Tacio på prøvespill

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • fjacob82
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 1507

    #61
    Opprinnelig skrevet av Latvijan
    Er usikker på om Bergmann faktisk trente med Fugla før han ble oppkjøpt. Tror det dreide seg mer om å sjekke ut forholdene enn et faktisk prøvespill.

    Det jeg mener de prøvespillerne som kommer på eget eller agentens initiativ for å prøve å overbevise at de er gode nok, sjeldent det blir kontrakter på den type spillere. Som regel forsvinner de uten at man hører noe mer. Eksempelvis de to islendingene og tsjekkeren som var på prøvespill sist uke.

    Mulig Stefanutto var siste prøvespiller som fikk kontrakt, det skjedde et helt år etter prøvespillinga.
    sukk...fortsatt ingen som vet hvordan prøvespillingen egentlig gikk?
    Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
    *Brasseberget*

    Kommentar

    • TorTor
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2004
      • 335

      #62
      Vet ikke om det er fair å bedømme en spiller etter kun en ukes treningsopphold. Tacio kan jo vise seg å bli det beste som har skjedd LSK siden Tom Lund uten at han nødvendigvis klarte å bevise det denne uken.

      Hvis det stemmer som folk sier at Alanzinho var reservelagsspiller i Stabæk den første tiden så beviser det vel kun det at noen ganger bør man ta en sjanse og gi folk litt tid...

      Vet ikke hvor dyr han eventuelt vil komme til å bli, men med 50 aldersbestemte landskamper for Brasil er burde det vel ikke være noe tvil om talentet.

      Kommentar

      • MedlemNR35
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2004
        • 905

        #63
        Opprinnelig skrevet av KimFL
        Vel, hadde han vært god nok for Premier League, eller La Liga, så hadde han vel spilt i en av dem nå.


        KimFL
        Det ligger ingen automatikk i at alle spillerene som er gode nok for La Liga eller Premier League spiller eller kommer til å spille der. Det finnes så mange gode fotballspillere rundt omkring i verden at skulle alle som var gode nok spille i disse klubbene hadde fort klubbene hatt 50 spillere hver i A-stallen...

        Om du kommer deg til en av disse handler det utenom kvaliteter først og fremst litt tur og ikke minst timing. Om Alanzinho fortsetter dette spillet skal man ikke se bort fra at han havner i La Liga. Sebastien Eguren storspiller tross alt der nå.

        Sebastien Eguren er faktisk et glimrende eksempel på mitt poeng ved hele innlegget. Man kan ikke ta en spiller ut av en liga og påstå han er så og så dårlig eller så og så god i en helt annen. Er det slik vil konklusjonen angående Sebastien Eguren lyde at Tippeligaen er bedre enn La Liga. Det er den selvfølgelig ikke.

        Kommentar

        • 007

          #64
          Så vidt jeg vet har han nå reist hjem.
          Henning Berg har drillet sine 11-14 utvalgte stort sett hele tiden siden han overtok.
          Tacio fikk nok aldri noen skikkelig sjanse til å vise seg fram , dessverre...

          I den situasjonen som vi er/her vært, var vel tidspunktet for prøvespill heller elendig...

          Kommentar

          • OppsalKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2008
            • 1881

            #65


            Jeg henviser dere her for å vise hva "prøvespill" kan også føre til
            Nå bosatt på Rasta !!!!!

            Alltid Celtic og LSK

            Kommentar

            • Bibaboy
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2008
              • 712

              #66
              Er det noen som har informasjon om hvordan det har gått med Tacio og Kolart på Prøvespill... Skjønte at ihvertfall Kolar hadde imponert innledningsvis.
              Fugla Forever

              Kommentar

              • ChriZza
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 4265

                #67
                Tacio var her fremdeles søndag ihvertfall, mer enn det vet jeg ikke desverre.

                Kommentar

                • Ellef
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Feb 2006
                  • 112

                  #68
                  Jeg snakket med Henning om Tacio på kanarikafeen lørdag. Han var visst i ekstremt dårlig fysisk form, det betyr at det er vanskelig å vurdere hva slags potensiale han har. (Hehe, vi har alle erfart hvor ræva det går når formen er bedriten, ref kanaricupen )

                  Slik jeg forstod det ble han sendt hjem uten kontrakt. Rett meg hvis jeg tar feil.
                  Wenche Myhre

                  Kommentar

                  Working...