I følge denne artikkelen har LSK solgt 3500 pr. 19.feb.
Sesongkort 2009
Collapse
X
-
JAMMEN rart det går dårlig med salget!! Ringte billettluka igjen, og de kunne ikke hjelpe meg i det heletatt, og rådet meg til å "prøve igjen om noen dager". Faen meg like før jeg gir opp - det kan da UMULIG være så satans vanskelig? Jeg har ca 0 mulighet til å komme meg til Lillestrøm med det første..runarMKommentar
-
Det ble tatt opp på LSK-årsmøtet i går at 1200 av sesongkortene fra i fjor fortsatt er ukjøpt, at klubben gjør for lite for å selge dem, og at til og med de som ønsker sesongkort har problemer med å få kjøpt dem.
Svarene fra styre og administrasjon var ikke veldig konkrete, men Per Mathisen sa at det skal satses noe jævlig på å selge sesongkort.
Her må absolutt noen gå. Få inn noen oppegående folk som kan salg og kundebehandling, og ikke minst evner å utnytte moderne EDB.
JAMMEN rart det går dårlig med salget!! Ringte billettluka igjen, og de kunne ikke hjelpe meg i det heletatt, og rådet meg til å "prøve igjen om noen dager". Faen meg like før jeg gir opp - det kan da UMULIG være så satans vanskelig? Jeg har ca 0 mulighet til å komme meg til Lillestrøm med det første..Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
JAMMEN rart det går dårlig med salget!! Ringte billettluka igjen, og de kunne ikke hjelpe meg i det heletatt, og rådet meg til å "prøve igjen om noen dager". Faen meg like før jeg gir opp - det kan da UMULIG være så satans vanskelig? Jeg har ca 0 mulighet til å komme meg til Lillestrøm med det første..runarMKommentar
-
Kommentar
-
Se inn på www.dif.se Sjekk hvor enkelt det kan gjøres, trykk på køp sesongbiljett øverst på siden, så er det bara å velge sin plass og betale med kort, enkelt og greit. Legg også merke til de finne kommentarene til vært felt. Så bra og ryddig kan Lsk gjøre det også.Kommentar
-
hadde det ikke vært for våre tilbakemeldinger så hadde vel også www.lsk.no sett ut som noe som var snekra sammen i wordKommentar
-
Får bare håpe at vi klarer å selge rundt 4000 i alle fall. Hadde håpet på 5000. Jeg skal i alle fall oppmuntre folk til å fornye kortene sine, eventuelt få folk til å kjøpe. Det er trange tider for folk, og det er flere klubber som opplever tilbakegang i salget, men det er også klubber som ligger an til samme resultat som ifjor, noen sågar også bedre. Jeg ser at naboen vår på østkanten har i følge de siste tallene en nedgang fra i fjor. Jeg har lest andre tall med høyere antall solgte for bygårdsklubben, så jeg er usikker på hvilket tall som gjelder.Last edited by Frode D. Homb; 24.02.2009, 15:49.Kommentar
-
http://fotball.aftenposten.no/elites...icle130482.ece
I følge denne artikkelen har LSK solgt 3500 pr. 19.feb.LSK Norges beste lagKommentar
-
Kommentar
-
Fra nyhetstråden:
Kritisk for LSK sesonkortsalg
Åråsen: Per Mathisen jublet over at møtet vedtok kvinnefotball med team Srømmen. Men han hadde ingen grunn til å skryte av sesongkortsalget, som har sviktet med 1.500 stykker siden i fjor.
-vi må regne med at folk fortsatt tviler på oss etter fjorårets svake sesong. Men vi skal sette inn en skuttspurt og forbredre dette. Men jeg har også merket at de fleste klubbne sliter mer en de de gjorde i fjor,sier Per Mathisen.runarMKommentar
-
Eller kanskje det er lurt å ta med kviteringa fra shopen på første hjemmekamp.Kommentar
-
Fra nyhetstråden:
....Noe sier meg at godeste Mathisen ikke har forsøkt å få seg sesongkort selv... Anbefaler alle å gå til billettluka.no, og forsøke å finne hvor man kjøper sesongkort til LSK. Etter det kan man forsøke å kjøpe sesongkort til f.eks "Fosshaugane campus" og se hva som går greiest. Håper at sluttspurten innebærer at det faktisk gjøres tilgjengelig, jeg fikk igjen negativt svar i dag på henvendelse til billettluka, på tross av at LSK-administrasjonens forsikringer om at det skulle være iorden i dag.
Som kjent har Benny gjentatte ganger anbefalt at ledelsen i LSK (spesielt Grønlund) strippes for sine VIP-kort. Først når de lider seg gjennom billettluka.no, køkaos på stadion, skiporter som ikke funker, cupfinale-surr og annet rot tror jeg våre klager kanskje blir tatt på alvor.
Jeg har tidligere vært tilbakeholden med kritikk mot Mathisen, men nå har han jammen klart å komme på observasjonslisten min han også. Denne holdningen hans holder absolutt ikke. LSK leverer møkk på banen i fjor, har et ubrukelig system, har ingen kompetente på salg, og hva tror de? Alt folk skal komme tiggende etter sesongkort! Skandale.
Jeg sier ikke at han må gå, foreløpig, men jeg har han i kikkerten...
PS. Ja, jeg vet at Mathisen har mange fans og greier. Men at han ikke er en like stor sullik som Grønlund gjør han ikke skjermet for kritikk.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
LSK er ikke akkurat en klubb som kontinuerlig forbedrer sin evne til å skape framtid innen dette ekstremt viktige område. Flaut og ynkelig. Markedsavdelingen, Grønnlund og Mathisen har i lang tid fulgt sine opptråkkede stier i stedet for å være dynamisk og løsningsorientert. At selvinnsikten også er på bånn gjør ikke situasjonen mindre skremmende.
Forøvrig burde klubben følge en rekke europeiske klubber når det gjelder billettdistribusjon og tilgjengelighet. Etter å ha bestilt billett via klubbens hjemmeside bør du kunne få muligheten til å få selve billetten på skjermen umiddelbart (i tillegg til pdf-fil via mail). Billetten/kvitteringen inneholder i tillegg til vanlig informasjon en strekkode som scannes ved inngangen. Du printer ut billetten hjemmefra og møter til match. Fungerer på samme måte som når du bestiller flybilletter. Dessuten kan du printe ut billetten så mange ganger du vil, om du redd for å miste den. Sterkkoden fungerer bare en gang ved portene.
Dette bør komme i tillegg til ordinær billettvirksomhet.Kommentar
-
LSK`s Salg av sesongkort.
Hvis Mathisen og de andre i lederskapet inbiller seg at LSK har en så sterk merkevare at vi går over lik for å få tak i Sesongkort så må de tro om igjen. Jeg synes det de siste årene har vært katastrofalt dårlig logistikk rundt dette med bestilling og distribusjon av sesongkort. Jeg bestilte nytt sesongkort via Billettluken for 2009. Først fikk jeg beskjed om at betalingen ikke var godkjent. Deretter ringte jeg til Billettluken og ba de sjekke opp hva som hadde skjedd. Fikk ikke noe fornuftig svar annet enn at jeg måtte vente å se om det hade gått penger ut av kontoen min. Så gjorde jeg samme operasjon omigjen 2 dager senere. Da fikk jeg godkjent men ingen kvittering på at alt nå var iorden. Jeg ringte igjen til billettluken og fikk som vanlig særdeles dårlig behandling og definitivt ikke noe svar. Jeg sjekket deretter at penger var gått ut av kontoen noe som var tilfelle. For 14 dager siden fikk jeg vite av en kamerat at man skulle bruke de samme sesongkortene som i fjor. Da er mitt spørsmål. Hva gjør de som har kastet fjorårets sesongkort??? Jeg kommer til å være siste års sesonkort innehaver hvis dete blir like problematisk som i år. Jeg vet at mange av mine fotball venner har droppet sesonkort i år fordi det var så vanskelig å få bestilt. Hvor er informasjonen fra LSK? Synes ikke det er det minste merkelig at denne "Bedriften" går med underskudd når de ikke en gang kan tilrettelegge salg av sesongkort til de mest ivrige fans... Er de like amatørmessige når det gjelder sponsorene? Kanskje vi som oppriktig er glad i klubben ikke betyr så mye? Det må jo være lov å begynne å lure. Når de fleste andre klubbene i TL klarer dette år etter år så ser jeg ingen grunn til at det ikke bør være slik i LSK også. I mange andre klubber så blir de som ikke fornyer sesonkortene sine oppringt og spurt om de ønsker forlengelse av sine sesongkort. Jeg har pr. dags dato aldri fått en telefon fra LSK om dette. Da hjelper det lite at Mathiesen står på en møte og proklamerer et dårlig salg av sesongkort. Dette er skandaløst dårlig LSK.
Andres Riiber hadde ansvaret for dette i fjor. Da ble det satt rekord i antall solgte sesongkort. Nå måtte han gå pga. for høye kostnader i administrasjonen. I fjor hadde man ihvertfall noen å ringe til hvis man var usikker på noe. Skal ikke se bort i fra at de har kvittet seg med feil folk i den avdelingen!
Hilsen mangeårig supporter som sterkt vurderer å se LSK på TV i fremtiden.Fugla ForeverKommentar
-
Man kan fortsatt ikke kjøpe sesongkort på billettluka.no.
En midlertidig feil har oppstått.
Det har oppstått en midlertidig feil på Billettluka.noLast edited by Emil B; 26.02.2009, 09:47.Kommentar
-
AMATØRER!!Kommentar
Kommentar