Sesongkort 2009

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Henrik
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2006
    • 2110

Opprinnelig skrevet av ChriZza
    Jeg kjenner ingen detaljer annet enn at han var en av de to årsverkene som ble kuttet ned.
    Kanskje litt slemt å juble over mennesker som mister jobben i disse tider, men denne mannen har jeg ønsket bort i lengre tid!

Her er det bare å håpe at VIF kjenner sin besøkelsestid, og skaffer seg en ny billettansvarlig.

Kommentar

• xeR
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 11206

Etter det jeg har hørt så var ikke Riiber totalt udugelig, men en som fikk altfor mye å gjøre. Noe som førte til at ting skar seg..
      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• BennyLem
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 2902

Opprinnelig skrevet av Henrik
        Han som fikk "fyken" når vi nedbemannet?

I tilfelle så kutter vi om ikke annet rett sted.
        Jeg har også vært kritisk til Riiber. Ikke minst rundt cupfinalen (Riiber-rekka) og sesongkortsurret. Ting har sviktet. Men, som xeR påpeker, så kan det kanskje være han var overarbeidet. Absolutt ikke utenkelig.

Således kan jeg være enig med deg Henrik, om at det er riktig sted i organisasjonen å rydde, men kanskje vi heller skulle satt mer trykk her, og ikke nedbemannet?

Det blir neppe solgt fler billetter og sesongkort nå uten nok trykk her. Som påpekt i Premitteringstråden, så ville jeg heller kvittet meg med en rekke spillere. Der er vi overbemannet.

Opprinnelig skrevet av Henrik
        Kanskje litt slemt å juble over mennesker som mister jobben i disse tider, men denne mannen har jeg ønsket bort i lengre tid!
        Enig dette. Undertegnede, og flere andre, har ønsket Riiber vekk en stund nå, men jeg føler alikevel ingen grunn til å juble, det kan hende det er Grønlund og Co som har gitt han umulige arbeidsbetingelser. Dette opplegget er bare trist, for LSK, Grønlund, Riiber og ikke minst alle supportere som forgjeves forsøker å skaffe seg sesongkort.

Opprinnelig skrevet av xeR
        Etter det jeg har hørt så var ikke Riiber totalt udugelig, men en som fikk altfor mye å gjøre. Noe som førte til at ting skar seg..
        Hvis Riiber var overarbeidet, så løser LSK dette med å sparke han, uten å ansette en ny person eller gjøre andre grep? Ja, ja. Ikke rart det er vrient å kjøpe sesongkort.

Jeg har foreslått dette før: Hva med å la Joooon og de andre hjemmesitterne bemanne telefoner, bedrive salg og gjøre annet forefallende arbeid? De hever tross alt saftige lønninger, og arbeidsgiver har rett til å omdisponere arbeidskraft. Hvis de nekter kan de alltid si opp... he-he.
        Last edited by BennyLem; 14.02.2009, 11:24. Begrunnelse: Historikk
        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• Frode Thai
          KFL styremedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2006
          • 380

Anders Riiber

Opprinnelig skrevet av xeR

Har ikke opplevd Anders Riiber som udugelig.
          Støtter opp om at hans arbeidsmengde og områder har blitt større og større med mindre og mindre redskap.

Om du skal måke Åråsen tom for snø med en traktor, ville du sikkert ha greid det rimelig greit det første året...

Om du får tildelt en spade og får beskjed om å måke åråsen tom for snø det neste året og samtidig får beskjed om å ta med Lillestrøm stadion i samme slengen,,,,da tror jeg vi alle ville slitt...

Takk for jobben Anders. Lykke til videre.

Frodethai
          Frode Johansen
          styremedlem KFL

Kommentar

• BennyLem
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 2902

Opprinnelig skrevet av Frode Thai
            Støtter opp om at hans arbeidsmengde og områder har blitt større og større med mindre og mindre redskap.
            Høres ikke usannsynlig ut. Du som kanskje har litt innsideinformasjon, vet du hva LSK planlegger nå med det som var Riiber sine ansvarsområder?

Tror de sesonkortproblemene løser seg selv?

Tror de Åråsen fylles automatisk?
            Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13278

Opprinnelig skrevet av BennyLem
              Tror de Åråsen fylles automatisk?
              Det var vel det de var redde for. Heldigvis fikk de opp spesielle inngangsautomater som aktivt hindrer folk i å rekke kampen.

Kommentar

• Lsk17
                Juniormedlem
                Bøffelpromp
                • Feb 2009
                • 12

Hvor mye koster et sesongkort for en gutt på 16/17 år? Med gode sitteplasser.

Kommentar

• ulfpulf
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2004
                  • 2511

Opprinnelig skrevet av Lsk17
                  Hvor mye koster et sesongkort for en gutt på 16/17 år?
                  En gutt på 16/17 år er voksen:
                  Opprinnelig skrevet av ChriZza
                  Du er voksen det året du fyller 16, fair and square.
                  Med gode sitteplasser.
                  Fra kr. 2800,- til kr. 3200,-. Se side 6 og 7 i sesongkortbrosjyra:

Kommentar

• runarM
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2004
                    • 566

Hmmm.. Kan noen fortelle meg hvordan jeg kan kjøpe sesongkort på nettet? lsk.no lar meg bare logge inn på en webside designet i 1997 hvor jeg må taste inn reservasjonsnummer. Jeg vet det er forseint ift fristen, og får naturlig nok at reservasjonen ikke finnes, men jeg klarer heller ikke se noen mulighet til å gjøre et ny-kjøp heller? Eneste jeg får opp er den satans "tast inn referansenummer" greia. PÅ billettluka.no er det samme driten når man først finner Lillestrøm godt gjemt unna alt av søk etc....
                    runarM

Kommentar

• tullebukk
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2006
                      • 5446

Nå må Lsk svi mens jernet er varmt,, vi får KJEMPE mye posetiv omtale om dagen i alle landets aviser....Mere en noen annen klubb, så sesongkortet bør være lettere og selge en noen gang.. For meg er det nesten komisk og sitte å se på hvor lite Lsk gjør for og selge sesongkort.....Jeg lurer også på om det er noen som veit når trenings avgiften til alle spillere i lsk blir sendt ut...

Kommentar

• tullebukk
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2006
                        • 5446

Opprinnelig skrevet av runarM
                        Hmmm.. Kan noen fortelle meg hvordan jeg kan kjøpe sesongkort på nettet? lsk.no lar meg bare logge inn på en webside designet i 1997 hvor jeg må taste inn reservasjonsnummer. Jeg vet det er forseint ift fristen, og får naturlig nok at reservasjonen ikke finnes, men jeg klarer heller ikke se noen mulighet til å gjøre et ny-kjøp heller? Eneste jeg får opp er den satans "tast inn referansenummer" greia. PÅ billettluka.no er det samme driten når man først finner Lillestrøm godt gjemt unna alt av søk etc....
                        Ta deg en tur ned på Lsk Shopen det er garantert den enkleste løsninga, det burde ikke være slik men...

Kommentar

• Kanarifugl84
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2007
                          • 2319

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                          For meg er det nesten komisk og sitte å se på hvor lite Lsk gjør for og selge sesongkort.....
                          On-topic:
                          Administrasjonen er vel noe folketom for tiden, men løsningen har jo blitt skissert her på forumet tidligere. Her må helt klart den massive spillergruppa brukes, vi har jo spillere hjemme som ikke fikk være med til La Manga engang! Plasser dem på stands rundt omkring på Romerikes altfor mange kjøpesentre og få dem til å selge selge SELGE sesongkort! Ingen vits i å være 30 mann på trening.

Jeg lurer også på om det er noen som veit når trenings avgiften til alle spillere i lsk blir sendt ut...
                          Off-topic:
                          De dumper ned i mang en fuglekasse i morgen torsdag, eller fredag.

Kommentar

• Frode D. Homb
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2003
                            • 982

Noen som vet hvor mange vi per. dags dato har solgt av sesongkort? Siste tall var vel rundt 3200 eller noe. Kan vi håpe på kazanutklassings-effekten?

Kommentar

• reka
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Aug 2005
                              • 13278

Opprinnelig skrevet av Frode D. Homb
                              Noen som vet hvor mange vi per. dags dato har solgt av sesongkort? Siste tall var vel rundt 3200 eller noe. Kan vi håpe på kazanutklassings-effekten?
                              Kazanutklassings-effekten ser ut til å ha minimal innflytelse på den jevne romeriksborger sammenlignet med Kärjeng-effekten fra fjoråret. Sistnevnte førte vel til en kraftig oppgang i hyppigheten av selvskading blant de som overvar kampen. LSK har en laaang vei å gå for å lokke nysgjerrige til Åråsen.

Kommentar

• Kanarimor
                                Juniormedlem
                                Ferskenpels
                                • Aug 2008
                                • 3

Sesongkort er en selvfølge ... Junior og jeg har fått fornyet våre!! Hele familien gleder seg....

Kommentar

• gamle-perta
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2004
                                  • 2418

Tre kort til Feltet fornyet på Shopen i dag. Fjerdemann i familien skal følge kampene med kamera nede på matta sammen med Seb & Co.

Vi er klare for en ny sesong
                                  Mvh
                                  Gammer´n (Per T)

Kommentar

• runarM
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2004
                                    • 566

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                    Ta deg en tur ned på Lsk Shopen det er garantert den enkleste løsninga, det burde ikke være slik men...
                                    Og der får jeg kjøpt flett nytt kort også? Har mista det gamle sesongkortet....
                                    runarM

Kommentar

• sk-kanaris
                                      Seniormedlem
                                      Forumonanist
                                      • May 2007
                                      • 240

Søkte på sesongkort på billettluka og der sto ikke lsk med sesongkort salg bare tre andre klubber, får vel dra ut i snøværet og ned på shopen, at det skal være så lettvint forøvrig leste jeg at nytt plast kort kostet 150 og ikke 50 som først sagt i tråden.
                                      /Ståle

http://youtu.be/wIQDoYUcwDg

Kommentar

• sk-kanaris
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • May 2007
                                        • 240

Se inn på www.dif.se Sjekk hvor enkelt det kan gjøres, trykk på køp sesongbiljett øverst på siden, så er det bara å velge sin plass og betale med kort, enkelt og greit. Legg også merke til de finne kommentarene til vært felt. Så bra og ryddig kan Lsk gjøre det også.
                                        /Ståle

http://youtu.be/wIQDoYUcwDg

Kommentar

• ulfpulf
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2004
                                          • 2511

Det ble tatt opp på LSK-årsmøtet i går at 1200 av sesongkortene fra i fjor fortsatt er ukjøpt, at klubben gjør for lite for å selge dem, og at til og med de som ønsker sesongkort har problemer med å få kjøpt dem.
                                          Svarene fra styre og administrasjon var ikke veldig konkrete, men Per Mathisen sa at det skal satses noe jævlig på å selge sesongkort.

Kommentar

Working...