LSK - RBK, Søndag 26. oktober, kl. 18:00, Åråsen stadion
Collapse
X
-
Men enig med deg om at målet til Bukken fortsatt er det råeste.. (er vel flere perler fra han på topp 10 lista).
Men følelsene jeg fikk etter de 3 siste målene i går er de råeste jeg har hatt i forhold til fotball!!Kommentar
-
Lurer på hvor lang tid det tar før det kommer ett innlegg der noen lurer på hvem/hva Bukken er.... hehe!
Men enig med deg om at målet til Bukken fortsatt er det råeste.. (er vel flere perler fra han på topp 10 lista).
Men følelsene jeg fikk etter de 3 siste målene i går er de råeste jeg har hatt i forhold til fotball!!
jeg også. tittet rundt meg på tribunenn, store og små lyste av glede.. for en 2 omgang.. vi fillerista rbk..På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "Kommentar
-
Jeg ser at den lille syteungen Vadim Demidov mener vi ikke fortjener plassen i TL. Påstår blandt annet at RBK ble upresise i andre omgang og at kampen blei en krig. Om du anser gårsdagens kamp for krig på noen som helst måte, så sier det jo alt om hvor lite du tåler, din drittunge. Andre omgangen i går var meget bra fotball fra LSKs side, og for å bruke dine egne ord: Dere blei pissa på.
Jeg kjenner jeg begynner å bli lei av den der maskaragutten og hans behov for å grine og skrike om alt og alle etter kamp. Han kan da i det minste PRÖVE å fremstå som en mann. Men på den andre siden; dette er vel helt i tråd med RBK-tradisjonen."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Ikke noe å bry seg om - han er jo alltid i pressen og forsøker å si noe guffent om motstanderne når RBK går på en smell. En ufyselig type som passer godt inn på lerkendal, og som etterhvert har gjort seg grundig mislikt av sine eliteseriekolleger på grunn av sin smålighet.
.Kommentar
-
Demidov - du overgår alle duster i dette landet!
For en fest, for en kamp, for en stemmning - dette er noe av det råeste jeg har vært med på. Følsene satte noe jævlig fart i går.Kommentar
-
jeg ser at den lille syteungen vadim demidov mener vi ikke fortjener plassen i tl. Påstår blandt annet at rbk ble upresise i andre omgang og at kampen blei en krig. Om du anser gårsdagens kamp for krig på noen som helst måte, så sier det jo alt om hvor lite du tåler, din drittunge. Andre omgangen i går var meget bra fotball fra lsks side, og for å bruke dine egne ord: Dere blei pissa på.
Jeg kjenner jeg begynner å bli lei av den der maskaragutten og hans behov for å grine og skrike om alt og alle etter kamp. Han kan da i det minste pröve å fremstå som en mann. Men på den andre siden; dette er vel helt i tråd med rbk-tradisjonen.
kunne ikke vært mer enig med deg, hater denne gutten. Personlig mener jeg han burde vært utvist.. Bare flaks for han at det var arild han traff, syns den var jævla stygg.. Kan ikke helt fatte at hauge drar opp det gule, det vil jo si at han så hva som skjedde, og personlig syns jeg det kvalifiserer til rødt og en tidlig dusj..På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "Kommentar
-
Enig. Typisk trøndere generelt. Hadde tre sykt irriterende trøndere bak meg under kampen i går. De kommenterte absolutt ALT som skjedde på banen i 1. omgang. "myklæbuust ee så dåli" "typisk lsk, laaange balla" og på 1-2 målet til Ivers; "LÆTT! Det e så lætt". Kan ikke beskrive følelsen jeg hadde i kroppen da Gilbert satte inn 3-2 og jeg snudde meg 180 grader og brøla JAAAAAA! midt i trynet på den gjengen! In your face!Kommentar
-
enig. Typisk trøndere generelt. Hadde tre sykt irriterende trøndere bak meg under kampen i går. De kommenterte absolutt alt som skjedde på banen i 1. Omgang. "myklæbuust ee så dåli" "typisk lsk, laaange balla" og på 1-2 målet til ivers; "lætt! Det e så lætt". Kan ikke beskrive følelsen jeg hadde i kroppen da gilbert satte inn 3-2 og jeg snudde meg 180 grader og brøla jaaaaaa! Midt i trynet på den gjengen! In your face!
hehhe.. Magiskt!!!! Det e så lætt, fy faen a provoserende... Deilig du fikk siste ordet... In your face!!!!På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "Kommentar
-
god morgen folkens! Etter en lang natts søvn (som det ikke har blitt for mye av i det siste) føler jeg på meg at dette blir en bra dag. Smiler her jeg ligger i senga. Har bare lyst til å klemme folk i dag. Pass dere jeg er sikkert innom Lillestrøm i dag________
-Life is what happens while you are busy makeing plans.Kommentar
-
Jeg er rett og slett tom for ord. Jeg har bare en sinnsykt deilig følelse i hele kroppen!! Det kan rett og slett ikke beskrives godt nok det som skjedde i går kveld. En stor hyllest til ALLE involverte parter.
Kommentar
-
Myklebust har bare scoret et enkelt mål i år på minst 100 sjanser, men hva gjør vel det når han scorer tidenes peneste på Åråsen! Bukken hadde en perle, men denne må da ta kaka?! For en timing, for en presisjon, det kan ikke gjøres bedre!
Og Arild, alltid der når det gjelder, har det noen gang vært høyere jubelbrøl på Åråsen enn ved 3-2 målet? Tviler. Du er en Gud, intet mindre, Jesus og Allah, gå og legg dere, Arild Sundgot er frelseren!
Ståle Stensås, årets signering for vår del, den ekstra dimensjonen han har tilført venstresiden vår i høst har reddet plassen...
Og så skal vi ikke glemme Occean og alle de andre, og Bjørkøy som gjør sin SOLEKLART beste kamp for LSK, takk alle sammen!
Jeg har lyst til å se han lage kremmerhus neste år, gi han 30 kamper så blir det garantert et par kanonscoringer utav det!LSK Norges beste lagKommentar
-
Enig. Typisk trøndere generelt. Hadde tre sykt irriterende trøndere bak meg under kampen i går. De kommenterte absolutt ALT som skjedde på banen i 1. omgang. "myklæbuust ee så dåli" "typisk lsk, laaange balla" og på 1-2 målet til Ivers; "LÆTT! Det e så lætt". Kan ikke beskrive følelsen jeg hadde i kroppen da Gilbert satte inn 3-2 og jeg snudde meg 180 grader og brøla JAAAAAA! midt i trynet på den gjengen! In your face!Kommentar
-
Jeg er helt enig med deg... Når jeg i tillegg leste Demidov kommetaren om at LSK ikke fortjener plassen i TL fikk mitt hat overfor dette laget enda mer vann på mølla. Det er så sinnsykt deilig å slå det forbanna blaserte trønderpakket... Ser for første gang på lenge særdelse positive ting ved fortsettelsen. VI har i tillegg signert Islands raskeste spiss. Kanskje er det en ny Mifsud i større utgave.Fugla ForeverKommentar
-
-
-
Ditto her, nesten pinlig å være vitne til hovmotet før pause og skammen etter pause. De fleste der jeg var snek seg ut fem minutter før slutt, akkompagnert av en kar som skrek "Rosenborg er ræva" kontinuerlig av full hals etter dem. I dag var jeg fullstendig enig.Kommentar
Kommentar