Dette er latterlig, kaizer. Skriv innleggene dine i "ting som er morsomme og får meg til å le tråden" i stedet.
Keeperduellen, burde Moldskred få sjansen igjen?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Hva harru røyka, Kaizer ?
Keeperplassen er kanskje den plassen hvor det er mest opplagt hvem som burde spille- OTTO FREDRIKSSON !Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltidKommentar
-
Mine innlegg kan siteres hvor som helst.Kommentar
-
Når man presterer å si att moldskred er bedre enn otto så kan jeg ikke noen annet enn å le, altså otto er den eneste som for godkjent sesong i LSK-drakta i år. Og moldskred, respekt for han, men noen god keeper er han ikke, en grei reserve keeper, ja, men førstekeeper i en tippeligaklubb, nei.Kommentar
-
Mye "go with the flow" meninger her inne ser jeg.
Dere får tenke litt på det neste gang Fredrikson slipper inn et mål en bedre keeper kanskje hadde tatt.
Jeg har nå belyst problemstillingen og gidder ikke si mer i debatten."It is the nature of desire not to be satisfied, and most men live only for the gratification of it."Kommentar
-
Otto er og forblir BEST... Målskred er ikke i nærheten av reaksjonen hans!!!Kommentar
-
Ikke gi deg nå Kaizer!! Det er rett før du får omvendt massen her inne. Jeg begynner faktisk å innbille meg at Otto er rævva.Kommentar
-
Jeg har min grunn, jeg har sett alle kampene til LSK og jeg må da få lov til da å trekke min egen konklusjon uten att du skal si att jeg følger resten av flokken. Att du ikke har sett alle kampene kommer jo tydelig frem, og att du ikke har forståelse for keeperens prestasjoner i en fotballkamp tyder jo også på dette.
Otto er den beste keeperen i Lillestrøm på bakgrunn av alle de fantastiske redningene han har hatt i år. Otto er også den jeg ville ha satt penger på når det gjelder avstemning om årets spiller når medlemmer i KFL skal stemme.
Og att du velger å avslutte debatten på grunn av motstand må jo være fordi du ikke møter personer som er enig med deg. Det er greit å ha sin egen mening, men når du legger en idiotisk statestikk til grunn så har du misforstått bruken av statestikk.Kommentar
-
Bortsett fra at alle stort sett mener jeg ikke har forstått noen ting.
Som jeg sa tidligere, jeg har tenkt mye på hva som gjorde at vi plutselig var tilbake i nedrykksspore etter en periode med gode resultater og den største endringen er at Fredrikon var tilbake i målet.
Hva er så årsaken til at alt plutselig snur igjen og hva er årsaken til at statistikken så klart peker i retning av Moldskred?
Der er selvsagt en del faktorer som spiller inn, men som for alle lag som sliter så må en starte bakerst og det er ingenting som tyder på at Fredrikson er matchvinneren vi trenger, da hadde vi hatt større en 17% sjanse til seier med ham mellom stengene."It is the nature of desire not to be satisfied, and most men live only for the gratification of it."Kommentar
-
"Det er selvsagt en del faktorer som spiller inn," ja. Ikke minst at vi trolig har den tregeste backfireren i Tippeligaen etter at PSA ble borte med skade. Personlig tror jeg at PSA sitt fravær har mer å si for statistikken du lener deg på, enn Otto sin udugelighet som keeper. Om du i tillegg legger til at pga skader og karantener har vi knapt spilt med de samme fire i forsvar to kamper på rad siden nasjonaldagen.Knurr...Kommentar
-
Det er jo ikke mye til debatt er det?
Bortsett fra at alle stort sett mener jeg ikke har forstått noen ting.
Som jeg sa tidligere, jeg har tenkt mye på hva som gjorde at vi plutselig var tilbake i nedrykksspore etter en periode med gode resultater og den største endringen er at Fredrikon var tilbake i målet.
Hva er så årsaken til at alt plutselig snur igjen og hva er årsaken til at statistikken så klart peker i retning av Moldskred?
Der er selvsagt en del faktorer som spiller inn, men som for alle lag som sliter så må en starte bakerst og det er ingenting som tyder på at Fredrikson er matchvinneren vi trenger, da hadde vi hatt større en 17% sjanse til seier med ham mellom stengene.
Statestikken din peker på ingen måte att moldskred kunne ha reddet LSK fra faren til å rykke ned. Du misbruker en statestikk. Ja, hva med alle de andre faktorene, men fortsatt bruker du Otto som syndebukk for LSK elendighet.Kommentar
-
Oi!!! Mener du sa att du ikke skulle skrive mer i denne debatten??
Statestikken din peker på ingen måte att moldskred kunne ha reddet LSK fra faren til å rykke ned. Du misbruker en statestikk. Ja, hva med alle de andre faktorene, men fortsatt bruker du Otto som syndebukk for LSK elendighet.
Spørsmålet er da hvorfor?
Hvorfor stoppet vi plutselig å vinne kamper med en gang Fredriskon var tilbake mellom stengene?
Hvorfor har vi vunnet bare 17% av kampene Fredrikson har stått i år?
Kan det være at fredrikson ikke er en matchvinner?
Viss Fredriskon faktisk er en matchvinner som mange tydligvis mener, hvorfor har vi bare vunnet 17% av kampene han har stått og 43% av kampene Moldskred har stått som tydligvis ikke er en matchvinner?
Personlig føler jeg det er en logisk brist i argumentasjonen din."It is the nature of desire not to be satisfied, and most men live only for the gratification of it."Kommentar
-
Jeg trenger egentlig ikke forklare så mye, jeg viser til statistikken som viser at jeg helt klart har et poeng, slik jeg ser det ligger bevisbyrden hos deg som mener statistikken ikke gir et korrekt bilde av situasjonen.
Spørsmålet er da hvorfor?
Hvorfor stoppet vi plutselig å vinne kamper med en gang Fredriskon var tilbake mellom stengene?
Hvorfor har vi vunnet bare 17% av kampene Fredrikson har stått i år?
Kan det være at fredrikson ikke er en matchvinner?
Viss Fredriskon faktisk er en matchvinner som mange tydligvis mener, hvorfor har vi bare vunnet 17% av kampene han har stått og 43% av kampene Moldskred har stått som tydligvis ikke er en matchvinner?
Personlig føler jeg det er en logisk brist i argumentasjonen din.Kommentar
-
"It is the nature of desire not to be satisfied, and most men live only for the gratification of it."Kommentar
-
Her er min statestikk, ditt troll.
Moldskred
Totalt antall baklengsmål 11 antall kamper 7 gjennomsnitt 1,57
Otto
totalt antall baklengsmål 24 antall kamper 16 gjennomsnitt 1,50
Smak på den din troll. Moldskred har slippet inn flere mål enn Otto. Ikke att det er noe positivt for LSK da, da vi har sluppet inn alt for mange mål.Kommentar
-
Her er min statestikk, ditt troll.
Moldskred
Totalt antall baklengsmål 11 antall kamper 7 gjennomsnitt 1,57
Otto
totalt antall baklengsmål 24 antall kamper 16 gjennomsnitt 1,50
Smak på den din troll. Moldskred har slippet inn flere mål enn Otto. Ikke att det er noe positivt for LSK da, da vi har sluppet inn alt for mange mål.
Simple as that."It is the nature of desire not to be satisfied, and most men live only for the gratification of it."Kommentar
Kommentar