Aafk - LSK, Søndag 02. november, kl. 18:00, Color Line stadion

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Toro
    Medlem
    Hoffnarr
    • Jan 2007
    • 42

Henning

Opprinnelig skrevet av Bauer U2
    Jeg blir mental hvis folk skal begynne å disse Henning Berg allerede nå, grunnet dette tapet. Mannen sitter med leftovers og gammal morro etter fire forskjellige trenere, hvis vi tar med det spillermaterialet som er igjen etter Uwe. Det laget som fungerte under Uwe er det bare biter igjen av, mens flere andre trenere har flikket på laget etterpå med mer eller mindre, fortrinnsvis det siste, lite vellykkede spillerkjøp alternativt dårlig utvikling av disse. Nå har Henning vinteren på seg, heldigvis.
    Man kan seff. ikke laste Henning for dette tapet, her får spillerene ta alt ansvar.
    De har fått alt for lite pepper etter en av de desidert svakeste sesongene i LSK`s Stålte historie.

Kommentar

• Arind
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2006
      • 459

Jeg har kommentert og oppsummert min oppfatning av en sesong som ikke er bør være noen LSK-spiller verdig, under karakterboka......men jeg vil si her at vi ikke skal begynne å klage på underlaget, været, dommer eller fanden.........dette var en kamp vi tapte fordi vi spilte som tapere....verken mer eller mindre....
      Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

Kommentar

• Toro
        Medlem
        Hoffnarr
        • Jan 2007
        • 42

Tenkte en periode tidlig i første omg. at vi burde bytte ut Søgård, han var en av mange katastrofalt dårlige i dag. Inn med Fellus på høyre kant, BHR inn ved siden av Kiko, men BHR var jo bortimot like vennilig med ballen som et flipperspill i dag. Hadde vært greit å stauere et eksempel kanskje???

Kommentar

• maxpayne
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2006
          • 1311

Det er så flaut så flaut. Uansett så er det bare en bekreftelse på hvilken stor jobb Henning Berg har foran seg. Det var dårlig under Nordli og det var minst like dårlig resten av sesongen.
          Lyspunktet er at vi om få dager er kvitt Fjørtoft

Kommentar

• Bauer U2
            Juniormedlem
            Bøffel
            • Jun 2006
            • 24

Opprinnelig skrevet av BennyLem
            Hvem som helst. Tape gjør vi uansett, men jeg mener det er greit å statuere et eksempel. Ta ut folk for å markere at dette ikke holder mål. Søgård kunne man gjerne tatt ut uten å sette inn en ny spiller. Han slo flere påsninger til Aalesund-spillere, så med han på banen var vi i praksis 10 mot 12.
            Spørsmålet er om dette slik det utviklet seg burde blitt en kamp der man tester ut nye spillere, slik som Bolly. Man måtte da hatt flere av dem på benken. Det er vel likevel ikke politisk korrekt å teste ut spillere i en både for oss og andre avgjørende og viktig kamp. Men ja, ser poenget med å markere et eksempel.

Berg vil få kritikk så lenge han gjør dårlige grep.
            9 av ti, eller kanskje 10 av 10, grep med denne stallen vil vel fort være dårlige grep uansett. Iallefall slik de fremstår i dag.

Enig med Bolly. Et par andre spillere skylder faktisk poeng i dag.
            Har tro på Bolly.
            Veien til helvete er brolagt med de beste hensikter.

Kommentar

• Toro
              Medlem
              Hoffnarr
              • Jan 2007
              • 42

Myklebust

Opprinnelig skrevet av McGuffy
              Myklebust for kåt på egne mål?
              Han har jo jaggu meg vært skuddredd hele sesongen!
              Håper Berg får gutten på rette spor igjen.
              Det han har levert, som har vært positivt i år kan kort oppsummeres med 2. omgang mot RBK. Alt annet har i beste fall vært mediokert.

Han har 2 kjempesjanser i dag og er rett og slett DÅRLIG i avslutningsfasen i begge tilfeller.:evil:

Kommentar

• Toro
                Medlem
                Hoffnarr
                • Jan 2007
                • 42

Det er flaut, og det blir enda en gapestokkdag på jobben i morgen (&¤¤#"W/&%)(/

Kommentar

• BennyLem
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 2902

Opprinnelig skrevet av reka
                  Å frata oss en verdig avslutning bør tynge spillerne i tiden fremover, og jeg krever i beste benny-stil at denslags er tilbakelagt når vi skriver 2009. Ellers må alle gå. Alle.
                  Jepp. Vi har heldigvis blikk kvitt mange destruktive elementer i det siste, imidlertid sitter fortsatt hovedmannen bak årets skandale trygt forskanset i sin posisjon.

Sjekk egen tråd som åpner om få minutter.
                  Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• Kaizer
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Nov 2006
                    • 139

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                    Lillestrøms beste uten tvil BOLLLLLLYYYYY,,,, Otto får en 3 er resten får stolper....Ferdig med det.
                    Fredrikson burde jo helt klart tatt to av målene, men han er jo helt fantastisk er han ikke. :???:
                    "It is the nature of desire not to be satisfied, and most men live only for the gratification of it."

Kommentar

• daggis
                      Juniormedlem
                      Ferskenpels
                      • Aug 2008
                      • 8

Fy Faen for en gjeng. :twisted: Nå får vi tro at Berg virkelig har set hvor dårlig mange av de spillerene vi har til rådighet er. Å skjønner at her er det bare å begynne å selge med engang viss noen gidder å betale.

Håper virkelig dette blir siste gang på lenge vi må se en sentral midtbane spiller på backen.

Er ikke akkurat imonert over Riise. Håper han skjønner at når han spiller sånn som dette og har vart så mye skadda ikke er iden beste posisjonen til å be om mer i lønn........
                      Alt er bedre uten plastikk.
                      Forby Kunstgress i Tippeligaen

Kommentar

• Ola
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 1651

Går vel snart opp for Berg hvilken enorm oppgave han har foran seg. LSK har jo ikke fotballspillere! Her bør hoder også rulle blandt de som kaller seg spillere.

Kommentar

• Toro
                          Medlem
                          Hoffnarr
                          • Jan 2007
                          • 42

Dårlige spillere

Opprinnelig skrevet av daggis
                          Fy Faen for en gjeng. :twisted: Nå får vi tro at Berg virkelig har set hvor dårlig mange av de spillerene vi har til rådighet er. Å skjønner at her er det bare å begynne å selge med engang viss noen gidder å betale.

Håper virkelig dette blir siste gang på lenge vi må se en sentral midtbane spiller på backen.

Er ikke akkurat imonert over Riise. Håper han skjønner at når han spiller sånn som dette og har vart så mye skadda ikke er iden beste posisjonen til å be om mer i lønn........
                          Problemet er at vi får ikke sålt en spiller, vi får faen ikke gitt de bort engang.
                          Med 25-30 mill i underskudd blir ikke mange nye inn heller.
                          Berg & co, må faktisk gjøre gull av gråstein skal vi få en bedre sesong neste år!!!

Kommentar

• chrissp
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2004
                            • 2403

Bør ikke komme som noen overraskelse på noen at denne kampen ville bli vanskelig. Etter 10 tonn med bekymringer om nedrykk på skuldrene gjennom hele sesongen, så berget man plassen og med det fikk man en utladning.

Er ikke rart sånt sett at AaFK som må vinne, kommer til kampen med mer vilje og guts en LSK. Vi ønsker selvfølgelig ikke at det skal være slik, men overrasket er jeg ikke.

Samtidig har vel fortsatt Henning Berg de samme spillerne som har blitt dissa hele sesongen, så vi vet jo hvilken standard de ligger på...

Når får vi det første "Henning Berg må gå tråden"? Herregud, give a fucking break. Mannen reddet oss for en uke siden og nå skal han få tid til å bygge opp et nytt lag.
                            Bølerkanaris

Kommentar

• BennyLem
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 2902

Opprinnelig skrevet av chrissp
                              Når får vi det første "Henning Berg må gå tråden"? Herregud, give a fucking break. Mannen reddet oss for en uke siden og nå skal han få tid til å bygge opp et nytt lag.
                              Berg vil få en hard, men rettferdig vurdering, i likhet med alle andre.

Berg har foreløpig plusspoeng for kampen mot RBK, og minuspoeng for dagens match og Judas-leflingen.

Kommentar

• Bauer U2
                                Juniormedlem
                                Bøffel
                                • Jun 2006
                                • 24

Berg vil få en hard, men rettferdig vurdering, i likhet med alle andre.

Berg har foreløpig plusspoeng for kampen mot RBK, og minuspoeng for dagens match og Judas-leflingen.
                                Jeg er ekstremt uenig med deg. Du kan ikke stille disse to kampene opp mot hverandre. Det morsomste med kampen i dag hadde vært om vi hadde kommet foran *** for første gang på en stund. I tillegg til at det hadde vært noen øl verdt å sende kjetil rekdal hjem til førstedivisjon som jeg liker å kalle den. Det hadde heller ikke vært ille å se at Henning Berg hadde fått gull ut av det såkalte gode spillermaterialet vi sitter på. Likevel tar jeg meg et par gin tonic og gleder meg over at vi avgjorde dette med bravour mot alle odds hjemme på Åråsen, med oss supportere som verdig avsluttet verdens verste sesong for landets lengst levende lag i Norges høyeste divisjon.
                                Veien til helvete er brolagt med de beste hensikter.

Kommentar

• BennyLem
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 2902

Opprinnelig skrevet av Bauer U2
                                  Jeg er ekstremt uenig med deg. Du kan ikke stille disse to kampene opp mot hverandre.
                                  For ordens skyld, så sidestiller jeg ikke de kampene. Jeg påpeker kun at de har gitt henholdsvis positive og negative poeng for Berg.

I kampene mot RBK tok han grep som snudde matchen. Mot Aalesund unnlot han å gjøre det.

Kommentar

• forzafugla!
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2008
                                    • 461

Opprinnelig skrevet av Toro
                                    Problemet er at vi får ikke sålt en spiller, vi får faen ikke gitt de bort engang.
                                    Med 25-30 mill i underskudd blir ikke mange nye inn heller.
                                    Berg & co, må faktisk gjøre gull av gråstein skal vi få en bedre sesong neste år!!!
                                    Nå synes jeg du er urettferdig mot alle gråsteinene her i landet!
                                    Skal vi komme en plassering høyere enn i år må HB gjøre kloakk om til diamanter!

Kommentar

• Folke
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2008
                                      • 5955

Selv om dette var en kamp LSK ikke hadde all verden å spille for, så var det fortsatt en kamp... En kamp om å havne som best nr 9 eller dårligst nr 12 på tabellen, en kamp som skulle vise at LSK har ære og innsats, en kamp om 3 poeng, en kamp for plassene i troppen.. med plass nr 12 så blir det mindre penger og en dårlig avsluttning på en ellers ræva sesong! Påfallende å se at alle trenerne LSK har hatt i år klarer å sette spillere på "feil" plasser og ikke evner å ta de nødvendige grep!

Kommentar

• xeR
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Jan 2004
                                        • 11206

Opprinnelig skrevet av Folke
                                        Selv om dette var en kamp LSK ikke hadde all verden å spille for, så var det fortsatt en kamp... En kamp om å havne som best nr 9 eller dårligst nr 12 på tabellen, en kamp som skulle vise at LSK har ære og innsats, en kamp om 3 poeng, en kamp for plassene i troppen.. med plass nr 12 så blir det mindre penger og en dårlig avsluttning på en ellers ræva sesong! Påfallende å se at alle trenerne LSK har hatt i år klarer å sette spillere på "feil" plasser og ikke evner å ta de nødvendige grep!
                                        Henning må gå!
                                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• Folke
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2008
                                          • 5955

Opprinnelig skrevet av xeR
                                          Henning må gå!
                                          Henning må gå til innkjøp av raske spillere som evner å behandle ballen selv om den er rund og våt.....

Kommentar

Working...