Arild sundgot, jeg elsker deg:d
Legenden Arildo: En hyllest
Collapse
X
-
-
Dette er sånn ca den uoffisielle listen over flest eliteseriemål for samme klubb:
1. Harald Martin Brattbakk, Rosenborg 151
2. Per Kristoffersen, Fredrikstad 146
3. Odd Iversen, Rosenborg 123
4. Arne Pedersen, Fredrikstad 120
5. Svein Mathisen, Start 106
6. Jahn Ivar Jakobsen, Rosenborg 98
7. Henry Johannessen, Fredrikstad 96
8. Arild Sundgot, Lillestrøm 94
Jeg kan ikke se noen som truer bak Legenden, og 5. plass bør være innen rekkevidde. Brattbakks rekord tror jeg vil bli stående evig.
Da har Arild putta masse viktige mål for LSK, og samtidig passert to breikjefta bedrevitere i TVBrann 2 sitt regime. (Regner med at Matta forsatt står under deres beskyttelse, virker slik på deres framstilling av Start...:twistedKall meg gjerne naiv! Jeg kaller meg supporter!Kommentar
-
Husker Pellerud hentet denne mannen fra Hødd tror jeg d var. Husker hans første kamper i Gult og tenkte dette må ha vært tidenes katta i sekken. I dag må jeg bare bøye meg i støvet. Håper han får en statue ved siden av Tom Lund.Kommentar
-
Hvis han ikke får statue med minst like høy sokkel som Tom Lund skal jeg selv lete etter den ansvarlige!
Draktnr 18 burde bli fredet etter hans testimonial. For klubbspiller som han er burde han sikkert klare å få med seg det ogsålønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
Kommentar
-
Registrerer at en del av dere har begynt å kalle ham Arildinho. Dette er bare dumt. Dinho betyr "den lille"(ikke sant, chrizza?), altså forutsetter det at det allerede finnes en større Arildo. Det gjør det ikke. Det korrekte er dermed Arildo. Og nå: Føy dere.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
-
Arilinho = Lille Arild.
Arildo = Vel, en latino versjon, men lite brukt som nick egentlig.
Arildão = Arild, Den store.
Så jo da, som Nosferatu sier Arildão er vel det mest presise nicket, og ikke minst det stiligste
Men av Arildo og Arildinho vinner Arildo 10 av 10 ganger.
Arild er det motsatte av en liten mann.Kommentar
Kommentar