Pressekonferanse 14:30
Collapse
X
-
Pressekonferanse 14:30
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Stikkord: Ingen -
-
Kommentar
-
Må jo være at Berg tar over ja , gledelig nyhet i en ellers så trist hverdag for tidenKommentar
-
Kommentar
-
Bra! Satser på at spillera får så øra flagrer og litt til! Nå blir det krig i 4 x 45 minutter.
Så håper jeg at alle fugler, store og små, stiller opp å støtter laget. nå som de trenger det aller mest.I med og Motgang vi er LILLESTRØMKommentar
-
Og nå håper jeg at folk ikke hugger hodet av Berg. For eksempel ved å lage fjortisopprør mot rykter om hvem som blir den nye assistenttreneren hans.
Det måtte en Lørenskog-gutt til. Kom igjen, Henning!Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Synes det er litt synd at vi ble avhengige av dette. Tror LSK hadde vært best tjent med at han hadde fått tid på seg frem mot neste sesong. Vi må iallefall huske at det er den samme stallen som har spilt oss ned i gjørma som skal sikre plassen selvom H.Berg skal fortelle de hva de skal gjøre på trening. Viktig at han får ro på seg frem mot neste sesong selvom LSK skulle tape de 2 neste. Det vil bli vanskelig for han å komme inn å gjøre mye med spillestilen tror jeg, men kan jo håpe på at spillerne tar sjansen på å bevise hvem han bær satse videre på neste sesong.Kommentar
-
Nå handler alt om å holde plassen....akkurat nå driter jeg i hvem som blir assistenten hans, 1.pri er å holde plassen så får man ta resten seinere.
Hvis Berg berger plassen for oss så tror jeg han får rimelig frie tøyler til å gjøre som han vil...
GOOO LØRENSKOG!!!
PS! fortsatt bitter på uday som har skakkjørt klubben vår så vanvittig...Men ser ut som han gjør en god redningsjobb i kil...håper vi slipper å møte de neste år....Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Synes det er litt synd at vi ble avhengige av dette. Tror LSK hadde vært best tjent med at han hadde fått tid på seg frem mot neste sesong. Vi må iallefall huske at det er den samme stallen som har spilt oss ned i gjørma som skal sikre plassen selvom H.Berg skal fortelle de hva de skal gjøre på trening. Viktig at han får ro på seg frem mot neste sesong selvom LSK skulle tape de 2 neste. Det vil bli vanskelig for han å komme inn å gjøre mye med spillestilen tror jeg, men kan jo håpe på at spillerne tar sjansen på å bevise hvem han bær satse videre på neste sesong.Kommentar
Kommentar