Fra årsbeste til det som trolig er årsverste (og det i sesongen fra helvete!) på en liten uke. Nå er jeg jaggu glad vi berget plassen forrige runde, og at det nå er lenge til neste kamp av betydning, for her er det helt jævlig mye å ta tak i.
Aafk - LSK, Søndag 02. november, kl. 18:00, Color Line stadion
Collapse
X
-
For en fantastisk avslutning på en fantastisk sesong.
Godt at det endelig er ferdig nå, dette har vært et ekstremt slitsomt år.
PetterKommentar
-
Fy faan for en pinlig forestilling.
Det ironiske er at det kun er NFF som redder oss fra nedrykk gjennom å utvide serien.
Skremmende at Berg ikke tar grep. Dette lover ikke bra. At spillere som Pedersen, Søgård, Sundgot og Meter'n får spille hele matchen i dag er en skandale! Dette lover ikke bra Berg. Jeg har deg i siktet.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Hvem skal han bytte inn da? Ingen på benken hadde gjort en bedre jobb uansett. Problemet vårt i dag, så vel som gjennom hele sesongen er at vi rett og slett har et for svakt spillermateriell."A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Rekefaen og mesta bedrift hadde åpenbart gjort hjemmeleksene sine. Fokus på raske baller langs kanten mot to trege og svært plasseringssvake backer ga god uttelling. Et svært aggressivt aalesundlag skapte samtidig kjempeproblemer for et tilbakestående Lillestrømlag med ballmottak som minner mer om Måsan b.il. enn et tippeligalag. Hvem klarte å dempe ballen? Hvem klarte å legge en pasning? Overspilt og rundspilt. Jeg tror ikke det hadde hjulpet om både Gilbert og Mykle hadde scoret i starten av 1ste. Det verste er at det så ut som guttene prøvde. Håper dere skammer dere, for dette var pinlig!"And I never thought this life was possible.
You're the yellow bird that I've been waiting for."
Bright Eyes - Poison OakKommentar
-
Enig her, men han kunne byttet av prinsipp. Men for min del er det samma f.... med untak av byttet med Bolly. Kanskje Fellus kunne kommet inn.Kommentar
-
Jeg blir mental hvis folk skal begynne å disse Henning Berg allerede nå, grunnet dette tapet. Mannen sitter med leftovers og gammal morro etter fire forskjellige trenere, hvis vi tar med det spillermaterialet som er igjen etter Uwe. Det laget som fungerte under Uwe er det bare biter igjen av, mens flere andre trenere har flikket på laget etterpå med mer eller mindre, fortrinnsvis det siste, lite vellykkede spillerkjøp alternativt dårlig utvikling av disse. Nå har Henning vinteren på seg, heldigvis.Veien til helvete er brolagt med de beste hensikter.Kommentar
-
Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
...
syns kiko og pedersen leverer et absolutt minimum. + til bolly for innhopp. resten stryk. har laget trena på kunstgress denne uken? klarte jo aldri over 3 passninger i laget. kom oss ikke over midten. skal vi SPILLE ball, kan vi dessverre glemme å bruke espen og sundgot. det går for sakte. spent på hvem som danner sentral midtbane neste år....Kommentar
-
FLAUT,FLAUT OG ATTER FLAUT.
Det skal ikke være mulig å levere en sånn forestilling med denne stallen.
Mangel på fart,teknikk,passningsspill,samt at vi taper dueller!
Her må det ryddes opp.
Tips til spillera: Avstå fra litt lønn idag og sett de inn på tifokonto`n.
Så vi kan fortsette showet på tribunen iallefall.
Takk til alle kanaris som var i Aalesund,GOD tur hjem.Kommentar
-
Med denne stallen? Faktum er at vi toppen har 3-4 spillere som holder "medaljenivå". Vi kommer trolig til å bruke flere sesonger på å fornye stallen i så stor grad at vi igjen vil være et lag å regne med på øvre del av tabellen.Kommentar
-
Vi har ikke spillere med fart, vi er for trege opp i motstander, og når vi vinner ball er vi for trege i overgangsfasen slik at vi ikke får noen bevegelse foran ballfører. Det holder ikke med bevegelsen til en spiss!!!!
Eneste som kan få noenlunde godkjent er Kiko, Pedersen og Fredriksson!!!
Alle andre burde gå å SKAMME SEG!!!
Ps. Glemte å si at Bollys sene inhopp stakk seg frem som positivt, men det er ene og alene for at alle andre vær så j.... ræva!!!Kommentar
-
Før denne tråden blir invadert av breiale fiskere som fortsatt har blødende sår på hjernebarken etter våre kanonseiere i fjor, vil jeg bare ha sagt at vi neppe kan skylde på underlaget. Vi trener på plast vi også, og burde ha møtt bedre forberedt. Mesta har ikke akkurat dominert på sadogummien sin i år, og det burde være fullt mulig å ta tre poeng fra dem om gutta hadde beholdt roen. Svakt at man ikke stiller mentalt og fysisk forberedt til en slik kamp, spesielt når man husker fadesene etter tromsø-kampen. Å frata oss en verdig avslutning bør tynge spillerne i tiden fremover, og jeg krever i beste benny-stil at denslags er tilbakelagt når vi skriver 2009. Ellers må alle gå. Alle.Kommentar
-
Jepp. Folk som innbilte seg at vi er gode bør snarest ned på jorda igjen.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
Kommentar