Huff, dette er skralle greier. Skulle ønske vi klarte å sende AAFK ned. Satser på at vi får en strålende andre omgang igjen;o)
Aafk - LSK, Søndag 02. november, kl. 18:00, Color Line stadion
Collapse
X
-
-
Bana 50%, manglende motivasjon 25% og sunnmøringer på speed 25%. I pausa blir det helvete å få av Berg, så motivasjonen kommer på plass, og sunnøringene kommer til å være utslitte før seksti min er gått. De har vært dårlige i slutten av kampene i hele år, og er svakt trent. Da spørs det bare om vi overkommer den helvetes banen. Gjør vi det blir det minst 3-1 til oss, om ikke aalesund scorer før pause.
Faen, jeg VIL ha dem ned! Drittklubb!!Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Kanskje en fin anledning å la Brenne vise hva han går for. Bytt ham med Sögård, så får vi se om han kan legge ned et skikkelig stykke arbeid."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Kommentar
-
Vi er altfor upresise i pasningsspillet. Det kommer av slik jeg ser det, tre ting: Supertente Aafk`ere, dårlig grunnteknikk hos våre samt et elendig banetekke vi ikke takler.
Nå som Brann leder over enga må vi se vårt snitt til å gjøre en ny god 2.omgang og passere dem på tabellen. Det hadde vært en fin avslutning på sesongen."A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
Kommentar