Tacio på prøvespill
Collapse
X
-
Vet ikke om det er fair å bedømme en spiller etter kun en ukes treningsopphold. Tacio kan jo vise seg å bli det beste som har skjedd LSK siden Tom Lund uten at han nødvendigvis klarte å bevise det denne uken.
Hvis det stemmer som folk sier at Alanzinho var reservelagsspiller i Stabæk den første tiden så beviser det vel kun det at noen ganger bør man ta en sjanse og gi folk litt tid...
Vet ikke hvor dyr han eventuelt vil komme til å bli, men med 50 aldersbestemte landskamper for Brasil er burde det vel ikke være noe tvil om talentet.Kommentar
-
Om du kommer deg til en av disse handler det utenom kvaliteter først og fremst litt tur og ikke minst timing. Om Alanzinho fortsetter dette spillet skal man ikke se bort fra at han havner i La Liga. Sebastien Eguren storspiller tross alt der nå.
Sebastien Eguren er faktisk et glimrende eksempel på mitt poeng ved hele innlegget. Man kan ikke ta en spiller ut av en liga og påstå han er så og så dårlig eller så og så god i en helt annen. Er det slik vil konklusjonen angående Sebastien Eguren lyde at Tippeligaen er bedre enn La Liga. Det er den selvfølgelig ikke.Kommentar
-
Så vidt jeg vet har han nå reist hjem.
Henning Berg har drillet sine 11-14 utvalgte stort sett hele tiden siden han overtok.
Tacio fikk nok aldri noen skikkelig sjanse til å vise seg fram , dessverre...
I den situasjonen som vi er/her vært, var vel tidspunktet for prøvespill heller elendig...Kommentar
-
Jeg snakket med Henning om Tacio på kanarikafeen lørdag. Han var visst i ekstremt dårlig fysisk form, det betyr at det er vanskelig å vurdere hva slags potensiale han har. (Hehe, vi har alle erfart hvor ræva det går når formen er bedriten, ref kanaricupen )
Slik jeg forstod det ble han sendt hjem uten kontrakt. Rett meg hvis jeg tar feil.Wenche MyhreKommentar
Kommentar