Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Aafk - LSK, Søndag 02. november, kl. 18:00, Color Line stadion
Søgård har hatt en veldig dårlig kamp hittil, null kreativitet og dårlige touch....
Når har han hatt kreativitet og touch? Han er en forferdelig fotballspiller som jeg håper vi hiver langt av gårde etter denne sesongen. Nå må det være slutt på at han har hjerte for klubben og det tullet der. Kun pga mangel på andre alternativer får han spille, og det regner jeg med at Berg også ser.
Ikke bare kanarisanger. Hørte en sunnmørsk versjon av den ultrajævlige ÆÆÆÆÆÆRR BEEEEEE KÅÅÅÅÅÅÅÅÅ greia også.
Til de som klager på underlaget så viser statistikken at Ålesund er tippeligaens nest dårligste hjemmelag. Tydeligvis noen som greier å takle det likevel.
Jeg håper det er flere enn 8 juniorspillere som må forlate klubben etter sesongen. Kampen i dag viser med all tydelighet hvor mange middelmådige spillere vi har.
Søgård har hatt en dårlig sesong. Håper han får sjansen til å vise seg frem fra en bedre side neste år men slik det er i dag er han knapt nok benkemateriale. I fjor synes jeg han var god, håper han kommer tilbake dit. Forøvrig er det ikke mange som har prestert i denne kampen. Mykle, riise og otto er vel beholdninga.
Kommentar