Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Hvis det er reduksjonen i arbeidstokken (to årsverk) du sikter til, så har de vel oppsigelsestid? Eller måtte de slutte på dagen? Eller var de underbemannet før de reduserte med to årsverk?
Det er ikke retoriske spørsmål jeg stiller, men fordi jeg ikke har peiling.
Hvis det er reduksjonen i arbeidstokken (to årsverk) du sikter til, så har de vel oppsigelsestid? Eller måtte de slutte på dagen? Eller var de underbemannet før de reduserte med to årsverk?
Det er ikke retoriske spørsmål jeg stiller, men fordi jeg ikke har peiling.
Jeg vil tippe at de gikk på dagen og fikk en sluttpakke som innebærer 4 årslønner.
LSK var underbemannet allerede før man kuttet disse to årsverkene så det blir spennende å se hva som skjer fremover.
100 timer høres mye ut og skal tas med en klype salt.
Men det er vel ingen tvil om at noen har brukt mye tid på dette.
Så spørsmålet er fortsatt:
Hvorfor er det ingen i LSK som tar tak i dette?
LSK satt bort salget av sesongkort leeeenge før de kuttet bort to pers. i adm.
Det gjorde de sikkert fordi de ikke følte at de hadde kapasitet til å drive med det.
Kapasiteten nå er jo enda dårligere...
Men LSK må ta tak i dette firmaet og riste de godt, så det går bedre neste år, eller bytte firma....
Sjøl fornyet jeg på LSK-shopen, og det gikk raskt og smertefritt
Så moralen er vel; flere burde flytte til Lillestrøm-området, eller i hvert fall besøke Lillestrøm når sesongkort skal fornyes...
Har hørt at enkelte har brukt over 100 timer på å skaffe seg et sesongkort...
Hvorfor er det ingen i LSK som tar tak i dette?
Det som er skremmende her er at det tilsynelatende er lettere å få seg plass i A-stallen til LSK enn det er å kjøpe sesongkort.
Kanskje det er løsningen for alle som sliter med bestilling? Møte opp på Åråsen med med et par slitte skruknotter, og vips har man en lukrativ kontrakt med sesonkort på kjøpet.
Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal
Jeg hadde sesongkort på sittan i fjor, "oppgraderer" til ståplass i år. Er dette mulig å få til? Hvordan, enklest mulig?
Slik jeg ser det, har du to muligheter:
1. Ta kontakt med LSK selv og informer dem om dette. I lys av hvordan de håndterer sånne saker, vet jeg ikke om det er noe jeg vil anbefale, selv om det kanskje er ryddigst gjort av deg.
2. Ikke forny det du hadde, men kjøp heller et nytt for ståplass i 2009. Trolig det enkleste.
Jeg begynner å bli mektig lei at systemet for å bestille sesongkort er så jævlig dårlig. Hvorfor tar ikke administrasjonen tak i dette? Er de så utrolig tafatte, eller finnes det faktisk ikke bedre løsninger? Hvor mye penger taper ikke LSK på dette hvert år? Det er jo ikke akkurat som om problemte er nytt heller!
Amatører! Eller som Lemmet ville sagt:
Noen må gå! (Og jeg mistenker det er Anders Riiber)
Og forøvrig, hvem har ansvaret for at vi fikk skikort som sesongkort? Systemet er jo helt ubrukelig, og skaper masse kø! Og det var jo ikke akkurat som om det at konseptet er ubrukelig var en godt bevart hemmelighet!
Kommentar