LSK - RBK, Søndag 26. oktober, kl. 18:00, Åråsen stadion

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Håkon Henriksen
    Administrator
    • Nov 2003
    • 6411

    #21
    Opprinnelig skrevet av reka
    Er ikke ovceans feil at han blir brukt feil.
    Godt poeng, desverre bruker "metern" alt for mye energi på defensiv jobbing, han skal ALLTID ligge på topp..
    Håkon Henriksen
    -
    Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
    -
    ALT FOR FUGLA

    Kommentar

    • caLitri
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2007
      • 634

      #22
      Blø for drakta og Optimist bør runge over Åråsen.
      Det her er krise!
      Jeg forventer i det MINSTE guts og innsats!
      Gi alt, stå på LSK

      Kommentar

      • KanariGulFugl
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2005
        • 454

        #23
        Her finnes det ingen alternativer!! Det er KUN seier som gjelder, jeg vil ikke se NOE som f*** meg helst annet.. Satse på uavgjort eller seier i siste serierunde om ålesund vinner til søndag er ikke aktuelt. det er ikke særlig stor sjanse for at de gjør det mot lyn HÅPER jeg, så det kan gå vår vei om vi er heldige.. Men tips nr 1 er å la spillera spille på de plassene de er best på.

        Kommentar

        • KimFL
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2003
          • 1410

          #24
          Opprinnelig skrevet av OJ
          Tull og tøys!! Ocean er ikke god nok for tiden!! Sist han presterte var i cupfinalen!! da spilt vi mot ett 1. div lag.. Rykekr vi ned, så får no OO en stor sesong neste år. Egoistisk og uinteressert gjennom hele kampen i går, og kunne ved å være ltt mindre egoistisk, lagt opp til 3 lsk mål går.. Drit lei han halvveis innsats nå.. Benken!!!
          Er delvis enig. Når Occean ikke vinner en en eneste duell, og heller ikke klarer å dempe en ball, selv fra enkle pasninger, ser det mørkt ut. Og det værste er faktisk at han er den beste spissen vi har i klubben, og bør derfor selvfølgelig starte mot RBK. Dog hadde det vært spennende å se Sundgot og Fellus på topp.


          KimFl

          Kommentar

          • trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7056

            #25
            Håper Arild får sjansen ved siden av Myklebust mot RBK. Håpet vårt står vel og faller på at vi karrer til oss ett poeng, mens Lyn gjør jobben mot Aalesund. Jeg vil ikke ikke ikke reise til Ålesund med kniven på strupen.

            Shane hilser forresten til forumet og sier: "I'll do my best, that's for sure!"
            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

            Kommentar

            • Rovfugl
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 3672

              #26
              Opprinnelig skrevet av trigz
              Håper Arild får sjansen ved siden av Myklebust mot RBK. Håpet vårt står vel og faller på at vi karrer til oss ett poeng, mens Lyn gjør jobben mot Aalesund. Jeg vil ikke ikke ikke reise til Ålesund med kniven på strupen.

              Shane hilser forresten til forumet og sier: "I'll do my best, that's for sure!"
              Shane med bedre innsats for LSK enn en del av våre spillere ser det ut til
              DØ FOR FUGLA!!!
              http://www.fluefiskebloggen.no
              LSK er min religion
              Ujah er min gud

              Kommentar

              • Mauer
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2007
                • 270

                #27
                Henning berg!!!

                Endelig, nå er det avklart: Henning berg styrer LSK fra om med idag. Da håper jeg han starter med Fellus. Han hadde et greit innhopp mot VIF, og jeg vil ha en hurtig en på topp.

                Otto
                SP-Kippe-Bertheussen-Stensaas
                Riis-Kiko-Brenne/søgård-Jooon
                Sundgot-Fellus

                Kommentar

                • MortenA
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2007
                  • 3404

                  #28
                  Occean har spilt bra store delere av sesongen, men den siste tiden virker han ute av form og da er det riktig å gi andre sjansen. Jeg har tro på Sundgot/Mykle som spissduo da Arild har bedre teknikk og er en bedre targetspiller. Vil heller se Occean komme inn den siste halvtimen når RBK-forsvarerne begynner å bli litt slitne.

                  Resten av laget ser vel noe slikt ut:

                  Arild-Mykle
                  Søgård-Bjørkøy-Kiko-Riise
                  Ståle-Kippe-Biffen-SP
                  Otto

                  Regner ikke med de store offensive bidragene fra Espen, men han kan trekke inn og gi plass til Ståle, samt la Bjørkøy gå fremover på banen.
                  Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                  Kommentar

                  • tullebukk
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2006
                    • 5446

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av MortenA
                    Occean har spilt bra store delere av sesongen, men den siste tiden virker han ute av form og da er det riktig å gi andre sjansen. Jeg har tro på Sundgot/Mykle som spissduo da Arild har bedre teknikk og er en bedre targetspiller. Vil heller se Occean komme inn den siste halvtimen når RBK-forsvarerne begynner å bli litt slitne.

                    Resten av laget ser vel noe slikt ut:

                    Arild-Mykle
                    Søgård-Bjørkøy-Kiko-Riise
                    Ståle-Kippe-Biffen-SP
                    Otto

                    Regner ikke med de store offensive bidragene fra Espen, men han kan trekke inn og gi plass til Ståle, samt la Bjørkøy gå fremover på banen.
                    Laget bør bli slik.
                    otto
                    Bjørkøy,Pedersen,Kippe,Ståle.
                    Riise,Brenne,Kiko,Søgård(Fellus).
                    Arild, Metern

                    Kommentar

                    • Emil B
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2006
                      • 5921

                      #30
                      Det minste jeg forlanger av gutta er INNSATS, INNSATS og INNSATS!!!

                      Kommentar

                      • xeR
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Jan 2004
                        • 11206

                        #31
                        Jeg kan akseptere at spillere har en dårlig dag på jobben, jeg kan akseptere at vi ligger der vi ligger hvis spillera er ærlige og sier at de faktisk ikke er bedre. Jeg kan derimot ikke akseptere den innsatsen de fleste igår hadde. Det var rett og slett flaut å se på. Det ser ut som om spillera har gitt opp allerede. Jeg forventer at alle gir gjernet mot Rosenborg.

                        Det blir spennende å se hva Henning får til på så kort tid, jeg er forsiktig optimist. Tror ikke vi vil få se store forandringer på laget fra det laget EJ har benyttet seg av. Så tror at det eneste Berg kan få til er å få spillera til å innse alvoret. Håber Henning sier klart å tydelig fra om at de spillera som ikke yter maks på treninger og de 2 siste kampa ikke er med i planene for neste sesong. Dette skal gjelde for alle om det så er Occean, Søgård, Kippe, Kiko eller Vidar. Ingen skal slippe billig unna, INGEN!
                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                        Kommentar

                        • KFL41
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2004
                          • 3648

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av xeR
                          Så tror at det eneste Berg kan få til er å få spillera til å innse alvoret.
                          Enig i alt du skriver, men jeg er temmelig sikker på at spillerne vet alvoret. Det er ikke barnehageunger som vi har med å gjøre, de leser aviser, blir intervjuet, kan lese tabeller og vet hvem vi møter. Noen er vel til og med inne og leser på forumet for alt jeg vet. Vi har hatt alvorsmøter tidligere uten særlig suksess. Etter hjemmekampen mot Kärjeng hadde vi alvorsprat og det endte med at spillerne ble helt paralyserte og presterte enda dårligere på bortebane. Jeg tror alvoret preget oss igår og var årsaken til passivitet og apatisme.

                          Derfor tror jeg det var veldig lurt å hente inn Berg nå siden EJ likevel var/er suspendert. Fjørtoft er på oppsigelse og Grodås er keepertrener. Berg er intelligent og jeg tror han kan få spillerne til å fokusere på fotballmessige ting istedet for alvoret da jeg tror dette ikke nødvendigvis har noen positiv effekt. Alvoret er nok innsett for lenge siden.

                          Mer fokus på det fotballmessige, samt vilje til å ofre seg vil være viktig nå.

                          Kommentar

                          • Bekkis
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2005
                            • 441

                            #33
                            Kanskje vi får et lite løft etter trenerbytte. det blir nok ikke mange forandringer i spillet. Men veit at berg synes kiko blir brukt for lite, kanskje vi får se færre lange baller og mere spill gjennom midtbanen. hadde ikke gjort meg noe iallefall...

                            Kommentar

                            • reka
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Aug 2005
                              • 13272

                              #34
                              Lurer på hav Berg kommer til å gjøre? En ting jeg ofte har tenkt på er å sette riise på midten. I en offensiv midtbanerolle/hengende spiss vil han få ballen oftere og få utnyttet kreativitet, hurtighet og teknikk bedre. Nøkkelen til å få i gang det offensive spillet (foruten å stille med en trygg forsvarsrekke) må være å gi våre beste spillere de rollene de kler best, og legge til rette for flere avslutninger på mål. Det er bedre at Riise kommer til skudd enn at han nærmest alene skal komme seg til dødlinja for å legge inn. Kantspill tror jeg vi kan glemme, pedersen mangler både hurtighet, teknikk og overblikk til å være noen god makker for Riise. På motsatt side har vi ingen offensiv spiller, Stensaas blir for ofte alene. De svært få gangene gamlehjemmet vårt har vært med til motstanderens dødlinje på overlapp o.l. har gitt meg hjerteinfarkt.


                              Det beste vi kan håpe på er at backene tar turen frem slik de gjør i dag, og kan motta støttepasninger eller slå tidlige innlegg. Vil ikke ha flere kontringer mot oss på kant, iallefall ikke fra RBK. For å holde bredden og true bakrom bak midstopperne kan vi spille med våre tre spisser som alle er i mer eller mindre bra form. Fellus og Mykle kan sørge for bredde og kan true rommet bak rbk-backene når de kommer på løp. . Med Sundgot og Riise i offensive posisjoner på midten er det litt større håp om at gjennomspillene og samhandlingen offensivt sitter. Occean fortjener en pause nå.


                              -------------------Otto
                              Pedersen --- Riseth --- Kippe ----Stensaas
                              ----------Mouheli----------Bjørkøy-------
                              -------------------Riise------------------
                              Fellus-------------Sundgot----------Mykle
                              Last edited by reka; 21.10.2008, 16:07.

                              Kommentar

                              • Bekkis
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Sep 2005
                                • 441

                                #35
                                som han har sagt i intervjuer så forandrer han ikke formasjon, eller bytter spillere...

                                Kommentar

                                • mooph
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2005
                                  • 1496

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av reka
                                  -------------------Otto
                                  Pedersen --- Riseth --- Kippe ----Stensaas
                                  ----------Mouheli----------Bjørkøy-------
                                  -------------------Riise------------------
                                  Fellus-------------Sundgot----------Mykle
                                  (Note: VR er ute pga kort)

                                  Fordelen med denne er at det ikke finnes vinger i oppstillinga, noe som er kjekt siden vi har dårlig med denslags spillere.

                                  Min favoritt (når alle er tilgjengelige) er denne:

                                  -------------------Otto
                                  Pedersen --- Riseth --- Kippe ----Stensaas
                                  ------------------Mouelhi----------------
                                  Riise-----Brenne----------Bjørkøy---- Joon
                                  ------------------Sundgot---------------

                                  ... hvor Brenne og Bjørkøy går på løp i hvert eneste angrep. Den gir større muligheter for å tette igjen bakover. Den er litt vanskelig å få til, men fantastisk når den funker.
                                  Fugla mot nye høyder

                                  Kommentar

                                  • HSft
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2004
                                    • 6075

                                    #37
                                    Fredrikson
                                    Pedersen Bert Kippe Stensås
                                    Fellus Bjørkøy Mouelhi Riise
                                    Sundgot Occean

                                    Håper på dette laget. Evntuelt Myklebust som en av spissene. Tror bert kan gjøre en grei jobb ved siden av trygge kippe.

                                    Kommentar

                                    • Fuglegutt
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2008
                                      • 863

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av HSft
                                      Fredrikson

                                      Pedersen Bert Kippe Stensås
                                      Fellus Bjørkøy Mouelhi Riise
                                      Sundgot Occean

                                      Håper på dette laget. Evntuelt Myklebust som en av spissene. Tror bert kan gjøre en grei jobb ved siden av trygge kippe.


                                      huff og huff, ikke mere bert nå...
                                      På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

                                      Kommentar

                                      • reka
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Aug 2005
                                        • 13272

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av mooph
                                        (Note: VR er ute pga kort)

                                        Fordelen med denne er at det ikke finnes vinger i oppstillinga, noe som er kjekt siden vi har dårlig med denslags spillere.

                                        Min favoritt (når alle er tilgjengelige) er denne:

                                        -------------------Otto
                                        Pedersen --- Riseth --- Kippe ----Stensaas
                                        ------------------Mouelhi----------------
                                        Riise-----Brenne----------Bjørkøy---- Joon
                                        ------------------Sundgot---------------

                                        ... hvor Brenne og Bjørkøy går på løp i hvert eneste angrep. Den gir større muligheter for å tette igjen bakover. Den er litt vanskelig å få til, men fantastisk når den funker.
                                        Spiller for spiller synes jeg mitt oppsett er bedre. Brenne og Jon er og har vært svake hele sesongen. Kantspill har vi ikke fått til, uansett hvem vi har prøvd. Vi får også myklebust, Sundgot og Riise i nærheten av hverandre, dette er spillere som vi vet kan finne hverandre og har litt tempo i hue. Dessuten får vi fart på topp der den trengs, nemlig til å utnytte rom på kantene.

                                        Kommentar

                                        • HSft
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2004
                                          • 6075

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av Fuglegutt
                                          huff og huff, ikke mere bert nå...
                                          Helst ikke, men vi er tom for midtstoppere. Andresen og riseth er ute, da vil jeg heller ha bert enn å rokkere på backplass for å få inn en back som midtstopper og en midtbane som back. Bert blir midtstopper med mindre vi har noen bedre på juniorlaget som jeg har oversett. Michael Obifujahoujib og trym bogen er vel ikke bedre enn bert og Gabrielsen er vel heller ikke det enda.

                                          Kommentar

                                          Working...