Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Jeg håper at noen sørger for at han leser denne tråden (og helst før kampen mot Aalesund).
Det hadde nesten vært kult og lagd noe ut av det som skrives i denne tråden og gitt det til Arild. Har ikke helt klart for meg hele idéen ennå, men ligger et eller annet her...
Og jeg er overbevist om at Arild hadde blitt veldig glad for det. Såpass kjenner jeg ham.
Tror ikke det haster å gjøre det nå. Bedre å bruke lit tid å få til noe skikkelig.
"Fra oss til Arild"
Våren 1999 ble jeg for alvor hektet på fotball og LSK, og min store helt blant spillerne ble Arild Sundgot. Lite visste jeg dengang om hvor riktig det valget skulle vise seg å bli! Det har ikke alltid vært like lett å være Sundgot-fan, han har gjennom årene fått mye (for det meste veldig ufortjent) pepper av egne fans. Men den dag i dag er jeg utrolig glad for at jeg aldri har mistet troen på ham! For meg (som er alt for ung til å ha opplevd Tommy) er han den største, sammen med Bjarmann...
Det hadde nesten vært kult og lagd noe ut av det som skrives i denne tråden og gitt det til Arild. Har ikke helt klart for meg hele idéen ennå, men ligger et eller annet her...
Og jeg er overbevist om at Arild hadde blitt veldig glad for det. Såpass kjenner jeg ham.
Tror ikke det haster å gjøre det nå. Bedre å bruke lit tid å få til noe skikkelig.
"Fra oss til Arild"
Veldig enig i dette, jeg vil også gjerne at han får se det. Men hva mener du med "noe skikkelig"?
Må innrømme at jeg har fryktet for Sundgot's fremtid de siste ukene. Frem til søndag har han virket tung, treg, og ute av form, men når det gjelder som mest står han frem.
Som andre har nevnt så vil jeg gjerne fokusere på personen Arild først og fremst. Hvor mange ganger har han ikke blitt benket uten å syte? Det står respekt av måten han har taklet både med og motgang på. Rolig og uvillig til å skape overskrifter til tross for tabloide medier som jakter på et sitat de kan vri og utnytte.
Arild er en Lillestrøm-gutt, enkelt og greit. At han ikke ble født på SiA i sin tid, må foreldrene hans ta skylda for.
Slenger meg på hyllesten jeg også :
Gilbert er kanskje den største i LSK drakta. Jeg opplevde ikke Tommy, og bare litt av Bjarmann, så derfor syns jeg gilbert er en av de største. Gang på gang viser han lojalitet ovenfor LSK, han er et forbilde på absolutt alle måter, både på og uttafor banen. Takk for alle magiske øyeblikk- måtte det komme mange fleir i framtida ! Husker jeg spilte spiss og hadde nr. 18 på drakta ( en del år sia nå ), og da tenkte jeg alltid på at det var Gilbert som hadde den drakta på LSK, det gjorde at jeg elska 18 og det gav meg inspirasjon. 18 er fremdeles et av yndlingstalla mine i dag, bare pga. at han har det draktnummeret !
Veldig enig i dette, jeg vil også gjerne at han får se det. Men hva mener du med "noe skikkelig"?
Vet ikke helt. En eller annen form for et særtrykk, kanskje....? Noe han kan henge på veggen. Hvis han vil, da...
Kanskje det finnes noen designere her inne som har en idé?
Skal prøve å pitche inn "prosjektet" til en designerkompis av meg. Problemet er bare det at han holder med et visst lag i en viss bydel hvis navn ikke nevnes. Men ellers er han en ok kar....
Fint at du som trådstarter er positiv, forresten..
Hehe, jeg skrev jo innlegget til ham("du", "deg" hele veien) i det håp at han skulle få det med seg. Med alle kommentarene som kommer videre må det jo være flott å få lese noe slikt om seg selv, så jeg håper altså virkelig han får det med seg. Æres den som ettertrykkelig æres bør!
Hadde vært interessant å se en liste over flest scorte mål for samme laget i TL gjennom tidene. Kan vel ikke være mange som slår Arild? Odd Iversen og Bratbakk kommer vel forran, men er det fler?
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
Hentet fra fotballunlimited.net, innlegget er skrevet 19.02 i år:
Siden Tippeligaens 'oppstart' i 91 har det vært mange spisser som har utmerket seg med en utrolig målteft, og her skal jeg skrive opp de med 50 mål eller mer (spillere i fet skrift er fortsatt aktive, spillere i kursiv er aktive men ikke i Tippeligaen):
Topp 10:
Harald Martin Brattbakk 165 Sigurd Rushfeldt 142
Petter Belsvik 139 Thorstein Helstad 108 Bengt Sæternes 93 Frode Johnsen 92 Arild Sundgot 90
Jostein Flo 86
Mons Ivar Mjelde 77 Jan Derek Sørensen 77
Stig Johansen 76 Roar Strand 73 Morten Berre 72
Egil Østenstad 69 Ole Martin Årst 69 Steffen Iversen 66 Runar Berg 65
Ole Bjørn Sundgot 65 Raymond Kvisvik 64
"Toto" Dahlum 64 Daniel Berg Hestad 64 Erik Nevland 62 Tryggvi Gudmundsson 61 Martin Andresen 60
Kjell Roar Kaasa 59 Espen Hoff 58
Geir Frigård 58 Magne Hoseth 57
Bent Skammelsrud 57
Frank Strandli 56
Jahn Ivar "Mini" Jakobsen 55
Tore André Flo 55
Andreas Lund 55
Trond Egil Soltvedt 53 Rune Lange 52
Aasmund Bjørkan 51
Rikhardur Dadason 51 Daniel Nannskog 51 Olivier Occean 50 Alexander Ødegaard 50
Spillere i årets Tippeliga som nærmer seg 50:
Thomas Finstad 43
Veigar Pall Gunnarsson 43
Magnus Powell 37
Simen Brenne 33
Dessverre fant jeg ingen bedre og oppdaterte lister, men den gir ihvertfall et bilde av hvor i teigen Arildo befinner seg.
Kommentar