Flaut
Aafk - LSK, Søndag 02. november, kl. 18:00, Color Line stadion
Collapse
X
-
Kommentar
-
Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Få av Søgård asap, jeg kjenner 14-15 åringer som er betydelig bedre ballbehandlere enn hva Espen er idag. Faen meg frustrerende at vi ikke gidder bare fordi vi har berga plassen, flau over hvordan vi fremstår mot det bedritne møkkalaget.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Ser ikke ut til at vi klarer å sende dette bedritne laget ned der de hører hjemme, så nå er det vel bare å håpe at Sogndal gjør jobben.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Jepp, så ut som en hånd-Jäger det der....Oh, fishy, fishy, fishy fish!
That went wherever I... did go!Kommentar
-
Bana 50%, manglende motivasjon 25% og sunnmøringer på speed 25%. I pausa blir det helvete å få av Berg, så motivasjonen kommer på plass, og sunnøringene kommer til å være utslitte før seksti min er gått. De har vært dårlige i slutten av kampene i hele år, og er svakt trent. Da spørs det bare om vi overkommer den helvetes banen. Gjør vi det blir det minst 3-1 til oss, om ikke aalesund scorer før pause.
Faen, jeg VIL ha dem ned! Drittklubb!!"Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)Kommentar
-
Det er nesten så jeg sitter og håper at Molde skal score flere på Hamar. For det vil være pinlig om vår giddaløshet i Ålesund skal være det som sender Kamma ned.Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
Kommentar