Keeperduellen, burde Moldskred få sjansen igjen?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • lillestroom
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2007
    • 1020

Dette er latterlig, kaizer. Skriv innleggene dine i "ting som er morsomme og får meg til å le tråden" i stedet.

Kommentar

• KrisB
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2008
      • 2923

Opprinnelig skrevet av Kaizer

Sjansen for å overleve er større med Moldskred mellom stengene enn med Fredrikson.
      Kaizer, er du forelska i moldskred eller noe. faen som du skal skryte han opp a.

Kommentar

• fotball_marthe
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2005
        • 1069

Hva harru røyka, Kaizer ?
        Keeperplassen er kanskje den plassen hvor det er mest opplagt hvem som burde spille- OTTO FREDRIKSSON !
        Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltid

Kommentar

• ErikB
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2004
          • 360

Moldskred er litt ustabil i feltet, men på streken mener jeg han kanskje er beste keeperen i Tippeligaen, han kan gjøre redninger ingen andre er i nærheten av å klare og derfor er han mer en potensiell matchvinner en Fredrikson for meg.
          Lars Ivar? Er det deg?
          Mine innlegg kan siteres hvor som helst.

Kommentar

• Ranakanaris
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2003
            • 499

Når man presterer å si att moldskred er bedre enn otto så kan jeg ikke noen annet enn å le, altså otto er den eneste som for godkjent sesong i LSK-drakta i år. Og moldskred, respekt for han, men noen god keeper er han ikke, en grei reserve keeper, ja, men førstekeeper i en tippeligaklubb, nei.

Kommentar

• Kaizer
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Nov 2006
              • 139

Mye "go with the flow" meninger her inne ser jeg.

Dere får tenke litt på det neste gang Fredrikson slipper inn et mål en bedre keeper kanskje hadde tatt.

Jeg har nå belyst problemstillingen og gidder ikke si mer i debatten.
              "It is the nature of desire not to be satisfied, and most men live only for the gratification of it."

Kommentar

• xeR
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 11206

Endelig........
                Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• arni
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Aug 2007
                  • 109

Dere får tenke litt på det neste gang Fredrikson slipper inn et mål en bedre keeper kanskje hadde tatt.

En bedre keeper hadde tatt? Hvor tjukk i hode er du da?? Mange "gode keepere" som slipper inn mål som kanskje en annen en hadde tatt... Går ikke ann å sammeligne det vettu ut ifra situasjonene.. Kommer helt ann på det... I neste øyeblikk kan det komme en ball som Otto tar lett og ingen andre hadde tatt! Tenk deg om a KAIZER.

Otto er og forblir BEST... Målskred er ikke i nærheten av reaksjonen hans!!!

Kommentar

• Vestfold Kanaris
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Oct 2004
                    • 4583

Ikke gi deg nå Kaizer!! Det er rett før du får omvendt massen her inne. Jeg begynner faktisk å innbille meg at Otto er rævva.
                    LOUD
                    PROUD
                    ULTRA

Kommentar

• arni
                      Seniormedlem
                      Forumsadist
                      • Aug 2007
                      • 109

Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
                      Ikke gi deg nå Kaizer!! Det er rett før du får omvendt massen her inne. Jeg begynner faktisk å innbille meg at Otto er rævva.
                      Full du tror jeg

Kommentar

• Ranakanaris
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2003
                        • 499

Herregud, så du mener att flere av skriver det vi skriver fordi mange andre er mot det du skriver??? Kan det ikke være på bakgrunn av att flere av oss følger med på kampene og ikke leser statestikk???

Jeg har min grunn, jeg har sett alle kampene til LSK og jeg må da få lov til da å trekke min egen konklusjon uten att du skal si att jeg følger resten av flokken. Att du ikke har sett alle kampene kommer jo tydelig frem, og att du ikke har forståelse for keeperens prestasjoner i en fotballkamp tyder jo også på dette.

Otto er den beste keeperen i Lillestrøm på bakgrunn av alle de fantastiske redningene han har hatt i år. Otto er også den jeg ville ha satt penger på når det gjelder avstemning om årets spiller når medlemmer i KFL skal stemme.

Og att du velger å avslutte debatten på grunn av motstand må jo være fordi du ikke møter personer som er enig med deg. Det er greit å ha sin egen mening, men når du legger en idiotisk statestikk til grunn så har du misforstått bruken av statestikk.

Kommentar

• Kaizer
                          Seniormedlem
                          Forumsadist
                          • Nov 2006
                          • 139

Opprinnelig skrevet av Ranakanaris

Og att du velger å avslutte debatten på grunn av motstand må jo være fordi du ikke møter personer som er enig med deg. Det er greit å ha sin egen mening, men når du legger en idiotisk statestikk til grunn så har du misforstått bruken av statestikk.
                          Det er jo ikke mye til debatt er det?

Bortsett fra at alle stort sett mener jeg ikke har forstått noen ting.

Som jeg sa tidligere, jeg har tenkt mye på hva som gjorde at vi plutselig var tilbake i nedrykksspore etter en periode med gode resultater og den største endringen er at Fredrikon var tilbake i målet.

Hva er så årsaken til at alt plutselig snur igjen og hva er årsaken til at statistikken så klart peker i retning av Moldskred?

Der er selvsagt en del faktorer som spiller inn, men som for alle lag som sliter så må en starte bakerst og det er ingenting som tyder på at Fredrikson er matchvinneren vi trenger, da hadde vi hatt større en 17% sjanse til seier med ham mellom stengene.
                          "It is the nature of desire not to be satisfied, and most men live only for the gratification of it."

Kommentar

• Leif A
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 3962

"Det er selvsagt en del faktorer som spiller inn," ja. Ikke minst at vi trolig har den tregeste backfireren i Tippeligaen etter at PSA ble borte med skade. Personlig tror jeg at PSA sitt fravær har mer å si for statistikken du lener deg på, enn Otto sin udugelighet som keeper. Om du i tillegg legger til at pga skader og karantener har vi knapt spilt med de samme fire i forsvar to kamper på rad siden nasjonaldagen.
                            Knurr...

Kommentar

• Ranakanaris
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2003
                              • 499

Det er jo ikke mye til debatt er det?

Bortsett fra at alle stort sett mener jeg ikke har forstått noen ting.

Som jeg sa tidligere, jeg har tenkt mye på hva som gjorde at vi plutselig var tilbake i nedrykksspore etter en periode med gode resultater og den største endringen er at Fredrikon var tilbake i målet.

Hva er så årsaken til at alt plutselig snur igjen og hva er årsaken til at statistikken så klart peker i retning av Moldskred?

Der er selvsagt en del faktorer som spiller inn, men som for alle lag som sliter så må en starte bakerst og det er ingenting som tyder på at Fredrikson er matchvinneren vi trenger, da hadde vi hatt større en 17% sjanse til seier med ham mellom stengene.
                              Oi!!! Mener du sa att du ikke skulle skrive mer i denne debatten??

Statestikken din peker på ingen måte att moldskred kunne ha reddet LSK fra faren til å rykke ned. Du misbruker en statestikk. Ja, hva med alle de andre faktorene, men fortsatt bruker du Otto som syndebukk for LSK elendighet.

Kommentar

• Kaizer
                                Seniormedlem
                                Forumsadist
                                • Nov 2006
                                • 139

Statestikken din peker på ingen måte att moldskred kunne ha reddet LSK fra faren til å rykke ned. Du misbruker en statestikk. Ja, hva med alle de andre faktorene, men fortsatt bruker du Otto som syndebukk for LSK elendighet.
                                Jeg trenger egentlig ikke forklare så mye, jeg viser til statistikken som viser at jeg helt klart har et poeng, slik jeg ser det ligger bevisbyrden hos deg som mener statistikken ikke gir et korrekt bilde av situasjonen.

Spørsmålet er da hvorfor?

Hvorfor stoppet vi plutselig å vinne kamper med en gang Fredriskon var tilbake mellom stengene?

Hvorfor har vi vunnet bare 17% av kampene Fredrikson har stått i år?

Kan det være at fredrikson ikke er en matchvinner?

Viss Fredriskon faktisk er en matchvinner som mange tydligvis mener, hvorfor har vi bare vunnet 17% av kampene han har stått og 43% av kampene Moldskred har stått som tydligvis ikke er en matchvinner?

Personlig føler jeg det er en logisk brist i argumentasjonen din.

Kommentar

• ulfpulf
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2004
                                  • 2509

Han skriver så lenge noen biter på.

Kommentar

• Ranakanaris
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2003
                                    • 499

Jeg trenger egentlig ikke forklare så mye, jeg viser til statistikken som viser at jeg helt klart har et poeng, slik jeg ser det ligger bevisbyrden hos deg som mener statistikken ikke gir et korrekt bilde av situasjonen.

Spørsmålet er da hvorfor?

Hvorfor stoppet vi plutselig å vinne kamper med en gang Fredriskon var tilbake mellom stengene?

Hvorfor har vi vunnet bare 17% av kampene Fredrikson har stått i år?

Kan det være at fredrikson ikke er en matchvinner?

Viss Fredriskon faktisk er en matchvinner som mange tydligvis mener, hvorfor har vi bare vunnet 17% av kampene han har stått og 43% av kampene Moldskred har stått som tydligvis ikke er en matchvinner?

Personlig føler jeg det er en logisk brist i argumentasjonen din.
                                    Så alle skadene og karantene som forsvaret har hatt har ingen påvirkning av din statestikk? Nei, du har vist glemt viktige elementer, uten ett bra forsvar forran seg er en keeper helt og fullstendig sjanseløs.

Kommentar

• Kaizer
                                      Seniormedlem
                                      Forumsadist
                                      • Nov 2006
                                      • 139

Så alle skadene og karantene som forsvaret har hatt har ingen påvirkning av din statestikk? Nei, du har vist glemt viktige elementer, uten ett bra forsvar forran seg er en keeper helt og fullstendig sjanseløs.
                                      Fredrikson tydligvis mer sjanseløs enn Moldskred.

Kommentar

• Ranakanaris
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2003
                                        • 499

Fredrikson tydligvis mer sjanseløs enn Moldskred.

Her er min statestikk, ditt troll.
                                        Moldskred
                                        Totalt antall baklengsmål 11 antall kamper 7 gjennomsnitt 1,57
                                        Otto
                                        totalt antall baklengsmål 24 antall kamper 16 gjennomsnitt 1,50

Smak på den din troll. Moldskred har slippet inn flere mål enn Otto. Ikke att det er noe positivt for LSK da, da vi har sluppet inn alt for mange mål.

Kommentar

• Kaizer
                                          Seniormedlem
                                          Forumsadist
                                          • Nov 2006
                                          • 139

Her er min statestikk, ditt troll.
                                          Moldskred
                                          Totalt antall baklengsmål 11 antall kamper 7 gjennomsnitt 1,57
                                          Otto
                                          totalt antall baklengsmål 24 antall kamper 16 gjennomsnitt 1,50

Smak på den din troll. Moldskred har slippet inn flere mål enn Otto. Ikke att det er noe positivt for LSK da, da vi har sluppet inn alt for mange mål.
                                          Antall mål er irrelevant, det er poengene som teller og Moldskred har vist seg som en større matchvinner enn Fredrikson.

Simple as that.

Kommentar

Working...