Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Noe av det viktigste Berg må ta tak i er vel den mentale innstillingen til spillerne?
Hjelper utrolig mye hvis han på en eller annen måte kan få spillerne til å gi alt!
Stakkars Berg. Det må være et vanvittig press på han å bli satt inn som redningsmann nå.
Han har vinni Premier League og Champions League, spilt 100 kamper for Norge og vært landslagskaptein. Om noen skal takle presset vi har på oss nå, er det Henning.
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
Dette er en god nyhet, selv om det kom sent. Når Berg gikk fra Lyn burde han ha tatt over LSK med en gang. Ikke noe vondt om Erland og Frode, men de har vel ikke gjort det så bra. Jeg vil tro at en trener som Berg, med sin erfaring og sine resultater ville ha gjort det bedre enn det Erland og Frode har gjort så langt. Nå er det bare å håpe på at vi ikke rykker ned.
Jeg hadde selv sett at de som påstod at de skulle redde klubben også gjorde det. Selvsagt blir det en flying start for Henning hvis dette går bra, men ditto helt for jævlig hvis vi misslykkes.
Dette er etter min mening nok et bevis på at problemene på Åråsen 2008 stikker betydlig dypere enn Tom Nordli. Alle mann innvolvert med styre og stell i klubben må snarest se seg selv i speilet og finne ut av om de bær være med videre eller ikke. Det helt uavhengig om vi spiller på Gjemselund eller Lerkendal neste sesong.
Noe av det viktigste Berg må ta tak i er vel den mentale innstillingen til spillerne?
Hjelper utrolig mye hvis han på en eller annen måte kan få spillerne til å gi alt!
Eller den mentale innstillingen til ledelsen! På pressekonferansen i dag sa Per Mathisen at de var fornøyd med jobben Erland har gjort. Fornøyd!!!
Mannen har ledet et lag til annenrude-exit i cupen og en tabellposisjon som i fjor ville betydd kvallik. Fornøyd! Faen altså, går det ikke an å si at resultatene ikke har vært gode nok? Flaut!
Stakkars Berg. Det må være et vanvittig press på han å bli satt inn som redningsmann nå.
Med Johnsen, Grodås, Fjøra som ansvarlig de siste 2 kampene tror jeg vi hadde fått 0 poeng og ræva innsats. Berg kan ikke oppnå noe verre enn det. Berg kan ikke sitte rolig å se på at de tidligere nevnte kjører klubben rett ned i adecco, når det faktisk er han som skal ta over det makkverket av et fotballag(joda, jeg elsker dere for det) vi har pr dags dato.
Og nå håper jeg at folk ikke hugger hodet av Berg. For eksempel ved å lage fjortisopprør mot rykter om hvem som blir den nye assistenttreneren hans.
Det måtte en Lørenskog-gutt til. Kom igjen, Henning!
Hva er det for slags utsagn Lørenskog gutt. Han har ikke bidratt med noe som helts ennå.... Vent med dette til vi ser resultatet etter sesongslutt. Klarer han det. Ja da er vi enige... Det måtte en Lørenskog gutt til.
Og nå håper jeg at folk ikke hugger hodet av Berg. For eksempel ved å lage fjortisopprør mot rykter om hvem som blir den nye assistenttreneren hans.
Velkommen til LSK, Henning Berg!
Klovneriets tid i klubben bør nå definitivt være omme.
La oss heretter la treneren få trene, herunder også selv få bestemme hvem som skal inneha assisterende trenerstillinger. Vi har vel nok eksempler på at samarbeid er viktig for trenerteamet i en profesjonell fotballklubb. Det har vært alt for mange kokker i LSK. Iallefall virker det slik på meg.
Veien til helvete er brolagt med de beste hensikter.
Nervene er i høyspenn må jeg si. Uansett hva som skjer får det ikke blitt værre enn forrige match. Det gjorde vondt på Ullevaal.
Vi får bare sette vår lit til at Henning får gutta fyrt opp til skjebnematchene og som nevnt av andre, at han ihvertfall er istand til å plukke ut et lag der folk spiller på der de er best.
Jeg tror at Kamma og Ålesund ihvertfall tar tre poneg hver på de siste hvilket betyr at vi må ha tilsvarende. Men at Henning BERG som bor på FJELLhammer er lagd solid materiale kan det ikke være noe tvil om.
Jeg tror at Kamma og Ålesund ihvertfall tar tre poneg hver på de siste hvilket betyr at vi må ha tilsvarende.
Jeg hørte en hamkam-spiller på radioen her som var lynings på supporterne sine. De var jævla dårlige, sa han. Pep på spillerne til tross for at de vant kampen. La oss håpe hamkamsupporterne fortsetter sånn, akkurat som de pleier.
Veien til helvete er brolagt med de beste hensikter.
Jeg hadde selv sett at de som påstod at de skulle redde klubben også gjorde det. Selvsagt blir det en flying start for Henning hvis dette går bra, men ditto helt for jævlig hvis vi misslykkes.
Dette er etter min mening nok et bevis på at problemene på Åråsen 2008 stikker betydlig dypere enn Tom Nordli. Alle mann innvolvert med styre og stell i klubben må snarest se seg selv i speilet og finne ut av om de bær være med videre eller ikke. Det helt uavhengig om vi spiller på Gjemselund eller Lerkendal neste sesong.
Styre og stell i LSK er katastrofalt dårlig. Er jo ikke vanskelig og se at det er de som har stelt i stand hele greia her.
Kommentar