Opprinnelig skrevet av Ola
Bjørn Helge Riise på Åråsen!
Collapse
X
-
Dette er jo bare genialt! Satt med en kompis og så innslaget med Riise og Riise på sporten (der storebror spiser mat på flyet) og kompisen min nevnte han som investering for LSK. Jeg lo han opp i ansiktet og sa at slike spillere ikke lenger kommer til oss. Glad for å ta så feil! Velkommen skal du være Bjørn Helge, og all honnør til Fjøra og co.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RolergraJa vi får håpe Hr.Berg åpner pengepungen, for han kommer vel ikke gratis.
Noen som vet hvor lenge han har igjen av kontrakten i Belgia?- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
... og:
(iflg Dagbladet)
"Han har to år igjen av kontrakten sin med Liege."- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
-
Dette gjør at LSK blir meget bedre rustet fremover og utover høsten. Fortsatt så har Røsler planer om å hente 2 spillere til. Ønsker meg da spesielt Bergomi og Larsen(keeper i Haugesund). Glem spillerne fra Odd(vet jeg ønsket disse)) for disse vil ikke kunne gå inn på laget nå som Riise går inn på laget og Søgård blir backup på sentralt!!!
Er helt i hundre vøtt, beklager skrivefeil men blir helt stressa.Kommentar
-
Virker helt klart som en positiv signing dette her. Husker at han ble omtalt som ett veldig stor talent for en stund siden, men etter det så har jeg ikke hørt all verden om han. Han er jo blitt 22 år gammel, så hvis han er ett så stort talent som "alle" skal ha det til så burde han gå rett inn på laget.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Dette er meget gode nyheter! Sinnsykt bra. Vi er i ferd med å skaffe oss et meget slagkraftig lag allerede i år, og fremtiden er definitivt LSK-GUL(L). Nå forventer jeg også fler tilskuere på Åråsen fremover, ettersom optimismen igjen vil bre seg.
Håper at vi også får Bergomi på plass. Tror nok det.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av veironHåper at vi også får Bergomi på plass. Tror nok det.- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
-
Det er utrolig morsomt å se hvor mye Fjøra/Röseler/Halle og alle andre har fått til. Morsomt med litt entusiasme rundt klubben! Men, det aller største taknemligheten vier jeg til Per Berg. Mannen har brukt 20-30 millioner allerede og nå bruker han enda mer! TUSEN TAKK!!
Lag oppstilling:
----------------Heinz-----------------
Stoffe-Andresen-Kippe-Rambekk
-------------Wehrman----------------
----------Korèn-Søgård--------------
--Riise-----EN SPISS-----Strand--Kommentar
-
Bra at det endelig blir litt konkuranse om plassene i klubben. Nå vil vi få en del gode spillere på benken, blant annet spillere som er ute av form.
Får vi bergomi så havner vel rambekk og shane på benken? Gode spillere.
På midten havner kanskje søgård på banken, og på spissplassen har vi myklebust og powell på benken.
Man ser allerede at skader gjør mindre skade på laget enn tidligere.
----------------------Müller------------------.... Misund
-Andersson--Andresen--Kippe--Bergomi- ... Shane, Rambekk
-------------------Wehrman----------------- ... Søgård
-------Riise---------Koren-------Strand---- ... (Radulovic, Mato, Vidarsson)
---------------Mifsud-----Sundgot---------- ... Myklebust, Powel
en midtbanespiller til hadde kanskje gjort seg, spesielt om ikke koren blir så lenge, men detta begynner å se bra ut.Kommentar
-
Dette var virkelig gode nyheter!!
Regner med at Winsnes nå er inne i sin siste sesong for fugla!
Laget begynner å bli komplett, trenger bare en forsterkning i forsvaret. De beste er veldig bra, men vi har relativt lite backup. Synes litt synd på Rambekk, han har vært veldig bra som stopper, men blir nå tvunget ut på backen, der han kanskje mister plassen til Shane...Fugla 4 Life!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av blueSynes litt synd på Rambekk, han har vært veldig bra som stopper, men blir nå tvunget ut på backen, der han kanskje mister plassen til Shane...FerdigskåraKommentar
-
detta var faen så rått
Holdt på å ramle ut av sofaen når jeg leste detta idag. fremtiden er Kanari gul!!!
og med Stoffe og Riise på høyre kanten, ser vi for oss ett samarbeid på linje med Schillern og Jan OveI don\'t mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that\'s how it comes out.
-Bill HicksKommentar
-
Synes det er pinlig og flaut at noen driver å håner Winsnes siden vi har signert en ny høyrekant. Synes dere kan skjerpe dere!
Her er forresten en link fra sunmørsposten, eller sumpen som den kalles på lokalspråket (tror jeg)
Kommentar
-
Dette var godt nytt.
Dette er en god signing, håper dette om et par år gir oss typen 20-40 mill i et evnt. salgHåkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Gamle artikler fra google:
En som sikkert en del husker å ha lest:
MÜNCHEN (VG Nett) For litt over ett år siden hadde ikke U21-trener Hallvar Thoresen sett Bjørn Helge Riise spille. Nå får han ikke sett nok av ham.
en kamp i belgia:
Bjørn Helge Riise scoret to mål og ble helt da Brussel slo Lierse 3-2 og tok seg over nedrykksstreken i belgisk fotball.
noen år gammel, men viser uansett at han har potensial:
Kommentar
Kommentar