskamp er jeg alltid fornøyd med å få på laget.
Med den stallen vi har idag, er jo dette akkurat det vi trenger.
Fy faen det hadde vært så konge om han kom til LSK!! Den gutten har virkelig talent, ble faktisk regnet som et større talent enn sin bror for en del år tilbake! Dessuten er han høyre-ving, en posisjon vi virkelig kunne trengt forsterkning i. Hvis Jan Åge og co plukker opp denne karen foran øynene på viking og brann (som visst også vil ha ham) så viser det at LSK virkelig vil noe!
Bare nå ikke Rune Hauge eller en eller annen agentfjott kidnapper gutten og tar ham med til Seychellene eller Guernsey for hemmelige møter med Mons Ivar Mjelde eller Roy Hodgson eller noe... :| :lol:
Kommentar