Denne dagen kan fort bli den siste hjemme kampen vår på mange år i elitserien på Åråsen så jeg forventer at nettopp DU stiller opp på Åråsen og ikke minst gir alt. Møt opp minst 1 time før kampstart og syng som faen.... Her må alle kjenne sin besøkelse tid,,møter du ikke opp her så skjønner jeg ingen ting... Cupfinalen i fjor er ingen ting i forhold til DENNE kampen...Med litt flaks så kan vi sikre plassen denne dagen .... .Nå må vi legge bort indre stridigheter og stå sammen ......Sett en tommel opp om du kommer og en tommel ned om du ikke kommer...... Her bør det bli ny rekord på antall tommler opp....
På søndag spilles en av tidenes viktigste hjemmekamper - La oss fylle Åråsen!
Collapse
X
-
Kopierer inn denne fra stemningstråden:
Det er i motgang at laget trenger støtte. Det er faktisk nå engasjementet bør heves, og Åråsen fylles på søndag.
Jeg har allerede nå ordnet slik at fire av mine venner som aldri er på Åråsen, men som er LSK-supportere, sitter klare til å støtte laget søndag kveld klokka 18:00. Andre som tar utfordringen?
Nå må absolutt ALLE ta i et tak for å fylle Åråsen i et av tidenes viktigste oppgjør!Kommentar
-
Kommentar
-
-
Og det er det. Mail fra LSK-Zone, kjøp to billetter for 100 kroner, uansett hvor på stadion, så sett at plassene er ledige. Bare medlemmer av LSK-Zone, skrive ut mailen, levere den på sportshuset, vips, to billige billetter.Kommentar
-
fikk nettopp mail med tilbud, 2 billetter til 100kr, for de som er medlem av lsk-zonen. jeg har sesongkort, men gir gjerne bort beviset så to pers kan spare litt penger de heller kan gi til tifogruppa eller kjøpe en ekstra øl på martins før kampen, eventuelt til seiersøl etter kampen..Kommentar
-
Kaskje en ide med et spark til RB. De burde også oppfordre alle til og støtte Lillestrøs stolthet i årets siste hjemmekamp. En helside hadde hvert på sin plass. Er vel ikke like mye og skrive om om lsk rykker ned.
Kjære RB. hJELP lsk med en annonse slik at alle får budskapet om og støtte laget nå.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kaskje en ide med et spark til RB. De burde også oppfordre alle til og støtte Lillestrøs stolthet i årets siste hjemmekamp. En helside hadde hvert på sin plass. Er vel ikke like mye og skrive om om lsk rykker ned.
Kjære RB. hJELP lsk med en annonse slik at alle får budskapet om og støtte laget nå.Kommentar
-
Jeg prøver og få med de fleste venner på skolen som holder med LSK, til og komme på kampen.UFC JUNIORSKommentar
Kommentar