Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Endelig er kjøp gjennomført. Det skal virkelig være vanskelig. Billettluka må virkelig ha det minst kundevennlige systemet noensinne. Kutt pop-up hint-hint.
Mens jeg er i det forbanna hjørnet: Jeg har selvsagt aldri fått tilbud om gjenkjøp av sesongkort fra LSK. Ei heller har noen gitt lyd fra seg etter at jeg meldte meg inn i klubben for flere måneder siden.
Digresjon: Her skal jeg faktisk nok en gang gi honnør til KFL. Uansett hvor mye jeg kritiserer 99,9% community og manifesttvangen deres, så skal dere ha for en ting, logistikken går som ei klokke. Hvert år kommer informasjon i posten, og innmelding/gjenkjøp er enkelt og greit.
KFL er basert på frivillig innsats, men er langt bedre enn de betalte folkene (på tiltak?) i LSK hva logistikk angår.
Dagens utbrudd: Faan. Jeg er så møkklei å måtte sloss for sesonkortkjøp og andre selvfølgeligheter i forbindelse med LSK.
Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal
Dagens utbrudd: Faan. Jeg er så møkklei å måtte sloss for sesonkortkjøp og andre selvfølgeligheter i forbindelse med LSK.
Det er sånn man klarer å skille ekte supportere fra hobbysupportere. Det skal ikke være så lett å skaffe seg sesongkort at hvem som helst klarer det på tredje forsøk.
Mens jeg er i det forbanna hjørnet: Jeg har selvsagt aldri fått tilbud om gjenkjøp av sesongkort fra LSK. Ei heller har noen gitt lyd fra seg etter at jeg meldte meg inn i klubben for flere måneder siden.
Fikk noe greier på mail jeg, syns det funka greit.. men videre beskjed om hva jeg gjør når det er betalt savner jeg egentlig..
I tillegg til rotet da jeg bestilte billetter, vil jeg fortelle denne historien, og håpe at noen i LSK leser det:
- To kamerater av meg - uavhengig av hverandre - har kjøpt billetter. Begge synes prisen var overraskende lav: De betalte 1750 kroner!!
- Min ene kompis hadde i tillegg hatt plass til datteren sin tidligere, og det kan forklare rotet med hans billett, men det er likevel helt på trynet.
- Min andre kompis skulle rett og slett videreføre sin voksenbillet fra i år og endre opp med å betale 1750..
Jeg måtte selv ringe billettluka fordi mine fem billetter var oppgitt med priser fra 0 til 2800 kroner. Som blodfan ordnet jeg selvfølgelig ærlig og redelig opp i det. Men dette kan da ikke være meningen?
Konklusjon:
NOK ER FAEN MEG NOK, NOEN I KLUBBEN MÅ TA ANSVAR. Og frem til da er ansvaret ditt, Frank Grønlund, som daglig leder.
Noen som har konto nr til der man skal betale for medlemskap i kanarifansen via nettbank ? Og er det noen som vet om det bare er å forny sessongkortet selv når man går fra barn til voksen, eller om man må kjøpe nytt ?
Og med det samme vi er inne på alt Lsk er gode på.... Når kommer giroen for medlemskap i klubben. Denne må jeg ringe og purre på hvert år, gratulerer til administrasjonen i Lsk dere gjør dere virkelig fortjent til lønna deres.:evil:
Noen som har konto nr til der man skal betale for medlemskap i kanarifansen via nettbank ? Og er det noen som vet om det bare er å forny sessongkortet selv når man går fra barn til voksen, eller om man må kjøpe nytt ?
Konto nr til KFL 6201 05 41897. Merk betaling med medlems nr.
Hvis du hadde sesongkort i 08 så gikk fristen for å fornye det ut 20 desember. Men det vel bare å bestille et nytt.
Noen som har peil på hvor mange sesongkort som er solgt hittil?
Står her http://www.lsk.no/?aid=9093812 at det er 565 ledige plasser på KFL feltet. Feltet tar 2000?? Er ikke dårlig vis det er solgt 1435 stk sesongkort.
I følge linken over er det kun 2850 stk ledige billetter til hver kamp...
Er ikke dårlig vis det er solgt 1435 stk sesongkort.
Jeg var innom Tony på Sportshuset i dag, fordi jeg begynte å få billettangst...
Men tallet det her refereres til er trolig antall faktisk solgte kort (som visstnok er ca 350) pluss det antallet som hadde sesongkort på feltet i fjor, og som fortsatt er "reservert" i LSK-systemet. Dersom jeg forsto det riktig...
Uansett er det mange av oss som bør ha dårlig samvittighet for ikke å ha fornyet sesongkortet!
Uansett er det mange av oss som bør ha dårlig samvittighet for ikke å ha fornyet sesongkortet!
Sikkert en del som har forsøkt å fornye kort, men ikke klart det.
Undertegnede har dokumentert noen av sine strabaser her, men på langt nær alle. Fornying av sesongkort har vært et helvete, skapt mye frustrasjon og tatt lang tid. Tipper de færreste vil utsette seg for noe slikt, spesielt når det samme skjer år ut og år inn.
Vel, nå har jeg uansett fått betalt sesongkort for 2009. Om den nye patenten med gjenbruk fungerer ved seriestart vites selvsagt ikke. Det blir en spennende kamp. Med fjorårssesongens automatrot frisk i minne er det kanskje verdt å kjøpe en billett i tillegg?
Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal
Sikkert en del som har forsøkt å fornye kort, men ikke klart det.
Undertegnede har dokumentert noen av sine strabaser her, men på langt nær alle. Fornying av sesongkort har vært et helvete, skapt mye frustrasjon og tatt lang tid. Tipper de færreste vil utsette seg for noe slikt, spesielt når det samme skjer år ut og år inn.
Vel, nå har jeg uansett fått betalt sesongkort for 2009. Om den nye patenten med gjenbruk fungerer ved seriestart vites selvsagt ikke. Det blir en spennende kamp. Med fjorårssesongens automatrot frisk i minne er det kanskje verdt å kjøpe en billett i tillegg?
Brukte ca 2 min på å fornye sesongkortet mitt. Har heller aldri tidligere opplevd noen problemer med å få tilsendt sesongkort i tide, LSK-medlemskapskort og info om cupfinalebilletter.
Brukte ca 2 min på å fornye sesongkortet mitt. Har heller aldri tidligere opplevd noen problemer med å få tilsendt sesongkort i tide, LSK-medlemskapskort og info om cupfinalebilletter.
Det sier seg selv at ikke alle opplever problemer med bestilling av sesongkort. Poenget er at det er en altfor stor prosentandel som møter motstand når de ønsker å bestille sesongbillett.
Kommentar