Jeg betalte inn medlemskapkontigent for ca 1 uke siden. jeg har ikke vært medlem før. Har ikke hørt noe, ikke mail el noe. hvor lang tid tar det vanligvis før kortet kommer i posten? synes det er rart med null info.
Sesongkort 2009
Collapse
X
-
-
Du får nok ikke medlemskortet før i slutten av februar hvis jeg skal tippe.Kommentar
-
Jeg spurte da bla. om medlemskapsblanketten var sendt ut for LSK.
Det var den ikke, men skulle sendes ut ikke så lenge etter nyttår.
Så det betyr vel at den kommer snart nå...Kommentar
-
Du skulle spørt om hvilket år, etter nyttår kan jo i Lsk ånd være 2010,2011,2012osv,osv,Kommentar
-
Faen, jeg var jo så dum og kastet det gamle sesongkortet. Noen som vet om jeg skal kontakte LSK for å få utstedet et nytt, eller om man kan gjøre dette på billettluka.no ? :???:Jaren-kanari
Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!Kommentar
-
Tror helt bestemt at Lisbeth på LSK-kontoret på Åråsen kan hjelpe deg med dette, så ring eller stikk innom henne.Kommentar
-
Dette blir spennende. Tipper uansett massivt kaos første hjemmekamp.
Å være LSK-supporter er et kontinuerlig Sisyfos-arbeid, mye takket en inkompetent administrasjon og ledelse.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Samme her. Etter mye strev delvis beskrevet i denne tråden, fikk jeg bestilt på billettluka. Har derimot ikke fått noen bekreftelse. Jeg kan imidlertid "trøste" meg med at jeg har fått trukket penger av kontoen min.
Dette blir spennende. Tipper uansett massivt kaos første hjemmekamp.
Å være LSK-supporter er et kontinuerlig Sisyfos-arbeid, mye takket en inkompetent administrasjon og ledelse.
Blir vel og krangle med vaktene på Årårsen 1time før første hjemmekamp:???::???:Kommentar
-
I hele fjorårssesongen var jeg kortløs sesongkortinnehaver, noe som innebar at jeg måtte stå i frikort køen før hver hjemmekamp for å få et adgangsbevis.. ringe og skrev mail XX antall ganger, men det ble aldri fikset.
Gleder meg også til å måtte betale ekstra for å få et nytt kort, ettersom jeg har "mistet" mitt gamle..Kommentar
-
Jeg blir direkte flau og syns det er så helt utrolig pinelig hvordan Lsk behandler kundene sine gang etter gang....Ikke rart denne klubben går med underskudd så lenge det sitter en gjeng med fåreskaller bak en hver kontor dør på Åråsen....Kommentar
-
I offentlig sektor hadde det blitt refs , i privat sektor hadde noen måtte gå
Hvor vanskelig kan det være å hendvende seg til noen som har et godt system og se hvordan det fungerer hos dem? Hvorfor setter ikke LSK opp sitt eget bilettsystem? Jeg har ikke sesongkort (trenger ikke sesongkort for så få kamper som jeg er på), men det er alltid styr. Det husker jeg selv fra 2005/2006..
Her er det på tide på en krass mail til personene som sitter i administrasjonen.Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Kommentar
-
Får ikke alle denne på mail når man bestiller på nett?
Bekreftelse på billettkjøp
Informasjon om betaling:
Kjøpstidspunkt:
02.12.2008 21:10:34
Beløp inkl. avgifter:
kr 1 620,00
Betalingsmåte:
Bankkort
Informasjon om arrangement:
Arrangør:
Sted:
Åråsen Stadion
Arrangement:
Sesongkort - Tippeligaen 2009
Dato og klokkelslett:
10.11.2009, 12:00
Antall billetter:
1
Du har kjøpt følgende billetter:
- Ståplasser, Felt A-C,KFL Ståplasser,5
Takk for at du handlet hos oss.Kommentar
-
Jeg sendte mail til LSK i sted hvor jeg spurte om betalinga var gått i orden da jeg ikke hadde fått noen som helst form for bekreftelse. Fikk kjapt svar og da bekreften hun at alt var i orden... Tror jeg sparer på kvitteringa litt til jeg...
For å illustrere hvor lite interessert klubben er i å tjene penger. I begynnelsen av november meldte jeg meg inn i klubben. Har fortsatt ikke fått giro. Spurte hva grunnen til dette var, det var at det bare var litt under 2 mnd igjen av året og da var det ikke noe vits å betale medlemskap siden medlemskapet løper fra januar-desember.. Det driter jeg i, jeg hadde betalt med glede selvom jeg måtte betalt på nytt i januar...Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
Kommentar