Ikke bare kamma vi kan rope "hold kjeft bønder" ti

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tHuLu
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2003
    • 730

    Ikke bare kamma vi kan rope "hold kjeft bønder" ti

    Se på denne artikkelen, holdt på trille av stolen enkelte ganger
    merk dere uttrykk som fjellsprekker og rampete image!



    nesten så jeg ser for meg reka og siem i lakk og lær med ei fjellgeit på fanget
    For det er bedre å værra døv enn vålenga!
  • CocaJerry
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2532

    #2
    http://www.kanari-fansen.no/debatt/viewtopic.php?t=1976 :wink:

    Kommentar

    • Jan Banan
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2004
      • 809

      #3
      også så sinte vi ble!!

      Opprinnelig skrevet av tHuLu
      Se på denne artikkelen, holdt på trille av stolen enkelte ganger
      merk dere uttrykk som fjellsprekker og rampete image!



      nesten så jeg ser for meg reka og siem i lakk og lær med ei fjellgeit på fanget

      Opprør i Klanen etter bondestempel


      Stakkars gutter... hahaha
      - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

      Stuart Baxter har forstått det.

      Kommentar

      • Ketil Cantona
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6813

        #4
        Kjenner vel ca 30 engasupportere og da er vel 15-20 av de ifra Lillestrøm og helt opp til Eidsvoll?!?!?! Bønder!!!

        Kommentar

        • veiron
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6267

          #5
          Opprinnelig skrevet av Paddis
          Kjenner vel ca 30 engasupportere og da er vel 15-20 av de ifra Lillestrøm og helt opp til Eidsvoll?!?!?! Bønder!!!
          Jeg blir så forbanna kvalm og provosert når jeg hører om folk fra Lillestrøm som melder seg inn i Klanen. Jævla svin!
          BRENN!

          Kommentar

          • nateh
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2004
            • 264

            #6
            Opprinnelig skrevet av veiron
            Opprinnelig skrevet av Paddis
            Kjenner vel ca 30 engasupportere og da er vel 15-20 av de ifra Lillestrøm og helt opp til Eidsvoll?!?!?! Bønder!!!
            Jeg blir så forbanna kvalm og provosert når jeg hører om folk fra Lillestrøm som melder seg inn i Klanen. Jævla svin!
            BRENN!
            unnskyld meg men det kan jo være at noen er innflyttere til Lillestrøm og alltid har holdt med vif. Jeg bor i Oslo og holder med LSK er det galt også da? Eller kanskje det er ok for deg siden jeg holder med "riktig" lag. Hvilket lag man heier på er ganske tilfeldig tror jeg. Det har gjerne med påvirkning av andre i ung alder å gjøre. Jeg ble dratt med som liten av pappa og hans kamerater. Hvis han hadde holdt med et annet lag da så kanskje jeg hadde gjort det også. Når man først har tapt sitt hjerte til en klubb så bytter man ikke hvis man er supporter. De er unger vi må rekrutere får framtidige Kanaris. Det er synd at ikke alle i Lillestrøm holder med LSK men vi må respektere de som holder med andre lag og heller prøve å få med oss flere selv.
            Mvh Renate
            Styremedlem KFL

            Kommentar

            • GulMakt
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Apr 2005
              • 115

              #7
              Alle må få holde med det laget de ønsker, men jeg kunne ønske at i hvertfall de som er oppvokst i Lillestrøm kunne holde med LSK. Desverre er det ikke sånn. Penga(eller klanen egentlig) har blitt en merkevare, noe de skal ha all honnør for, og fenger mennesker overalt. Lettest er det for de unge å havne på dette kjøret, med alt snakket i media og hypen rundt dem. De trenger ikke engang å like fotball for å holde med dem, men gjør det fordi det er "kult".

              Dette gjelder faktisk noen "voksne" folk også. En kar jeg jobba med var "enga"-supporter, og kom på jobb med vif-skjorte på kampdag. Jeg spurte om han var spent på resultatet og lurte på om han ville ha oppdateringer(gikk selv med radio for å få med meg resultatene). Han skjønte ingenting og jeg måtte si at det var fotballkamper i kveld, og at laget hans spilte. "Å, spiller vålerenga? Mot hvem da?" var svaret. Jeg kunne forstått dette hvis det var en 10-åring, men en godt over 20? Jeg ler. :roll: :lol:

              Kommentar

              • Håkon Henriksen
                Administrator
                • Nov 2003
                • 6411

                #8
                Og husk en ting til....

                Det finnes en "jungel" av medgangssupportere der ute...

                .
                Håkon Henriksen
                -
                Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                -
                ALT FOR FUGLA

                Kommentar

                • CocaJerry
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 2532

                  #9
                  Re: Ikke bare kamma vi kan rope "hold kjeft bønder&quot

                  Opprinnelig skrevet av tHuLu
                  Se på denne artikkelen, holdt på trille av stolen enkelte ganger
                  merk dere uttrykk som fjellsprekker og rampete image!



                  nesten så jeg ser for meg reka og siem i lakk og lær med ei fjellgeit på fanget
                  Det er faktisk enda morsommere å synge bønda til klanen enn til b-banden. :lol:

                  Kommentar

                  • Percy Nilegård
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 5146

                    #10
                    Re: Ikke bare kamma vi kan rope "hold kjeft bønder&quot

                    Det har du jaggu rett i. Burning the midnight oil JerrY?

                    [quote="CocaJerry"]
                    Det er faktisk enda morsommere å synge bønda til klanen enn til b-banden. :lol:
                    "Alltid blodsprengt"!
                    Fong/Macho

                    Even Nordlien

                    Kommentar

                    • CocaJerry
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 2532

                      #11
                      Re: Ikke bare kamma vi kan rope "hold kjeft bønder&quot

                      Opprinnelig skrevet av PercyNilegård
                      Det har du jaggu rett i. Burning the midnight oil JerrY?
                      Det har gått rykter om at noen skulle begå innbrudd i sangforumet så jeg har vakt på Kanari-forumet i natt :lol:

                      Kommentar

                      • Leif A
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 3962

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av nateh
                        Opprinnelig skrevet av veiron
                        Opprinnelig skrevet av Paddis
                        Kjenner vel ca 30 engasupportere og da er vel 15-20 av de ifra Lillestrøm og helt opp til Eidsvoll?!?!?! Bønder!!!
                        Jeg blir så forbanna kvalm og provosert når jeg hører om folk fra Lillestrøm som melder seg inn i Klanen. Jævla svin!
                        BRENN!
                        unnskyld meg men det kan jo være at noen er innflyttere til Lillestrøm og alltid har holdt med vif. Jeg bor i Oslo og holder med LSK er det galt også da? Eller kanskje det er ok for deg siden jeg holder med "riktig" lag. Hvilket lag man heier på er ganske tilfeldig tror jeg. Det har gjerne med påvirkning av andre i ung alder å gjøre. Jeg ble dratt med som liten av pappa og hans kamerater. Hvis han hadde holdt med et annet lag da så kanskje jeg hadde gjort det også. Når man først har tapt sitt hjerte til en klubb så bytter man ikke hvis man er supporter. De er unger vi må rekrutere får framtidige Kanaris. Det er synd at ikke alle i Lillestrøm holder med LSK men vi må respektere de som holder med andre lag og heller prøve å få med oss flere selv.
                        Meget bra sagt.
                        Jeg bor langt unna Lillestrøm, men er oppvokst på Leirsund og har vært Kanari-fan siden LSK spilte i daværende 3. divisjon.
                        Jeg har to sønner som er født og oppvokst i Drammensområdet, men begge har (selvfølgelig) LSK som sitt favorittlag. Det er vel tvilsomt om de ville ha vært det om ikke jeg hadde utøvet en smule positiv påvirkning.
                        Knurr...

                        Kommentar

                        • pondus73
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Feb 2004
                          • 612

                          #13
                          Hvorfor kan ikke vi kanarifans innse at det er vi som er bønder, det er få klubber i eliten som kommer fra mindre sted enn oss. Jeg skjønner ikke hvorfor det er så viktig å rope bønder til andre. La det være klanens primalrop(om hjelp) og så kan vi være oss selv!!

                          Samtidig må jeg bare få si at vi må slutte å hate alle klubber vi møter! Både mot Odd og HamKam var det spede forsøk på å rope dette. HVORFOR?!?!?!?!
                          ------eLSKe-------

                          Kommentar

                          • Rovfugl
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2004
                            • 3672

                            #14
                            skjønner ikke helt dette med at hvis du bor i lillestrøm så MÅ du heie på LSK ellers så er du et svin !!
                            jeg er glad ikke alle tenker slik , selv er jeg tromsøværing og har vært med LSK siden 7 klasse , bor fortsatt i tromsø men har aldri heia på TIL (kun når de spiller mot enga) man MÅ ikke være patriot , klart jeg får høre det av og til når jeg går med LSK klær på jobben og på byen osv , men heldig vis er ikke folk så ille , for det meste blir det kommentarer med humor , og ikke mere enn det
                            DØ FOR FUGLA!!!
                            http://www.fluefiskebloggen.no
                            LSK er min religion
                            Ujah er min gud

                            Kommentar

                            • Leif A
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2003
                              • 3962

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av pondus73
                              Samtidig må jeg bare få si at vi må slutte å hate alle klubber vi møter! Både mot Odd og HamKam var det spede forsøk på å rope dette. HVORFOR?!?!?!?!
                              Godt poeng.
                              Jeg mener at det er viktigere å bruke energien på å støtte eget lag, fremfor på motstanderen.
                              Knurr...

                              Kommentar

                              • scages
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2003
                                • 1292

                                #16
                                Det som gjør hele den greia her så kostelig er at sjela til vif er: arbeiderklasse, øst-kant, bohem, urban.

                                Nå er det blitt et hyper kommersielt selskap, som skor seg på lettlurte og kvasi urbane fjols. Forstår ikke hvorfor gutta på bohemen hisser seg opp, det er faktisk sjelden en journalist treffer spikern på hue bedre en i dette tilfelle.
                                Snakk om å selge sjela si!
                                Fin hverdagsunderholdning dette her.

                                PS pluteslig har dette med "bønder" blitt noe ironisk... Var aldri noe snakk om det for noen år siden.

                                scages, Lillestrøm bonde!

                                Kommentar

                                • King_Raymond
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 4987

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
                                  Opprinnelig skrevet av pondus73
                                  Samtidig må jeg bare få si at vi må slutte å hate alle klubber vi møter! Både mot Odd og HamKam var det spede forsøk på å rope dette. HVORFOR?!?!?!?!
                                  Godt poeng.
                                  Jeg mener at det er viktigere å bruke energien på å støtte eget lag, fremfor på motstanderen.
                                  Det er vel ikke snakk om at man må velge, går fint ann å støtte eget lag, og også ha noen sanger som får motstanderne til å føle seg lite velkomne.

                                  Hat mye, elsk mer
                                  Ultras Felt C Lillestrøm

                                  Kommentar

                                  • Rønnern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6690

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                                    Hat mye, elsk mer
                                    Jeg synes jeg bruker veldig lite energi på å hate, det er faktisk ikke så krevende som en del bønder skulle tro......

                                    Men jeg er vel ekstremt utholdende som kan kombinere hat og kjærlighet.

                                    Mvh Ronnie "The Runner"
                                    LSK for alltid

                                    PS! Åssen smakte maten?
                                    Mvh Ronnie "The Runner"
                                    LSK for alltid

                                    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                    Kommentar

                                    • Grusom B
                                      Generalissimo Bellisimo
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 6248

                                      #19
                                      Hvorfor i all verden skal vi synge om bønder i utgangspunktet? Det er jo utrolig teit! De aller fleste av oss bor innen gangavstand til et jorde, og bøndene er tross alt grunnmuren Norge er bygd på. Vi burde få oss en sang om at vi ER bønder, og stolte av det. Det hadde vært bra. Men å synge søplas antibondesanger mot dem, det hadde vært utrolig bra. Mot kamma, odd og lignende lag kan vi derimot gi skikkelig faen i det, da blir det bare teit.
                                      Ni principe ni rey...

                                      D10S!

                                      Kommentar

                                      • CocaJerry
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 2532

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)
                                        Hvorfor i all verden skal vi synge om bønder i utgangspunktet? Det er jo utrolig teit! De aller fleste av oss bor innen gangavstand til et jorde, og bøndene er tross alt grunnmuren Norge er bygd på. Vi burde få oss en sang om at vi ER bønder, og stolte av det. Det hadde vært bra. Men å synge søplas antibondesanger mot dem, det hadde vært utrolig bra. Mot kamma, odd og lignende lag kan vi derimot gi skikkelig faen i det, da blir det bare teit.
                                        Det vil aldri bli kult å være bonde, det blir faktisk bare mindre og mindre kult for hver dag som går.
                                        Spør hvem som helt innen markedsføring om "bonde" er inn. garrantert negativt.

                                        Jeg som veldig mange andre på Romerike har bodd i blokk hele livet, de fleste bor i hus, veldig veldig få er bønder eller er i nærheten av å føle seg som det.

                                        En ting til : Bondepartiet. :idea:

                                        Kommentar

                                        Working...