Pressekonferanse 14:30

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • audun
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2005
    • 255

    #21
    Noe av det viktigste Berg må ta tak i er vel den mentale innstillingen til spillerne?
    Hjelper utrolig mye hvis han på en eller annen måte kan få spillerne til å gi alt!
    Kreativ Kanaris - Fotograf
    www.audunbraastad.com

    Kommentar

    • Ketil Cantona
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6813

      #22
      Nå får han mulighet til redde plassen med tanke på egen jobb til neste år.

      Takk for at valget er gjort og takk til Erland og Frode som er villige til å trekke seg bakover...!

      Kommentar

      • trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7091

        #23
        Opprinnelig skrevet av Stan
        Stakkars Berg. Det må være et vanvittig press på han å bli satt inn som redningsmann nå.
        Han har vinni Premier League og Champions League, spilt 100 kamper for Norge og vært landslagskaptein. Om noen skal takle presset vi har på oss nå, er det Henning.
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

        Kommentar

        • RSP
          Moderator
          • Aug 2004
          • 10498

          #24
          Imponerende av Henning Berg å være så fleksibel, og påta seg det tøffe oppdraget som hovedrener før tida. Lykke til!

          Kommentar

          • BennyLem
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 2902

            #25
            Opprinnelig skrevet av RSP
            Imponerende av Henning Berg å være så fleksibel, og påta seg det tøffe oppdraget som hovedrener før tida. Lykke til!
            Jeg antar han har like liten lyst på Adecco som de fleste her.

            Dessuten føler han vel at han må gripe inn, ettersom det var absolutt null innsats i går.

            Omtrent uansett hva han gjør antar jeg det vil kunne virke positivt.
            Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

            Kommentar

            • m_skedsmo
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Aug 2006
              • 212

              #26
              Dette er en god nyhet, selv om det kom sent. Når Berg gikk fra Lyn burde han ha tatt over LSK med en gang. Ikke noe vondt om Erland og Frode, men de har vel ikke gjort det så bra. Jeg vil tro at en trener som Berg, med sin erfaring og sine resultater ville ha gjort det bedre enn det Erland og Frode har gjort så langt. Nå er det bare å håpe på at vi ikke rykker ned.

              Kommentar

              • maxpayne
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2006
                • 1257

                #27
                Jeg hadde selv sett at de som påstod at de skulle redde klubben også gjorde det. Selvsagt blir det en flying start for Henning hvis dette går bra, men ditto helt for jævlig hvis vi misslykkes.
                Dette er etter min mening nok et bevis på at problemene på Åråsen 2008 stikker betydlig dypere enn Tom Nordli. Alle mann innvolvert med styre og stell i klubben må snarest se seg selv i speilet og finne ut av om de bær være med videre eller ikke. Det helt uavhengig om vi spiller på Gjemselund eller Lerkendal neste sesong.

                Kommentar

                • Øyvind
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Oct 2006
                  • 292

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av audun
                  Noe av det viktigste Berg må ta tak i er vel den mentale innstillingen til spillerne?
                  Hjelper utrolig mye hvis han på en eller annen måte kan få spillerne til å gi alt!
                  Eller den mentale innstillingen til ledelsen! På pressekonferansen i dag sa Per Mathisen at de var fornøyd med jobben Erland har gjort. Fornøyd!!!

                  Mannen har ledet et lag til annenrude-exit i cupen og en tabellposisjon som i fjor ville betydd kvallik. Fornøyd! Faen altså, går det ikke an å si at resultatene ikke har vært gode nok? Flaut!

                  Kommentar

                  • Kanarifugl84
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2007
                    • 2319

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av Stan
                    Stakkars Berg. Det må være et vanvittig press på han å bli satt inn som redningsmann nå.
                    Med Johnsen, Grodås, Fjøra som ansvarlig de siste 2 kampene tror jeg vi hadde fått 0 poeng og ræva innsats. Berg kan ikke oppnå noe verre enn det. Berg kan ikke sitte rolig å se på at de tidligere nevnte kjører klubben rett ned i adecco, når det faktisk er han som skal ta over det makkverket av et fotballag(joda, jeg elsker dere for det) vi har pr dags dato.

                    Kommentar

                    • Röshbærj
                      Medlem
                      Hoffnarr
                      • Sep 2004
                      • 57

                      #30
                      Tusen takk til Henning for at han tar tak!


                      ..han har i alle fall en gedigen mulighet til å bli en av LSK's mest populære trenere gjennom tidene på bare to kamper!



                      Måtte høyere makter la det skje!!!

                      Kommentar

                      • Bibaboy
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2008
                        • 712

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av trigz
                        Og nå håper jeg at folk ikke hugger hodet av Berg. For eksempel ved å lage fjortisopprør mot rykter om hvem som blir den nye assistenttreneren hans.

                        Det måtte en Lørenskog-gutt til. Kom igjen, Henning!

                        Hva er det for slags utsagn Lørenskog gutt. Han har ikke bidratt med noe som helts ennå.... Vent med dette til vi ser resultatet etter sesongslutt. Klarer han det. Ja da er vi enige... Det måtte en Lørenskog gutt til.
                        Fugla Forever

                        Kommentar

                        • Bauer U2
                          Juniormedlem
                          Bøffel
                          • Jun 2006
                          • 24

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av trigz
                          Og nå håper jeg at folk ikke hugger hodet av Berg. For eksempel ved å lage fjortisopprør mot rykter om hvem som blir den nye assistenttreneren hans.
                          Velkommen til LSK, Henning Berg!
                          Klovneriets tid i klubben bør nå definitivt være omme.
                          La oss heretter la treneren få trene, herunder også selv få bestemme hvem som skal inneha assisterende trenerstillinger. Vi har vel nok eksempler på at samarbeid er viktig for trenerteamet i en profesjonell fotballklubb. Det har vært alt for mange kokker i LSK. Iallefall virker det slik på meg.
                          Veien til helvete er brolagt med de beste hensikter.

                          Kommentar

                          • caLitri
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jun 2007
                            • 634

                            #33
                            Er det noe opptak av denne presse konferansen?
                            Har bare sett intervju med Henning etter showet var ferdig.
                            Gi alt, stå på LSK

                            Kommentar

                            • tilt
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2007
                              • 813

                              #34
                              Phu...

                              Nervene er i høyspenn må jeg si. Uansett hva som skjer får det ikke blitt værre enn forrige match. Det gjorde vondt på Ullevaal.

                              Vi får bare sette vår lit til at Henning får gutta fyrt opp til skjebnematchene og som nevnt av andre, at han ihvertfall er istand til å plukke ut et lag der folk spiller på der de er best.

                              Jeg tror at Kamma og Ålesund ihvertfall tar tre poneg hver på de siste hvilket betyr at vi må ha tilsvarende. Men at Henning BERG som bor på FJELLhammer er lagd solid materiale kan det ikke være noe tvil om.
                              livet er en gamp for de som ikke kan si k
                              https://twitter.com/#!/KjetiI

                              Kommentar

                              • Martini
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2007
                                • 294

                                #35
                                Et lite håp blei tent idag, men får fortsatt ikke sove før etter TIDLIGST kommende helg.....:???:
                                FUGLA TIL VI DØR!

                                Kommentar

                                • Bauer U2
                                  Juniormedlem
                                  Bøffel
                                  • Jun 2006
                                  • 24

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av tilt
                                  Jeg tror at Kamma og Ålesund ihvertfall tar tre poneg hver på de siste hvilket betyr at vi må ha tilsvarende.
                                  Jeg hørte en hamkam-spiller på radioen her som var lynings på supporterne sine. De var jævla dårlige, sa han. Pep på spillerne til tross for at de vant kampen. La oss håpe hamkamsupporterne fortsetter sånn, akkurat som de pleier.
                                  Veien til helvete er brolagt med de beste hensikter.

                                  Kommentar

                                  • mr.sandass
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2005
                                    • 972

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av maxpayne
                                    Jeg hadde selv sett at de som påstod at de skulle redde klubben også gjorde det. Selvsagt blir det en flying start for Henning hvis dette går bra, men ditto helt for jævlig hvis vi misslykkes.
                                    Dette er etter min mening nok et bevis på at problemene på Åråsen 2008 stikker betydlig dypere enn Tom Nordli. Alle mann innvolvert med styre og stell i klubben må snarest se seg selv i speilet og finne ut av om de bær være med videre eller ikke. Det helt uavhengig om vi spiller på Gjemselund eller Lerkendal neste sesong.
                                    Styre og stell i LSK er katastrofalt dårlig. Er jo ikke vanskelig og se at det er de som har stelt i stand hele greia her.
                                    www.ultrasfeltc.net

                                    Kommentar

                                    • bjarmann
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 2933

                                      #38
                                      Vær så snill Henning! Vær den frelseren vi virkelig trenger nå! Har aldri vært så nervøs som jeg er nå, så dette var en god nyhet
                                      I år så tar vi alt

                                      Kommentar

                                      Working...