LSK - RBK, Søndag 26. oktober, kl. 18:00, Åråsen stadion

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • zephyre
    Juniormedlem
    Bøffelpromp
    • Apr 2008
    • 12

    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!
    en fantastisk stemning og skikkelig godt gjort av gutta

    Skuldra datt ned en halv meter nå
    bare brann slår søpla og vi slår aafk nå så passerer vi søpla før vi avslutter sessongen og

    Kommentar

    • RSP
      Moderator
      • Aug 2004
      • 10498

      For en utladning! Da Arild steg til værs og satte inn ledermålet begynte jeg faen meg å grine. 2. omgang var en maktdemonstrasjon av de store, og viste med all tydelighet at sportsklubben hører hjemme på øverste hylle - også i de neste 35. Gratulerer med dagen alle mann!

      Kommentar

      • Larsk
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2006
        • 1053

        Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!! Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!! For helvete!!!!!! Elsker myklebusten
        !!Gunners!!

        Kommentar

        • ragnarrock
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2008
          • 937

          dette er ufattelig digg.

          vil gjerne rette en liten fuck off til vedkommende idioter som fant ut at det var kjempe lurt å fyre av sånne forpulte lys/rakket hva faen det heter for noe.
          er helt ufattelig hvor idiotiske noen folk viser seg å være.

          ellers, en stor tommel opp til samtlige inlegg som har konnet iløpet av kvelden! gråt som en baby når matchen var blåst av jeg. herligt!!!!
          *Kjempe gutta fighte gutta!!*

          -RagnarRock-

          Kommentar

          • Larsk
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2006
            • 1053

            Respekt felt a respekt!!!!!!!
            !!Gunners!!

            Kommentar

            • Rabbi
              Medlem
              Møteplager
              • Mar 2004
              • 78

              Fy faen så deilig andre omgang! Kan ikke huske en så deilig seier!

              Ubeskrivelig stemning på feltet. Helt uslåelig!

              Og så deilige mål av Mykle og Gilbert!

              Kommentar

              • Ola
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 1651

                Gratulerer til alle! Fantastisk stemning på stadion, og herlig å se Sundmørs-rekka blomstre igjen.

                Kommentar

                • fotball_marthe
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2005
                  • 1069

                  JAAAA!!!

                  Jeg kan ikke beskrive hvordan jeg følte det da denne seieren ble halt i land. Konklusjonen må være at det antakelig var mitt lykkeligste øyeblikk i 2008!

                  Det var så SINNSYKT deilig å slå det møkkalaget fra trondheim, og atpå til med stil i 2.omgang. Sjelden denne sesongen man har sett slik glød og entusiasme i spillerne. Mykle sitt mål var verdt inngangsbilleten for de fleste tenker jeg(kanskje med unntak av rævbk supporterne), det var en pærle! Det at spillerne klarer å komme tilbake fra 1-0 og 2-1 er så sinnsykt bra, og noe som de absolutt ikke har greid før i år. Takk til alle spillerne! Og Henning Berg

                  Stemninga på tribunen var helt elektrisk, honnør til KFL som fikk med alle tribunene på klapping og ståing. Det gjorde kvelden komplett!
                  Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltid

                  Kommentar

                  • mooph
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2005
                    • 1496

                    Årsbeste da det behøvdes som mest. Fantastisk!

                    Takk til Berg som fikk forsvaret høyere etter pause. Blei skeptisk når vi plutselig spilte 4-3-3 igjen, men funka som smurt denna gangen. Årets mål av Mykle, Grattis. Kjempestemning, årets höjdare.

                    Nå må vi vinne mot Aalesund sånn at vi går forbi Enga på tabellen og sender Rekdal ned i Adecco. En passelig god avslutting.
                    Fugla mot nye høyder

                    Kommentar

                    • kinstad
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2007
                      • 406

                      Gratulerer, dette var fortjent.
                      Og nå hvis ingen har noe i mot det så har jeg litt søvn å ta igjen.

                      Takk til alle som har bidratt, og god natt!
                      ________
                      -Life is what happens while you are busy makeing plans.

                      Kommentar

                      • audun
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2005
                        • 255

                        Jeg tror aldri en Tippeligafotograf har jubla høyere enn det jeg gjorde i dag. Var ikke lett å konsentrere seg om å få tatt bilder etter målene!

                        Dette blir tidenes gladeste bildeserie!!

                        For noen sinnsyke mål og for et SINNSYKT trøkk fra tribunen!
                        Kreativ Kanaris - Fotograf
                        www.audunbraastad.com

                        Kommentar

                        • BennyLem
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 2902

                          Opprinnelig skrevet av rælingen kanaris
                          Bennylem, viss du klarer å komme med noe negativt på forumet nå i kveld må jeg si jeg blir imponert:P
                          Benny legger 2. omgang til grunn, og er ekstremt positiv. Skal innrømme at det fikk en kule varmt på felt O i første omgang i dag. Hennig Berg fikk allerede i løpet av kort tid føle at han har et fotballkyndig publikum i ryggen, på godt og på vondt.

                          Undertegnede ga Henning en overhøvling på 0-1, og det samme før pause. Budskapet var enkelt. Det er det samme jeg har servert Rösler, Uday og Erland: Få på en venstreving!

                          Gleden var stor da Berg faktisk tok grep, og fikk vekk Brenne fra dødens dal. Seier er en ting, men måten det skjedde på var genial! Vi spilte enormt god fotball, og scorte kjempegoller! Bjørkøy sto frem som en ny Stoffe, Myklebust innfridde som kant, og Meter'n var vanvittig stiv!

                          Seier ble feiret på Sagene lunchbar, hvor vi spanderte øl på en Lyn-kar, og hadde et intermezzo med en VIF-supporter. Han hevdet å jobbe på Ullevaal, og sa han var fan av Jooooon! Han sa han hadde gipset Jooooon da han ødela armen, og sa at vi ikke måtte kødde med han. Du skal høre mye.

                          En annen ting. Min vittige sidemann hadde nytt kallenavn på vår kjære kaptein i dag: Frode Kjeppe! Enkelt, men effektivt.

                          Kan også glede folk med at jeg fikk gitt Basma en skikkelig skyllebøtte for elendig utseende i dag.

                          Oppsummert, Benny er glad. Det er du også!
                          Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                          Kommentar

                          • tilt
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2007
                            • 813

                            Ozzz!

                            Deilig, deilig å sikre plassen med seier over bart city. 3 poeng i siste match nå, så kan vi sende Rekdal ned i Adecco og i teorien gå forbi søpla, molde, og Brann og ende på 8 plass. Sesongen tatt i betrakning en topp plassering !

                            Selv om vi har beholdt plassen er det dog faktum at det må det taes betydelige grep inn mot neste sesong :

                            Vi MÅ ha inn en god og rask venstre beint ving,Vi må rydde i ledelsen og få ut Feite Frank og annet inkompetent og utålmodig maktmisbruk. Vi må få ut fotballinvalidene som hever 2-3 mill i året, og det burde ansettes en medierådgiver som faktisk er istand til å ta grep i forhold til kommunikasjonen ovenfor media og supportere.

                            Forventer også en det klar spillestil som har enkelte variasjoner av Flo pasninger mot Occean, og ikke minst burde vi luke ut idioter med bengalske bluss og 10 i promille på både borte og hjemme kamper.
                            Alt i alt har det vært en helt sjuk sesong som burde evalueres grundig.

                            men til trådinnhold. Tusen takk for kampen i dag. Bra trøkk fra tribunen, flere fine angrep, årets mål, og fortjent seier.

                            Den var verdt sesongkortet alene.
                            livet er en gamp for de som ikke kan si k
                            https://twitter.com/#!/KjetiI

                            Kommentar

                            • ap4
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2004
                              • 271

                              Det her må være den mest sinnssyke kampen jeg har vært på noensinne! Så SYKT DEILIG!!!!! Takk alle sammen!

                              Kommentar

                              • Xavi
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2008
                                • 1275

                                Sykt deilig kamp. Høydepunktet I året.

                                Og hvilket mål av Mykle. fan digger den gutten der.
                                Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                                Anders, Tidligere styremedlem KFL

                                Kommentar

                                • Eikrem
                                  Seniormedlem
                                  Forumsadist
                                  • Jun 2004
                                  • 119

                                  Det var noe magisk over andre omgangen, føles som 7 år med livsynlære på div skoler i rælingen samt konfirmasjon gjenomført uten en prest i en mils omkrets var bygget på en løgn. På tide å innse at det finnes en høyere makt der ute.

                                  I morgen leverer jeg lotto og prøver meg på den første brystfagre blondina jeg ser, for nå er alt mulig!

                                  Kommentar

                                  • MedlemNR35
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2004
                                    • 905

                                    Vi var 3 LSK supportere midt inne i tykkeste Oslo som var bundet til jobben i dag. Men herregud for en stemning det var her inne på kontoret under kampen. Fortvilelse, opptur, fortvilelse igjen før nervene helt tok over showet. Så kom utløsningen, ja det ble faen meg nesten utløsning her! Elektrisk stemning av 3 fugler som fullstendig glemte sine arbeidsoppgaver her. Tror det er sjans for at alle innenfor ring 1 hørte oss!

                                    Grattis alle Fugler. Neste år starter vi på den 34. sesongen (eller 35???, klarer ikke å tenke nå) og den skal bli like nervepirrende. (forhåpentligvis i positivitetens tegn)

                                    Forza Fugla!!!!

                                    Kommentar

                                    • heidar
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2004
                                      • 2127

                                      Nà triller tàrene ogsà i Milano. Grande! For en màte à komme tilbake pà! Og for et drama, det màtte mye Chianti til for à roe nervene med en web-tv som ikke funka. Og selvfòlgelig er det Sundgot som scorer ledermàlet.
                                      En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                                      Endelig er mørketida over.

                                      Kommentar

                                      • Bolsen3
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2004
                                        • 1061

                                        Myklebust har bare scoret et enkelt mål i år på minst 100 sjanser, men hva gjør vel det når han scorer tidenes peneste på Åråsen! Bukken hadde en perle, men denne må da ta kaka?! For en timing, for en presisjon, det kan ikke gjøres bedre!

                                        Og Arild, alltid der når det gjelder, har det noen gang vært høyere jubelbrøl på Åråsen enn ved 3-2 målet? Tviler. Du er en Gud, intet mindre, Jesus og Allah, gå og legg dere, Arild Sundgot er frelseren!

                                        Ståle Stensås, årets signering for vår del, den ekstra dimensjonen han har tilført venstresiden vår i høst har reddet plassen...

                                        Og så skal vi ikke glemme Occean og alle de andre, og Bjørkøy som gjør sin SOLEKLART beste kamp for LSK, takk alle sammen!

                                        Kommentar

                                        • hoyt
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2004
                                          • 2850

                                          Hjemme igjen i Kristiansand etter en deilig kjøretur.
                                          Utrolig hvor viktig dette egentlig var for LSK. Nå ser jeg frem til en vinter i Henning Bergs regime, og gud hvor mye jeg stoler på den mannen nå.

                                          I 2009 skal vi igjen være i toppen!
                                          "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                                          - Nosa

                                          Kommentar

                                          Working...