Aafk - LSK, Søndag 02. november, kl. 18:00, Color Line stadion

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • holmiz
    The kjøkken-kanariz
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 6064

Fra årsbeste til det som trolig er årsverste (og det i sesongen fra helvete!) på en liten uke. Nå er jeg jaggu glad vi berget plassen forrige runde, og at det nå er lenge til neste kamp av betydning, for her er det helt jævlig mye å ta tak i.
    Hilsen Anders

Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
    Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

Kommentar

• sniper
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 5254

For en fantastisk avslutning på en fantastisk sesong.

Godt at det endelig er ferdig nå, dette har vært et ekstremt slitsomt år.

Petter

Kommentar

• LSK N/B
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2006
        • 830

Ønsker å se mer av bolly neste år, så ut som en spennende spiller. Skader ikke at han var 18 (?) år også
        03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

Nei til NFF!

Kommentar

• Bekkis
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2005
          • 441

var rett og slett pinlig å se på. eneste lyspunkt var bolly. kanskje den venstrevingen vi har leitet etter??

Kommentar

• BennyLem
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 2902

Fy faan for en pinlig forestilling.

Det ironiske er at det kun er NFF som redder oss fra nedrykk gjennom å utvide serien.

Skremmende at Berg ikke tar grep. Dette lover ikke bra. At spillere som Pedersen, Søgård, Sundgot og Meter'n får spille hele matchen i dag er en skandale! Dette lover ikke bra Berg. Jeg har deg i siktet.
            Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• Bauer U2
              Juniormedlem
              Bøffel
              • Jun 2006
              • 24

...Og da var endelig dette marerittet av en sesong over. Vi tar lærdom av alt det kjipe, bytter ut en del spillere og kommer sterkt tilbake.
              Veien til helvete er brolagt med de beste hensikter.

Kommentar

• hoyt
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2004
                • 2850

Opprinnelig skrevet av BennyLem
                Fy faan for en pinlig forestilling.

Skremmende at Berg ikke tar grep. Dette lover ikke bra. At spillere som Pedersen, Søgård, Sundgot og Meter'n får spille hele matchen i dag er en skandale! Dette lover ikke bra Berg. Jeg har deg i siktet.
                Hvem skal han bytte inn da? Ingen på benken hadde gjort en bedre jobb uansett. Problemet vårt i dag, så vel som gjennom hele sesongen er at vi rett og slett har et for svakt spillermateriell.
                "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                - Nosa

Kommentar

• Slakter Fjes
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Oct 2006
                  • 288

Rekefaen og mesta bedrift hadde åpenbart gjort hjemmeleksene sine. Fokus på raske baller langs kanten mot to trege og svært plasseringssvake backer ga god uttelling. Et svært aggressivt aalesundlag skapte samtidig kjempeproblemer for et tilbakestående Lillestrømlag med ballmottak som minner mer om Måsan b.il. enn et tippeligalag. Hvem klarte å dempe ballen? Hvem klarte å legge en pasning? Overspilt og rundspilt. Jeg tror ikke det hadde hjulpet om både Gilbert og Mykle hadde scoret i starten av 1ste. Det verste er at det så ut som guttene prøvde. Håper dere skammer dere, for dette var pinlig!
                  "And I never thought this life was possible.
                  You're the yellow bird that I've been waiting for."
                  Bright Eyes - Poison Oak

Kommentar

• TorTor
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Oct 2004
                    • 335

Lurer på hvor mange ganger vi mistet ballen på dårlige ballmottak i dag.....

Hjem og tren gutta! Vi har i snitt elendig teknikk slik det er i dag.

Kommentar

• KFL41
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2004
                      • 3648

Opprinnelig skrevet av hoyt
                      Hvem skal han bytte inn da? Ingen på benken hadde gjort en bedre jobb uansett. Problemet vårt i dag, så vel som gjennom hele sesongen er at vi rett og slett har et for svakt spillermateriell.
                      Enig her, men han kunne byttet av prinsipp. Men for min del er det samma f.... med untak av byttet med Bolly. Kanskje Fellus kunne kommet inn.

Kommentar

• Bauer U2
                        Juniormedlem
                        Bøffel
                        • Jun 2006
                        • 24

Jeg blir mental hvis folk skal begynne å disse Henning Berg allerede nå, grunnet dette tapet. Mannen sitter med leftovers og gammal morro etter fire forskjellige trenere, hvis vi tar med det spillermaterialet som er igjen etter Uwe. Det laget som fungerte under Uwe er det bare biter igjen av, mens flere andre trenere har flikket på laget etterpå med mer eller mindre, fortrinnsvis det siste, lite vellykkede spillerkjøp alternativt dårlig utvikling av disse. Nå har Henning vinteren på seg, heldigvis.
                        Veien til helvete er brolagt med de beste hensikter.

Kommentar

• tullebukk
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2006
                          • 5446

Lillestrøms beste uten tvil BOLLLLLLYYYYY,,,, Otto får en 3 er resten får stolper....Ferdig med det.

Kommentar

• xeR
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Jan 2004
                            • 11206

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                            Lillestrøms beste uten tvil BOLLLLLLYYYYY,,,, Otto får en 3 er resten får stolper....Ferdig med det.
                            Otto får en treer? Why? Han dreit seg ut på målet, han bomma stygt på ett par utrusninger.. Han var ræva han og...Synes Sundgot var den minst dårlige av våre idag.
                            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• P0P_Corn
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Apr 2004
                              • 181

...

syns kiko og pedersen leverer et absolutt minimum. + til bolly for innhopp. resten stryk. har laget trena på kunstgress denne uken? klarte jo aldri over 3 passninger i laget. kom oss ikke over midten. skal vi SPILLE ball, kan vi dessverre glemme å bruke espen og sundgot. det går for sakte. spent på hvem som danner sentral midtbane neste år....

Kommentar

• finnskog kanari
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2007
                                • 262

FLAUT,FLAUT OG ATTER FLAUT.

Det skal ikke være mulig å levere en sånn forestilling med denne stallen.
                                Mangel på fart,teknikk,passningsspill,samt at vi taper dueller!
                                Her må det ryddes opp.

Tips til spillera: Avstå fra litt lønn idag og sett de inn på tifokonto`n.
                                Så vi kan fortsette showet på tribunen iallefall.

Takk til alle kanaris som var i Aalesund,GOD tur hjem.

Kommentar

• Dole
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2004
                                  • 1634

Opprinnelig skrevet av finnskog kanari
                                  FLAUT,FLAUT OG ATTER FLAUT.

Det skal ikke være mulig å levere en sånn forestilling med denne stallen.
                                  .
                                  Med denne stallen? Faktum er at vi toppen har 3-4 spillere som holder "medaljenivå". Vi kommer trolig til å bruke flere sesonger på å fornye stallen i så stor grad at vi igjen vil være et lag å regne med på øvre del av tabellen.

Kommentar

• Xavi
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2008
                                    • 1275

Prikken over i'n detta på en forferdelig sesong.

Sorry Arne, sorry Påsan.
                                    Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                                    Anders, Tidligere styremedlem KFL

Kommentar

• Toro
                                      Medlem
                                      Hoffnarr
                                      • Jan 2007
                                      • 42

Vi har ikke spillere med fart, vi er for trege opp i motstander, og når vi vinner ball er vi for trege i overgangsfasen slik at vi ikke får noen bevegelse foran ballfører. Det holder ikke med bevegelsen til en spiss!!!!
                                      Eneste som kan få noenlunde godkjent er Kiko, Pedersen og Fredriksson!!!
                                      Alle andre burde gå å SKAMME SEG!!!
                                      Ps. Glemte å si at Bollys sene inhopp stakk seg frem som positivt, men det er ene og alene for at alle andre vær så j.... ræva!!!

Kommentar

• reka
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Aug 2005
                                        • 13278

Før denne tråden blir invadert av breiale fiskere som fortsatt har blødende sår på hjernebarken etter våre kanonseiere i fjor, vil jeg bare ha sagt at vi neppe kan skylde på underlaget. Vi trener på plast vi også, og burde ha møtt bedre forberedt. Mesta har ikke akkurat dominert på sadogummien sin i år, og det burde være fullt mulig å ta tre poeng fra dem om gutta hadde beholdt roen. Svakt at man ikke stiller mentalt og fysisk forberedt til en slik kamp, spesielt når man husker fadesene etter tromsø-kampen. Å frata oss en verdig avslutning bør tynge spillerne i tiden fremover, og jeg krever i beste benny-stil at denslags er tilbakelagt når vi skriver 2009. Ellers må alle gå. Alle.

Kommentar

• BennyLem
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2005
                                          • 2902

Opprinnelig skrevet av hoyt
                                          Hvem som helst. Tape gjør vi uansett, men jeg mener det er greit å statuere et eksempel. Ta ut folk for å markere at dette ikke holder mål. Søgård kunne man gjerne tatt ut uten å sette inn en ny spiller. Han slo flere påsninger til Aalesund-spillere, så med han på banen var vi i praksis 10 mot 12.

Opprinnelig skrevet av KFL41
                                          Enig her, men han kunne byttet av prinsipp. Men for min del er det samma f.... med untak av byttet med Bolly. Kanskje Fellus kunne kommet inn.
                                          For eksempel. Pedersen purde også vært nappet av. Ikke rart vi ligger der vi ligger når han er den som har spilt flest kamper. Skandalemann med dårlig karma. Husk 1997!

Opprinnelig skrevet av Bauer U2
                                          Jeg blir mental hvis folk skal begynne å disse Henning Berg allerede nå, grunnet dette tapet.
                                          Berg vil få kritikk så lenge han gjør dårlige grep.

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                          Enig med Bolly. Et par andre spillere skylder faktisk poeng i dag.

Opprinnelig skrevet av Xavi
                                          Prikken over i'n detta på en forferdelig sesong.
                                          Jepp. Folk som innbilte seg at vi er gode bør snarest ned på jorda igjen.
                                          Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

Working...