LSK - RBK, Søndag 26. oktober, kl. 18:00, Åråsen stadion

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • maxpayne
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2006
    • 1252

    Opprinnelig skrevet av Bibaboy
    Jeg er helt enig med deg... Når jeg i tillegg leste Demidov kommetaren om at LSK ikke fortjener plassen i TL fikk mitt hat overfor dette laget enda mer vann på mølla. Det er så sinnsykt deilig å slå det forbanna blaserte trønderpakket... Ser for første gang på lenge særdelse positive ting ved fortsettelsen. VI har i tillegg signert Islands raskeste spiss. Kanskje er det en ny Mifsud i større utgave.
    Demidov har jo vist seg som en jævel på kampanalyse før i år også
    Det som kommer ut av kjeftens hans rett etter kamp er på nivå med komiske Ali.

    Kommentar

    • larsfn
      Juniormedlem
      Ferskenpels
      • Jul 2008
      • 3

      Av alle omganger jeg har sett på Åråsen på mine 21 år, er 2.omgangen igår det som jeg husker som den beste. Trøkk og skikkelig samba fotball...
      Kanarifansen sto til 20 i stil i går. Liker når vi starter opp lenge før spillera kommer for å varme opp, og ta en trall for hver spiller er KNALL!!

      Og Berg skal ha ros. Tok ut en lompen Brenne, og fikk fart i maskineriet etter pause. Og Stensaas er gull som v.back, og alltid farlig når han blir med opp. Nydelig samspill mellom han å Mykle i går. Venta bare på "hvem faen er Brazil" hehe...

      Gleder meg stort til neste år!!!

      Kommentar

      • Bolsen3
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2004
        • 1061

        Opprinnelig skrevet av veiron
        Dette målet var knallbra, men den suseren til Bukken er fortsatt det råeste jeg har sett noensinne! Uansett hvilket lag man snakker om.
        Min mening påvirkes nok i stor grad av at jeg ikke så det målet live, så det er vanskelig å sammenligne. Uansett, 2-2 målet i går er hvertfall en topp 3 verdig

        Kommentar

        • Ulva
          Juniormedlem
          Ferskenpels
          • Jun 2007
          • 2

          Lsk forever

          For en utrolig spennende kveld. Bor midt i Vikingland, men er LSK supporter. Det har jeg vært siden jeg første gang var med bestefar på Åråsen som liten jente Hele familien bor i Lsk land og de fleste har sesongkort. Min mor som er 70 ønsket seg Lsk jakke på 70-årsdagen og det fikk hun
          Hun jublet og gråt om hverandre i går. Det gjorde jeg også. Mannen min er viking supporter, men var glad for seieren til Lsk i går. Nå håper vi at lsk kommer foran VIF på tabellen, og at Viking klarer bronsje.

          Gratulerer alle LSK supportere.

          Kommentar

          • Rovfugl
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2004
            • 3672

            Opprinnelig skrevet av larsfn
            Av alle omganger jeg har sett på Åråsen på mine 21 år, er 2.omgangen igår det som jeg husker som den beste. Trøkk og skikkelig samba fotball...
            Kanarifansen sto til 20 i stil i går. Liker når vi starter opp lenge før spillera kommer for å varme opp, og ta en trall for hver spiller er KNALL!!

            Og Berg skal ha ros. Tok ut en lompen Brenne, og fikk fart i maskineriet etter pause. Og Stensaas er gull som v.back, og alltid farlig når han blir med opp. Nydelig samspill mellom han å Mykle i går. Venta bare på "hvem faen er Brazil" hehe...

            Gleder meg stort til neste år!!!
            vi kan gjerne gi ros til HB, men synes han fortjener litt ris oppe i all gleden her, han tar av en lompen Brenne sier du, men jeg så at HB også gjorde den STORE feilen i å bruke Brenne på kanten, det skal han ha RIS for.
            Sett Brenne sentralt så ser du at han kan gjøre det enormt mye bedre. at faen ingen av trenerne våre vil bruke Brenne sentralt er merkelig!
            DØ FOR FUGLA!!!
            http://www.fluefiskebloggen.no
            LSK er min religion
            Ujah er min gud

            Kommentar

            • mooph
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2005
              • 1496

              Opprinnelig skrevet av Rovfugl
              men jeg så at HB også gjorde den STORE feilen i å bruke Brenne på kanten, det skal han ha RIS for.
              HB syns vel muligens det var en smule tøft å starte med 4-3-3 kampen etter Tom Nordlie historien før i år.
              Problemet er at vi knapt har noen som kan spille venstrekant i det hele tatt (Ståle og Joon er vel nærmest), noe en trenger i 4-4-2. Uansett hvem HB hadde satt der ville det bli feil. Da vi gikk over til 4-3-3 i annen omgang ungikk HB hele problemet med venstrekanten.
              Fugla mot nye høyder

              Kommentar

              • HALFRO
                Juniormedlem
                Ferskenpels
                • Sep 2008
                • 6

                Dette var selvfølgelig den hjemmekampen jeg skulle gå glipp
                av.

                Har vært på så mange "tamme" hjemmekamper denne sessongen at det hadde vært deilig å avslutte med den magiske følelsen...
                Men, men...... Det har ingen betydning.....
                Vi er i eliteserien 2009!!!!!!
                Takker og bukker LSK.

                Kommentar

                • tronars
                  Juniormedlem
                  Ferskenpels
                  • Oct 2008
                  • 4

                  Hallo alle sammen! Denne kampen er det beste eksemplet for at folk elsker fotball; en total forvandling fra den fortvilte førsteomgangen var orgasmisk. Vel er jeg stolt av gutta, av laget og Henning B, av det som Frode G og Erland har gjort og gjør......men mest stolt er jeg av å oppleve den elektriske stemningen som Kanarifansen bød opp til......fy f..n for en opplevelse. Tusen takk for detta gutter og jenter! Mange lillestrømlinger som gleder seg i dag. Og stolte kanaris.
                  Hilsen en i senere middelalder som ikke orker å væra kanari på heltid...bare litt innimellom

                  ps
                  glem Demidov, glem førsteomgangen, glem pyroidioter....BARE GLED DERE

                  Kommentar

                  • Folke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2008
                    • 5955

                    Opprinnelig skrevet av mooph
                    HB syns vel muligens det var en smule tøft å starte med 4-3-3 kampen etter Tom Nordlie historien før i år.
                    Problemet er at vi knapt har noen som kan spille venstrekant i det hele tatt (Ståle og Joon er vel nærmest), noe en trenger i 4-4-2. Uansett hvem HB hadde satt der ville det bli feil. Da vi gikk over til 4-3-3 i annen omgang ungikk HB hele problemet med venstrekanten.
                    Den ser jeg! Men Simen Brenne må ikke spille v.kant, samme som at Espen Søgård ikke må settes ned på back....

                    Kommentar

                    • Jan Banan
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2004
                      • 809

                      Opprinnelig skrevet av larsfn
                      Tok ut en lompen Brenne, og fikk fart i maskineriet etter pause.
                      Umm.. Regner med at du mener Brenne var "lunken", eller noe sånt?

                      lumpen a5 (besl med lump, jf ty. *Lumpen 'fille' og lumpig, 'ussel, lumpen') sjofel, smålig, tarvelig at du kan være så l-! / adv: det var l-t gjort
                      - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

                      Stuart Baxter har forstått det.

                      Kommentar

                      • Röshbærj
                        Medlem
                        Hoffnarr
                        • Sep 2004
                        • 57

                        Opprinnelig skrevet av maxpayne
                        Demidov har jo vist seg som en jævel på kampanalyse før i år også
                        Det som kommer ut av kjeftens hans rett etter kamp er på nivå med komiske Ali.

                        Dere mener vel FEMIDOV ?!?



                        ..f**n så digg det var å lese aviser på en mandag for en gangs skyld... og kjøreturen inn til jobben (med LSK-merket i bakruta) var en sann drøm!
                        Last edited by Röshbærj; 27.10.2008, 20:23. Begrunnelse: trykkleif

                        Kommentar

                        • Rovfugl
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2004
                          • 3672

                          Opprinnelig skrevet av mooph
                          HB syns vel muligens det var en smule tøft å starte med 4-3-3 kampen etter Tom Nordlie historien før i år.
                          Problemet er at vi knapt har noen som kan spille venstrekant i det hele tatt (Ståle og Joon er vel nærmest), noe en trenger i 4-4-2. Uansett hvem HB hadde satt der ville det bli feil. Da vi gikk over til 4-3-3 i annen omgang ungikk HB hele problemet med venstrekanten.
                          jo jeg ser den, men come on... Brenne på kant hver jævla fuckings kamp da! Vi sitter med en spiller som vi vet kan gjøre ting bra som vi faktisk aldri bruker der han bør brukes. håper for guds skyld at vi ser en sentral Brenne i neste TIPPELIGAsesong.
                          DØ FOR FUGLA!!!
                          http://www.fluefiskebloggen.no
                          LSK er min religion
                          Ujah er min gud

                          Kommentar

                          • trigz
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 7080

                            Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                            håper for guds skyld at vi ser en sentral Brenne i neste TIPPELIGAsesong.
                            Spørs om det ikke blir i en annen klubb. Jeg hører mye rart om dagen.
                            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                            Kommentar

                            • Canário
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Sep 2005
                              • 1471

                              Ingen tilfeldighet at det var Sundgot som en gang for alle headet vekk alle nedrykkstanker. Legende er et ord som både er oppbrukt og misbrukt, men Sundgot er en. Lojal, prinsippfast og sjenerøs. Avvist overgang til Stabæk og Molde selv om klubbene har vært enige om overgang. Aldri klaget på noe eller noen selv i tider med lite spilletid og motbør. I medgang holdt de sunnmørske føttene godt plantet på jorda og forblitt den samme. "Scoringsinnstinktet" og posisjoneringa foran mål er fantastisk. Tenker på alle måla han scorer og hva han gjør foran mål på trening (eller med innsats, som viser hvor langt et "gjennomsnittstalent" kan nå). For Sundgot er vel først og fremst et treningsprodukt som verken har fått fart eller teknikk gratis.

                              Assisten til fjerdemålet viser hvor god OO kan være når Sundgot avlaster han som oppspillspunkt og gir kantene litt ro og rom på sin side. Man kan si hva man vil, men de viser at de er den nest mest samspilte og beste spissduoen i ligaen i år. Først og fremst på papiret, men mest når laget gjør det lettere for hverandre å prestere og gjøre de riktige valgene - bruk av midtbanen og backene/kantene i angrepene, og mer hjelp fra forsvaret. Det er "alltid" flere faktorer enn én spillers prestasjoner som avgjør utfallet av et angrep, og det er ikke bare OO og Sundgot sitt ansvar for at det til tider har blitt forutsigbart når de har spilt sammen. En fantastisk måte å "avslutte" en sånn sesong på!

                              Kommentar

                              • Bolsen3
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2004
                                • 1061

                                Veldig enig, med godt kantspill er Occean/Sundgot et stjernepar! Utenom Sundgots utrolige evner i boksen er han også veldig god til å finne Occean med stusser/passninger i bakrom, pluss et fotballhode få kan matche. Håper virkelig Berg satser på Arild!

                                Kommentar

                                • Fjeller'n
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2003
                                  • 905

                                  Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                                  jo jeg ser den, men come on... Brenne på kant hver jævla fuckings kamp da! Vi sitter med en spiller som vi vet kan gjøre ting bra som vi faktisk aldri bruker der han bør brukes. håper for guds skyld at vi ser en sentral Brenne i neste TIPPELIGAsesong.
                                  Nå har3 forskjellige trenere startet med Brenne som venstre kant. 3 !!! Hvorfor? Hva er det jeg ikke ser?


                                  Stian
                                  "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

                                  Kommentar

                                  • Pingla
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2006
                                    • 374

                                    Sannsynligheten er vel at trenerne er opptatt av hva som er best for laget, og at Brenne ikke har kunnet forsvare en plass sentralt i 4-4-2 (eller som hengende spiss i 4-4-1-1).

                                    At han med all sansynlighet hadde gjort det bedre sentralt er revnende likegyldig hvis det totalt sett gir oss et dårligere lag.
                                    Om dette er tilfelle eller ikke er selvsagt diskuterbart, men sannsynligheten er vel tross alt at beslutningen om å gjøre det ikke tilsier evneveike trenere (på rekke å rad) - men snarere at Brenne ikke har vist seg verdig en annen rolle p.t.

                                    Grattis med seiern alle med-kanaris!
                                    Jeg er VELDIG imponert over både spillernes og vår innsats i denne kampen
                                    ¯\_(ツ)_/¯

                                    Kommentar

                                    Working...