Sesongkort 2009
Collapse
X
-
Hva står det under tidligere kjøp når dere har logget dere inn på billettluka?
Da jeg gjennomførte handelen stod det at jeg kunne hente kortet hos Narvesen...Kommentar
-
Jeg sendte mail til LSK i sted hvor jeg spurte om betalinga var gått i orden da jeg ikke hadde fått noen som helst form for bekreftelse. Fikk kjapt svar og da bekreften hun at alt var i orden... Tror jeg sparer på kvitteringa litt til jeg...
For å illustrere hvor lite interessert klubben er i å tjene penger. I begynnelsen av november meldte jeg meg inn i klubben. Har fortsatt ikke fått giro. Spurte hva grunnen til dette var, det var at det bare var litt under 2 mnd igjen av året og da var det ikke noe vits å betale medlemskap siden medlemskapet løper fra januar-desember.. Det driter jeg i, jeg hadde betalt med glede selvom jeg måtte betalt på nytt i januar...Kommentar
-
Giroene for 2009 blir sendt ut hvert øyeblikk i følge Lisbeth hos LSK.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Faen a, jeg fikk mail fra LSK nå, om at de desverre ikke kunne se at jeg hadde fornya sesongkort for 2009. Jeg bestilte og betalte mitt kort 19.11, hvordan kan de ikke ha fått med seg det?
På billettluka står det at betalingen er OK. Sendte mail til LSK i går, før jeg fikk mail i dag. Venter spent på svar.If you're not living on the edge, you take up too much room!Kommentar
-
Grunnen? Kan kanskje ha noe med dette å gjøre:
[FONT=Arial]For sesongkort på Kanarifeltet må du ha medlemskap i Kanari-Fansen eller LSK for 2009! Kortet blir ikke utstedt/fornyet før medlemskapsinnbetaling er sjekket![/FONT]Kommentar
-
Fikk samme mail som deg, overhodet ikke like overrasket som deg om at den kommer selv om jeg også har betalt og fornyet for leeeenge siden.
Jeg kan garantere deg 1 ting, det er hverken du eller jeg som har gjort noe feil her. Syndebukken går under fellesbetegnelsen LSK. Fantastisk å se at en klubb som administrerer seg som en bøtte møkk, kutter 2 årsverk i nettopp administrasjonen. Jeg gidder ikke la meg stresse, irritere eller frustrere. Ikke nå.
Godt de sjekker det først da, for det er vel en god stund siden man betalte inn KFL-medlemsskapet og. Men da stresser jeg iallefall ned. Jeg har jo uansett kvittering på at jeg har betalt. Får satse på de skjerper seg innen seriestart.. haha, ja den var god.If you're not living on the edge, you take up too much room!Kommentar
-
Snåsamannen revisited
Man trenger ikke være Snåsamannen for å forutse at her blir det kaos første seriekamp.
Billettautomater som streiker, lange køer i lukene, sesongkortkjøp som ikke er blitt registrert, kanaris viftende med diverse "kvitteringer" som beviser kjøp etc.
Fattern var innom for noen dager siden. Som meg sleit han ekstremt med billettluka.no. Han sa han skulle klage til LSK, og det håper jeg så mange som mulig gjør.
Jeg har sagt det før, og sier det igjen: Riiber, Grønlund, styret og andre i LSK burde fått en sesong som vanlige tilskuere uten VIP-kort. Da hadde de kanskje lært et eller annet om kundebehandling, slik at vi kunne unngått billettluka.no, køer, krangling, cupfinalepakker og alt annet som er vondt.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Jeg tar tren innom shopen i morgen pga jeg også har fått denne e-posten.
Jeg ser nå at kortet er kjøpt på pappas bruker (08 kortet) mens det er fornyet på mitt navn, det tror jeg har laget problemer i forhold til mitt kort.
Har kvittering så tror det ordner seg til sluttKnutHSolbergKommentar
-
Jeg tar tren innom shopen i morgen pga jeg også har fått denne e-posten.
Jeg ser nå at kortet er kjøpt på pappas bruker (08 kortet) mens det er fornyet på mitt navn, det tror jeg har laget problemer i forhold til mitt kort.
Har kvittering så tror det ordner seg til slutt
Hvis du skjønte hva jeg skulle frem til?Kommentar
-
Ser av nyhetstråden at LSK bare har solgt 3070 sesongkort til nå, men regner med å nå målet om å selge 5400 sesongkort. Lurer på hvor mange som har forsøkt å kjøpe. Tror fort vi kunne ha passert 4000 til nå hvis distribusjonen hadde fungert knirkefritt.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar