LSK - RBK, Søndag 26. oktober, kl. 18:00, Åråsen stadion

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • veiron
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6267

Opprinnelig skrevet av Bolsen3
    Myklebust har bare scoret et enkelt mål i år på minst 100 sjanser, men hva gjør vel det når han scorer tidenes peneste på Åråsen! Bukken hadde en perle, men denne må da ta kaka?!
    Dette målet var knallbra, men den suseren til Bukken er fortsatt det råeste jeg har sett noensinne! Uansett hvilket lag man snakker om.

Kommentar

• Folke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2008
      • 5955

Opprinnelig skrevet av veiron
      Dette målet var knallbra, men den suseren til Bukken er fortsatt det råeste jeg har sett noensinne! Uansett hvilket lag man snakker om.
      Lurer på hvor lang tid det tar før det kommer ett innlegg der noen lurer på hvem/hva Bukken er.... hehe!
      Men enig med deg om at målet til Bukken fortsatt er det råeste.. (er vel flere perler fra han på topp 10 lista).
      Men følelsene jeg fikk etter de 3 siste målene i går er de råeste jeg har hatt i forhold til fotball!!

Kommentar

• Fuglegutt
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2008
        • 863

Opprinnelig skrevet av Folke
        Lurer på hvor lang tid det tar før det kommer ett innlegg der noen lurer på hvem/hva Bukken er.... hehe!
        Men enig med deg om at målet til Bukken fortsatt er det råeste.. (er vel flere perler fra han på topp 10 lista).
        Men følelsene jeg fikk etter de 3 siste målene i går er de råeste jeg har hatt i forhold til fotball!!

jeg også. tittet rundt meg på tribunenn, store og små lyste av glede.. for en 2 omgang.. vi fillerista rbk..
        På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

Kommentar

• andersmm
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2006
          • 5764

Jeg ser at den lille syteungen Vadim Demidov mener vi ikke fortjener plassen i TL. Påstår blandt annet at RBK ble upresise i andre omgang og at kampen blei en krig. Om du anser gårsdagens kamp for krig på noen som helst måte, så sier det jo alt om hvor lite du tåler, din drittunge. Andre omgangen i går var meget bra fotball fra LSKs side, og for å bruke dine egne ord: Dere blei pissa på.

Jeg kjenner jeg begynner å bli lei av den der maskaragutten og hans behov for å grine og skrike om alt og alle etter kamp. Han kan da i det minste PRÖVE å fremstå som en mann. Men på den andre siden; dette er vel helt i tråd med RBK-tradisjonen.
          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• reka
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Aug 2005
            • 13278

Ikke noe å bry seg om - han er jo alltid i pressen og forsøker å si noe guffent om motstanderne når RBK går på en smell. En ufyselig type som passer godt inn på lerkendal, og som etterhvert har gjort seg grundig mislikt av sine eliteseriekolleger på grunn av sin smålighet.
            .

Kommentar

• Ketil Cantona
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6813

Demidov - du overgår alle duster i dette landet!

For en fest, for en kamp, for en stemmning - dette er noe av det råeste jeg har vært med på. Følsene satte noe jævlig fart i går.

Kommentar

• reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13278

Venter på å komme ned på jorda igjen. Ting tar tydeligvis tid....

Kommentar

• kimmern
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jun 2005
                  • 1174

vadim er ei hore, ååå vadim er ei hore

Kommentar

• Fuglegutt
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2008
                    • 863

Opprinnelig skrevet av andersmm
                    jeg ser at den lille syteungen vadim demidov mener vi ikke fortjener plassen i tl. Påstår blandt annet at rbk ble upresise i andre omgang og at kampen blei en krig. Om du anser gårsdagens kamp for krig på noen som helst måte, så sier det jo alt om hvor lite du tåler, din drittunge. Andre omgangen i går var meget bra fotball fra lsks side, og for å bruke dine egne ord: Dere blei pissa på.

Jeg kjenner jeg begynner å bli lei av den der maskaragutten og hans behov for å grine og skrike om alt og alle etter kamp. Han kan da i det minste pröve å fremstå som en mann. Men på den andre siden; dette er vel helt i tråd med rbk-tradisjonen.

kunne ikke vært mer enig med deg, hater denne gutten. Personlig mener jeg han burde vært utvist.. Bare flaks for han at det var arild han traff, syns den var jævla stygg.. Kan ikke helt fatte at hauge drar opp det gule, det vil jo si at han så hva som skjedde, og personlig syns jeg det kvalifiserer til rødt og en tidlig dusj..

Kommentar

• Johnny Sack
                      Seniormedlem
                      Forumsadist
                      • Jun 2007
                      • 127

Enig. Typisk trøndere generelt. Hadde tre sykt irriterende trøndere bak meg under kampen i går. De kommenterte absolutt ALT som skjedde på banen i 1. omgang. "myklæbuust ee så dåli" "typisk lsk, laaange balla" og på 1-2 målet til Ivers; "LÆTT! Det e så lætt". Kan ikke beskrive følelsen jeg hadde i kroppen da Gilbert satte inn 3-2 og jeg snudde meg 180 grader og brøla JAAAAAA! midt i trynet på den gjengen! In your face!

Kommentar

• Fuglegutt
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2008
                        • 863

Opprinnelig skrevet av johnny sack
                        enig. Typisk trøndere generelt. Hadde tre sykt irriterende trøndere bak meg under kampen i går. De kommenterte absolutt alt som skjedde på banen i 1. Omgang. "myklæbuust ee så dåli" "typisk lsk, laaange balla" og på 1-2 målet til ivers; "lætt! Det e så lætt". Kan ikke beskrive følelsen jeg hadde i kroppen da gilbert satte inn 3-2 og jeg snudde meg 180 grader og brøla jaaaaaa! Midt i trynet på den gjengen! In your face!

hehhe.. Magiskt!!!! Det e så lætt, fy faen a provoserende... Deilig du fikk siste ordet... In your face!!!!

Kommentar

• kinstad
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2007
                          • 406

god morgen folkens! Etter en lang natts søvn (som det ikke har blitt for mye av i det siste) føler jeg på meg at dette blir en bra dag. Smiler her jeg ligger i senga. Har bare lyst til å klemme folk i dag. Pass dere jeg er sikkert innom Lillestrøm i dag
                          ________
                          -Life is what happens while you are busy makeing plans.

Kommentar

• Kanarifugl84
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2007
                            • 2319

Jeg er rett og slett tom for ord. Jeg har bare en sinnsykt deilig følelse i hele kroppen!! Det kan rett og slett ikke beskrives godt nok det som skjedde i går kveld. En stor hyllest til ALLE involverte parter.

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 3006

Opprinnelig skrevet av Bolsen3
                              Myklebust har bare scoret et enkelt mål i år på minst 100 sjanser, men hva gjør vel det når han scorer tidenes peneste på Åråsen! Bukken hadde en perle, men denne må da ta kaka?! For en timing, for en presisjon, det kan ikke gjøres bedre!

Og Arild, alltid der når det gjelder, har det noen gang vært høyere jubelbrøl på Åråsen enn ved 3-2 målet? Tviler. Du er en Gud, intet mindre, Jesus og Allah, gå og legg dere, Arild Sundgot er frelseren!

Ståle Stensås, årets signering for vår del, den ekstra dimensjonen han har tilført venstresiden vår i høst har reddet plassen...

Og så skal vi ikke glemme Occean og alle de andre, og Bjørkøy som gjør sin SOLEKLART beste kamp for LSK, takk alle sammen!
                              Jeg regner med at LSK tilbyr Stensaas en ett-årskontrakt for 2009 - sesongen. Mannen har rutine og bra venstrebein. God innstilling også.

Jeg har lyst til å se han lage kremmerhus neste år, gi han 30 kamper så blir det garantert et par kanonscoringer utav det!
                              LSK Norges beste lag

Kommentar

• Roll75
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Dec 2007
                                • 834

Vanvittig deilig! Merka jeg ble mange kilo lettere etter kampen. Bare å glede seg til neste sesong nå!

Oh for en følelse!! Yes!!!

Kommentar

• Roll75
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Dec 2007
                                  • 834

Opprinnelig skrevet av Johnny Sack
                                  Enig. Typisk trøndere generelt. Hadde tre sykt irriterende trøndere bak meg under kampen i går. De kommenterte absolutt ALT som skjedde på banen i 1. omgang. "myklæbuust ee så dåli" "typisk lsk, laaange balla" og på 1-2 målet til Ivers; "LÆTT! Det e så lætt". Kan ikke beskrive følelsen jeg hadde i kroppen da Gilbert satte inn 3-2 og jeg snudde meg 180 grader og brøla JAAAAAA! midt i trynet på den gjengen! In your face!
                                  Det er ikke mye som kan måle seg med å ydmyke seriersvante trøndere slik som her. Har selv tidligere fått æren av det samme! Nydelig!!!

Kommentar

• Bibaboy
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2008
                                    • 712

Opprinnelig skrevet av Roll75
                                    Det er ikke mye som kan måle seg med å ydmyke seriersvante trøndere slik som her. Har selv tidligere fått æren av det samme! Nydelig!!!
                                    Jeg er helt enig med deg... Når jeg i tillegg leste Demidov kommetaren om at LSK ikke fortjener plassen i TL fikk mitt hat overfor dette laget enda mer vann på mølla. Det er så sinnsykt deilig å slå det forbanna blaserte trønderpakket... Ser for første gang på lenge særdelse positive ting ved fortsettelsen. VI har i tillegg signert Islands raskeste spiss. Kanskje er det en ny Mifsud i større utgave.
                                    Fugla Forever

Kommentar

• scages
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2003
                                      • 1292

Opprinnelig skrevet av andersmm
                                      Jeg ser at den lille syteungen Vadim Demidov mener vi ikke fortjener plassen i TL. Påstår blandt annet at RBK ble upresise i andre omgang og at kampen blei en krig.
                                      Uventa støtte på kjernen forumet: http://www.kjernen.com/forum/ubbthre...67619/fpart/12

Kommentar

• Kay
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2004
                                        • 763

Opprinnelig skrevet av Johnny Sack
                                        Enten er alle trøndere slik, ellers så satt samme karen bak meg når vi slo dem ut av cupen for noen år siden. Hver eneste pasning LSK slo var latterlig, alt som trønderne foretok seg var imponerende. Han var så sikker på seier at vi gratulerte han med seiern til pause, no han LÆTT tok imot. Han var litt mer stille etterpå når vi takka for kampen.

Kommentar

• reka
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Aug 2005
                                          • 13278

Ditto her, nesten pinlig å være vitne til hovmotet før pause og skammen etter pause. De fleste der jeg var snek seg ut fem minutter før slutt, akkompagnert av en kar som skrek "Rosenborg er ræva" kontinuerlig av full hals etter dem. I dag var jeg fullstendig enig.

Kommentar

Working...