Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
LSK - RBK, Søndag 26. oktober, kl. 18:00, Åråsen stadion
Overgangene til Rosenborg blir noe av det viktigste å håndtere på søndag. Mouelhi-Søgård skal være greit rustet til å klare det. Jeg er mer spent på om/hvilke endringer Berg gjør i det offensive spillet.
Blir neppe særlig til søvn i natt heller...
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
Det som vil avgjøre Lyn-AaFK, er hvor mye lagene har å spille for, ikke statistikken. Hvis både LSK og AaFK spiller uavgjort til helgen, trenger AaFK bare tomålsseier i siste runde for å passere oss. Jeg vil ikke føle meg komfortabel med det.
Dersom Ålesund spiller 0-0 og vi 2-2 skal det vel være helt likt hvis Ålesund slår oss 2-0 i siste. Men er det da ikke slik at vi går forran dem på intert oppgjør?
[quote=MortenA;296610]Occean har spilt bra store delere av sesongen, men den siste tiden virker han ute av form og da er det riktig å gi andre sjansen. Jeg har tro på Sundgot/Mykle som spissduo da Arild har bedre teknikk og er en bedre targetspiller. Vil heller se Occean komme inn den siste halvtimen når RBK-forsvarerne begynner å bli litt slitne.
Resten av laget ser vel noe slikt ut:
Arild-Mykle
Søgård-Bjørkøy-Kiko-Riise
Ståle-Kippe-Biffen-SP
Otto
Arild Myklebust på topp??? Kunne vært interressant
Arild Myklebust på topp??? Kunne vært interressant
Ja, vi trenger litt mer rein og skjær mental spisskompetanse til denne kampen. Blod og psykopati trur jeg kan bli like essensielt som finslepen teknikk i den nært forestående krigssona. Med tanke på innsatsen OO la for dagen mot senga bør ALLE alternativer vurderes seriøst...
Lykke til mot Rosenborg, kanarifans! I denne kampen har dere støtte fra alle TIL-supportere!
alle 7?
men denne kampen håper jeg vi kan få se en frisk og rask Brenne i midten der han KAN spille, med mindre han er så dårlig for tiden etter mye kantspill at han ikke kan spille i midten helle lengre
Det gjør heller ingenting om et par RBK-spillere pådrar seg lette skader som varer til etter serieslutt.
Nei da. Og Iversen skal det jo ikke mye til før er ute. Og så har vi Per Silje. Ikke så mye som skal til for å sette denne pingla ut av spill heller. Ser ikke på vedkommende som mann. Det blir en annen kategori.
Nei da. Og Iversen skal det jo ikke mye til før er ute. Og så har vi Per Silje. Ikke så mye som skal til for å sette denne pingla ut av spill heller. Ser ikke på vedkommende som mann. Det blir en annen kategori.
Per Ciljan har uansett karantene mot oss så han er ikke så farlig.
Den RBK-utgaven jeg så på Lerkendal mot Brügge i kveld tar jeg gjerne i mot på Åråsen førstkommende søndag. Virket som en sliten gjeng, evnet svært lite fremover på banen jo eldre kampen ble. Fikk litt troa. Litt.
Har allerede sendt en kartong med rød prince til Sappara og en warcraft-oppgradering til iversen.
Spøk til side, jeg tror ikke formen til RBK er avgjørende, LSK må heve seg mange, mange hakk for å ha noe håp om å slå et eliteserielag. Om vi ikke får til det kan vi skyte en hvit kjempestor pil etter seier mot selv et redusert RBK.
Ble ikke veldig urolig av det jeg så fra Lerkendal i går. Vi spiller jo hjemme å må utnytte trøkket fra publikum. Mener bestemt at vi er et par hakk bedre enn dem i lufta! Så med Kippe tilbake bør vi ha en god mulighet hverfall i denne delen av spillet.
Kommentar