Begynner å bli nervøs her jeg, har ikke sett noen ting til den brevet med fornyelse av sesongkort ennå. Heller ikke kfl-giroen. Har på følelsen at noe ikke stemmer helt her
Sesongkort 2009
Collapse
X
-
Kommentar
-
KFL-giroen ble mottatt i postkassa i dag og medlemsskapet for 2009 er i boks!
Har du nettbank og ønsker å stille først i køen (Cupfinalebilletter fordeles etter innmeldingsdato...) kan medlemsskapet betales til kontonummer 6201.05.41897. (Under 16 år kr 100, 16 og eldre kr 200). Giroen spør om fødselsår og telefonnummer.
Det er også verd å merke seg at de nye retningslinjene står trykt på giroen, og at disse godtas ved å melde seg inn.Vidar Evje
Kommentar
-
Hvordan kan jeg forandre personinnformasjon på KFL? Jeg har byttet adresse og telefonnummer siden jeg meldte meg inn.Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Send en mail til Jan.
Edit: Mailadressen hans er ifølge kfl.no janALFAKRØLLkanari-fansen.noKommentar
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
-
Ser av brev fra KFL at førstkommende lørdag vil være "markedsdag" på Shopen. Noen som vet om en kan fornye sesongkortet etter kl. 15 denne dagen, eller om det må gjøres i "kontortid" hverdager?Mangeårig sesongkortinnehaver- TO kort fra 2013!Kommentar
-
Pappa var og fornya sesongkortet mitt for meg på fredag (jeg var på skolen da) og da fikk han høre at det kosta 1600 selvom jeg er 15 år og jeg blir ikke 16 før etter at sesongen har starta. hvorfor er det sånn? blir det sånn også for de som blir 16 enda seinere f.eks aug/okt/nov?Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar