Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Hadde det ikke vært for shopen og muligheten til å kjøpe/fornye sesongkort der, så hadde det ikke blitt sesongkort på meg i år.
Billettluka's løsning suger lut, og det virker som LSK sin oppfølging mot Billettluka om mulig suger enda mere.
Billettluka's løsning suger lut, og det virker som LSK sin oppfølging mot Billettluka om mulig suger enda mere.
Kan ikke skjønne at det kan være snakk om annet enn å si opp avtalen med dette firmaet ved første annledning. LSK må jo ha gode kort på hånda i så tilfelle. Bilettluka leverer åpenbart ikke varen LSK betaler for. Er ikke alltid så fristende å skjære av seg tåa, men det trengs før det går koldbrann i hele foten.
Mitt forslag er å samle sammen noen frivillige til å selge sesongkort på stands rundt omkring på Romerike. Kanskje ikke det mest effektive, men i alle fall en løsning som funker og er billig. Første mulighet er på lørdag, da folk samler seg på kjøpesenter som sauer rundt en saltstein.
Venter på en utalelse fra Lsk om dette jeg .. Nok er nok...... :evil:
Ringte LSK nå, etter enda en runde med en fra billettluka som "tror ikke vi har sesongkort jeg, du må ringe åråsen direkte". Forsøke å forklare at systemet fungerer SVÆRT dårlig, og at oppfatningen blandt folk flest er at det nærmest er umulig å få kjøp sesongkort annet enn på shopen. Møtte ikke akkurat overveldende forståelse for å si det sånn, det ble hevdet at i morgen skulle alt være bra på billettluka, og at dette ikke var en av grunnene til at LSK selger dårlig med sesongkort. Samt at "det var jo ikke umulig å kjøpe billetter akkurat, det har jo vært salg på shopen".
Avstanden til virkeligheten og arrogansen er faktisk større enn jeg hadde trodd. Hadde det ikke påført meg selv en masse plager å ikke ha sesongkort (antar at det blir køer fra helvete hver kamp pga elendig billettsystem) hadde jeg gitt opp nå. Vi er for faen kunder som betaler masse kroner for et til tider middelmådig produkt år ut og år inn, litt respekt og velvillighet kan man vel forlange?! Goddamn!
Jeg vil gjerne ha sesongkort, jeg føler meg også ganske oppegående på data, om ikke ekspert akkurat (klarte akkurat å synce telefonen min med outlook, ikke spør meg hvordan, men det funka)...
Men å handle sesongkort over nett på åråsen har vist seg å være svært vanskelig..
Det blir ikke mer fristende å investere hverken penger eller søndager i ett så dårlig opplegg som dette gir intrykk av å være år etter år...
Avstanden til virkeligheten og arrogansen er faktisk større enn jeg hadde trodd.
Helt enig. I denne saken har jeg utfordringer til tre parter:
* LSK: Ettersom jeg vet OKB er aktiv her inne, så oppfordrer jeg han på det sterkeste til å ta dette internt. Her må dere komme på banen ASAP! Dere må legge til rette for salg av sesongkort gjennom alternative kanaler ASAP. I tillegg må det informeres langt bedre på www.lsk.no. I tillegg ønsker vi mer realisme fra ledelsen i media, og gjerne en beklagelse til trofaste fans.
* KFL: Nå må dere aksjonere ovenfor LSK. Gjerne gjennom media. Fortell at dette ikke er akseptabelt. Greit å ha en god dialog med LSK, men her må det sies i fra skikkelig. For eksempel at 99,9% er misfornøyde med hvordan salg av sesongkort fungerer.
* RB: Vi vet dere snoker her inne. Lag en objektiv sak på dette. Langt mere spennende og relevant enn saker om Kanarifans som fyllepromper rundt i Kristiansand.
Opprinnelig skrevet av runarM
Hadde det ikke påført meg selv en masse plager å ikke ha sesongkort (antar at det blir køer fra helvete hver kamp pga elendig billettsystem) hadde jeg gitt opp nå.
Jeg mistenker at dette er LSKs taktikk. De gjør salg av billetter så vanskelig som mulig, slik at selv det råtne sesongkortsystemet virker attraktivt i forhold.
Opprinnelig skrevet av runarM
Vi er for faen kunder som betaler masse kroner for et til tider middelmådig produkt år ut og år inn, litt respekt og velvillighet kan man vel forlange?! Goddamn!
Skandale. De må tro vi er blinde av lojalitet, og at vi ikke reagerer. Nok er nok! Her må noen gå.
Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal
Skandale. De må tro vi er blinde av lojalitet, og at vi ikke reagerer. Nok er nok! Her må noen gå.
Noen har gått, uten at det hjalp noe særlig. I 2009 er det ikke noe hokuspokus å selge sesongkort og billetter på nett. Det er et vell av gode billettløsninger der ute, så det gjelder bare å finne seg en partner som ikke er totalt talentløs. Den nåværende kontrakten må det være mulig å si opp, da leverandøren overhodet ikke leverer.
Ringte LSK nå, etter enda en runde med en fra billettluka som "tror ikke vi har sesongkort jeg, du må ringe åråsen direkte". Forsøke å forklare at systemet fungerer SVÆRT dårlig, og at oppfatningen blandt folk flest er at det nærmest er umulig å få kjøp sesongkort annet enn på shopen. Møtte ikke akkurat overveldende forståelse for å si det sånn, det ble hevdet at i morgen skulle alt være bra på billettluka, og at dette ikke var en av grunnene til at LSK selger dårlig med sesongkort. Samt at "det var jo ikke umulig å kjøpe billetter akkurat, det har jo vært salg på shopen".
Avstanden til virkeligheten og arrogansen er faktisk større enn jeg hadde trodd. Hadde det ikke påført meg selv en masse plager å ikke ha sesongkort (antar at det blir køer fra helvete hver kamp pga elendig billettsystem) hadde jeg gitt opp nå. Vi er for faen kunder som betaler masse kroner for et til tider middelmådig produkt år ut og år inn, litt respekt og velvillighet kan man vel forlange?! Goddamn!
Som jeg tidligere nevnte i innleggget mitt så fikk Anders Riiber sparken. Når man nå ringer til LSK selv og opplever arroganse som det RunarM akkurat nå har opplevd så er det kanskje mye riktig i at de har sparket feil mann. Uten å nevne navn så vet de fleste som har litt kjennskap til de ansatte i administrasjonen at enkelte der oppe er veldig arrogante. De ansvarlige for dette opptrer som klovner i et sirkus. Men det begynner å bli regelen snarere enn unntaket.
Problemer nå kan fort bli, med 2 mann (!) igjen i markedsavdelingen, at de prioiterer sponsorer og vip'er fremfor oss som sitter og står på vanlige plasser". Denne klubben er så utrolig lite profesjonelt drevet at jeg ikke aner ord. Det verste er at det har foregått i flere år. Har det noengang vært lett å handle sesongkort? På dette området fremstår virkelig LSK som en verna bedrift, og jeg appellerer virkelig at mannen bak billettsystem og luker, markedssjef Robert Lauritsen om å komme med en redegjørelse på hva man akter å gjøre med det.
Dette er definitivt et område hvor KFL igjen kunne ha kommet på banen gjennom media for å legge press på klubben, men dessverre så når de ikke frem, eller tar det gjennom andre lite suksessfulle kanaler. Må man opprette en interesseorganisasjon for de med sesongkort for deretter å begynne å klage for å nå frem?
Problemer nå kan fort bli, med 2 mann (!) igjen i markedsavdelingen, at de prioiterer sponsorer og vip'er fremfor oss som sitter og står på vanlige plasser".
Dette sier sitt om hvem som er viktigst. KFL eller Sponsorene. Hvis KFL halveres ila de nærmeste årene så vil det bli mye mindre attraktivt å gå på kamp. Også for sponsorene. Jeg synes det er latterlig hvor lite KFL`s rolle blir verdsatt i denne sammenhengen. Etter den enorme jobben som blir gjort av KFL synes jeg det både er skremmende og ikke minst svært uklokt av Ledelsen/Marked å fremtre så til de grader arrogant som de tilsynelatende gjør. Det er jo å håpe at det nå blir tatt tak. Spørsmålet er bare hvem.
Nei, nå har jeg gitt opp sesonkortet! Makan til useriøs behandling har jeg ikke opplevd før. Da blir det null kroner inn til klubben, da jeg heller vurderer å benytte meg av mitt frikort gjennom Norsk Tipping. De klarer å legge ut billetter til Kick Off, men å ha salg på sesongkort ser ut til å være JÆ**** vanskelig!!!
Fornyet 3 sessongkort i desember engang!
Da var det ikke no problem!
Fikk mail tilbake fra billetluka rett etter, at kjøpet var i orden!
Så da gjenstår det bare og se om det stemmer da!
... Er de like amatørmessige når det gjelder sponsorene? Kanskje vi som oppriktig er glad i klubben ikke betyr så mye?
Digresjon.
Jeg vet i allefall om en sponsor som, etter en 5års avtale løp ut, ikke ble spurt om de ville fornye. Mulig LSK har nok sponsorer til å fylle plassen på Åråsen?
Problemet sitter nok dypere enn sesongkortsalget. Her snakker vi om en kultur som er innarbeidet og som kun kan endres ved utskiftninger høyt oppe i organisasjonen. At uprofesjonell behandling gjelder i like stor grad VIP'er og sponsorer er jeg ikke i tvil om. Det mener jeg det foreligger nok bevis på opp gjennom årene.
At det er borte noen folk fra administrasjon/marked kan gjerne være positivt for alt jeg vet, da dårlige ledere har en egen evne til å ansette dårlige folk, men jeg er redd for at hovedproblemet ligger på ledernivå.
Når det er sagt, så er det mulig jeg tar feil, da jeg ikke kjenner organisasjonen fra innsiden. Men min oppfatning som kunde, medlem og tidligere sponsor er helt klar, sagt på en annen måte; jeg støtter BennyLems kontroversielle mening.
At det er borte noen folk fra administrasjon/marked kan gjerne være positivt for alt jeg vet, da dårlige ledere har en egen evne til å ansette dårlige folk, men jeg er redd for at hovedproblemet ligger på ledernivå.
Det var de to nyeste som måtte gå, Gard Hauge og Robert Lauritsen har vært der lengst, og de sitter der enda.
Jeg nekter å tro at det er er vanskelig å levere et system for å selge sesongkort. Her burde LSK også sette opp et eget system hvor man får opp bilde av Åråsen også kan man klikke seg inn på seksjon og deretter hvilket sete man vil ha og priser på disse.
Når man skal kjøpe seg en kinobilett så går dette helt greit på 3-4minutter. Det er bare å utvide dette systemet til flere seksjoner rundt på stadion. Man bør kunne bestille sesongkort på 10minutter , akkurat det samme som en bilett.
Jeg prøvde å bestille sesongkort akkurat nå (bare for å teste det ut) og når jeg klikket på sesongkort på LSK.no fikk jeg opp dette bildet:
Klikk for å gjøre det større. Jeg har intet referansenummer , jeg prøvde i 10minutter ,men når jeg ikke kom noen vei så ga jeg opp. Hvor mange penger taper LSK på dette?
Her synes jeg faktisk KFL må gå ut aktivt for å legge press på LSK. Det hjelper tydeligvis ikke med å ta det opp internt med LSK. Bilettluka klarer fint å legge ut mange andre gode arangement , så feilen ligger tydelig på LSK. Hvor mange tusen går man ikke glipp av hver kamp?? Latterlig! Alle må gå!
Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over
Jeg nekter å tro at det er er vanskelig å levere et system for å selge sesongkort. Her burde LSK også sette opp et eget system hvor man får opp bilde av Åråsen også kan man klikke seg inn på seksjon og deretter hvilket sete man vil ha og priser på disse.
Når man skal kjøpe seg en kinobilett så går dette helt greit på 3-4minutter. Det er bare å utvide dette systemet til flere seksjoner rundt på stadion. Man bør kunne bestille sesongkort på 10minutter , akkurat det samme som en bilett.
Jeg prøvde å bestille sesongkort akkurat nå (bare for å teste det ut) og når jeg klikket på sesongkort på LSK.no fikk jeg opp dette bildet:
Klikk for å gjøre det større. Jeg har intet referansenummer , jeg prøvde i 10minutter ,men når jeg ikke kom noen vei så ga jeg opp. Hvor mange penger taper LSK på dette?
Her synes jeg faktisk KFL må gå ut aktivt for å legge press på LSK. Det hjelper tydeligvis ikke med å ta det opp internt med LSK. Bilettluka klarer fint å legge ut mange andre gode arangement , så feilen ligger tydelig på LSK. Hvor mange tusen går man ikke glipp av hver kamp?? Latterlig! Alle må gå!
Opprinnelig skrevet av sk-kanaris
Se inn på www.dif.se Sjekk hvor enkelt det kan gjøres, trykk på køp sesongbiljett øverst på siden, så er det bara å velge sin plass og betale med kort, enkelt og greit. Legg også merke til de finne kommentarene til vært felt. Så bra og ryddig kan Lsk gjøre det også.
Sted:
Åråsen Stadion
Arrangement:
Sesongkort - Tippeligaen 2009
Dato og klokkelslett:
10.11.2009, 12:00
Antall billetter:
2 Du har kjøpt følgende billetter:
Kommentar