Sesongkort 2009

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • LasseN
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2005
    • 1610

    Hadde det ikke vært for shopen og muligheten til å kjøpe/fornye sesongkort der, så hadde det ikke blitt sesongkort på meg i år.
    Billettluka's løsning suger lut, og det virker som LSK sin oppfølging mot Billettluka om mulig suger enda mere.
    LasseN

    Kommentar

    • tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

      Venter på en utalelse fra Lsk om dette jeg .. Nok er nok...... :evil:

      Kommentar

      • Percy Nilegård
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 5146

        Opprinnelig skrevet av LasseN
        Billettluka's løsning suger lut, og det virker som LSK sin oppfølging mot Billettluka om mulig suger enda mere.
        Kan ikke skjønne at det kan være snakk om annet enn å si opp avtalen med dette firmaet ved første annledning. LSK må jo ha gode kort på hånda i så tilfelle. Bilettluka leverer åpenbart ikke varen LSK betaler for. Er ikke alltid så fristende å skjære av seg tåa, men det trengs før det går koldbrann i hele foten.

        Mitt forslag er å samle sammen noen frivillige til å selge sesongkort på stands rundt omkring på Romerike. Kanskje ikke det mest effektive, men i alle fall en løsning som funker og er billig. Første mulighet er på lørdag, da folk samler seg på kjøpesenter som sauer rundt en saltstein.
        "Alltid blodsprengt"!
        Fong/Macho

        Even Nordlien

        Kommentar

        • runarM
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2004
          • 566

          Opprinnelig skrevet av tullebukk
          Venter på en utalelse fra Lsk om dette jeg .. Nok er nok...... :evil:
          Ringte LSK nå, etter enda en runde med en fra billettluka som "tror ikke vi har sesongkort jeg, du må ringe åråsen direkte". Forsøke å forklare at systemet fungerer SVÆRT dårlig, og at oppfatningen blandt folk flest er at det nærmest er umulig å få kjøp sesongkort annet enn på shopen. Møtte ikke akkurat overveldende forståelse for å si det sånn, det ble hevdet at i morgen skulle alt være bra på billettluka, og at dette ikke var en av grunnene til at LSK selger dårlig med sesongkort. Samt at "det var jo ikke umulig å kjøpe billetter akkurat, det har jo vært salg på shopen".

          Avstanden til virkeligheten og arrogansen er faktisk større enn jeg hadde trodd. Hadde det ikke påført meg selv en masse plager å ikke ha sesongkort (antar at det blir køer fra helvete hver kamp pga elendig billettsystem) hadde jeg gitt opp nå. Vi er for faen kunder som betaler masse kroner for et til tider middelmådig produkt år ut og år inn, litt respekt og velvillighet kan man vel forlange?! Goddamn!
          runarM

          Kommentar

          • Frode Thai
            KFL styremedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2006
            • 380

            Ringte Åråsen og fikk snakke med Lisbeth, hun som vistnok har ansvaret for sesongkortene, ihvertfall når man ringer LSK..

            Hun fortalte at LSK har valgt å stenge salget av sesongkort frem til i mrg ettermiddag, dvs fredag ettermiddag.

            Begrunnelsen var at de måtte oppdatere noen lister...

            Så fikk jeg kontra spørsmål....
            Ligger ikke dette ute på LSK.no sine sider...?? Ikke det jeg har sett...
            Oi...det må vi få lagt ut...



            Frode Johansen
            Frode Johansen
            styremedlem KFL

            Kommentar

            • prefekt
              Juniormedlem
              Bøffel
              • Jan 2007
              • 20

              viljen til å handle sesongkort

              Jeg vil gjerne ha sesongkort, jeg føler meg også ganske oppegående på data, om ikke ekspert akkurat (klarte akkurat å synce telefonen min med outlook, ikke spør meg hvordan, men det funka)...

              Men å handle sesongkort over nett på åråsen har vist seg å være svært vanskelig..

              Det blir ikke mer fristende å investere hverken penger eller søndager i ett så dårlig opplegg som dette gir intrykk av å være år etter år...
              Jonathan Livingston ruules...

              Kommentar

              • BennyLem
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 2902

                Opprinnelig skrevet av runarM
                Avstanden til virkeligheten og arrogansen er faktisk større enn jeg hadde trodd.
                Helt enig. I denne saken har jeg utfordringer til tre parter:

                * LSK: Ettersom jeg vet OKB er aktiv her inne, så oppfordrer jeg han på det sterkeste til å ta dette internt. Her må dere komme på banen ASAP! Dere må legge til rette for salg av sesongkort gjennom alternative kanaler ASAP. I tillegg må det informeres langt bedre på www.lsk.no. I tillegg ønsker vi mer realisme fra ledelsen i media, og gjerne en beklagelse til trofaste fans.

                * KFL: Nå må dere aksjonere ovenfor LSK. Gjerne gjennom media. Fortell at dette ikke er akseptabelt. Greit å ha en god dialog med LSK, men her må det sies i fra skikkelig. For eksempel at 99,9% er misfornøyde med hvordan salg av sesongkort fungerer.

                * RB: Vi vet dere snoker her inne. Lag en objektiv sak på dette. Langt mere spennende og relevant enn saker om Kanarifans som fyllepromper rundt i Kristiansand.

                Opprinnelig skrevet av runarM
                Hadde det ikke påført meg selv en masse plager å ikke ha sesongkort (antar at det blir køer fra helvete hver kamp pga elendig billettsystem) hadde jeg gitt opp nå.
                Jeg mistenker at dette er LSKs taktikk. De gjør salg av billetter så vanskelig som mulig, slik at selv det råtne sesongkortsystemet virker attraktivt i forhold.

                Opprinnelig skrevet av runarM
                Vi er for faen kunder som betaler masse kroner for et til tider middelmådig produkt år ut og år inn, litt respekt og velvillighet kan man vel forlange?! Goddamn!
                Skandale. De må tro vi er blinde av lojalitet, og at vi ikke reagerer. Nok er nok! Her må noen gå.
                Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                Kommentar

                • Torolf
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2004
                  • 9574

                  Opprinnelig skrevet av BennyLem
                  Skandale. De må tro vi er blinde av lojalitet, og at vi ikke reagerer. Nok er nok! Her må noen gå.
                  Noen har gått, uten at det hjalp noe særlig. I 2009 er det ikke noe hokuspokus å selge sesongkort og billetter på nett. Det er et vell av gode billettløsninger der ute, så det gjelder bare å finne seg en partner som ikke er totalt talentløs. Den nåværende kontrakten må det være mulig å si opp, da leverandøren overhodet ikke leverer.

                  Kommentar

                  • Bibaboy
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2008
                    • 712

                    Opprinnelig skrevet av runarM
                    Ringte LSK nå, etter enda en runde med en fra billettluka som "tror ikke vi har sesongkort jeg, du må ringe åråsen direkte". Forsøke å forklare at systemet fungerer SVÆRT dårlig, og at oppfatningen blandt folk flest er at det nærmest er umulig å få kjøp sesongkort annet enn på shopen. Møtte ikke akkurat overveldende forståelse for å si det sånn, det ble hevdet at i morgen skulle alt være bra på billettluka, og at dette ikke var en av grunnene til at LSK selger dårlig med sesongkort. Samt at "det var jo ikke umulig å kjøpe billetter akkurat, det har jo vært salg på shopen".

                    Avstanden til virkeligheten og arrogansen er faktisk større enn jeg hadde trodd. Hadde det ikke påført meg selv en masse plager å ikke ha sesongkort (antar at det blir køer fra helvete hver kamp pga elendig billettsystem) hadde jeg gitt opp nå. Vi er for faen kunder som betaler masse kroner for et til tider middelmådig produkt år ut og år inn, litt respekt og velvillighet kan man vel forlange?! Goddamn!
                    Som jeg tidligere nevnte i innleggget mitt så fikk Anders Riiber sparken. Når man nå ringer til LSK selv og opplever arroganse som det RunarM akkurat nå har opplevd så er det kanskje mye riktig i at de har sparket feil mann. Uten å nevne navn så vet de fleste som har litt kjennskap til de ansatte i administrasjonen at enkelte der oppe er veldig arrogante. De ansvarlige for dette opptrer som klovner i et sirkus. Men det begynner å bli regelen snarere enn unntaket.
                    Fugla Forever

                    Kommentar

                    • sniper
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 5254

                      Problemer nå kan fort bli, med 2 mann (!) igjen i markedsavdelingen, at de prioiterer sponsorer og vip'er fremfor oss som sitter og står på vanlige plasser". Denne klubben er så utrolig lite profesjonelt drevet at jeg ikke aner ord. Det verste er at det har foregått i flere år. Har det noengang vært lett å handle sesongkort? På dette området fremstår virkelig LSK som en verna bedrift, og jeg appellerer virkelig at mannen bak billettsystem og luker, markedssjef Robert Lauritsen om å komme med en redegjørelse på hva man akter å gjøre med det.

                      Dette er definitivt et område hvor KFL igjen kunne ha kommet på banen gjennom media for å legge press på klubben, men dessverre så når de ikke frem, eller tar det gjennom andre lite suksessfulle kanaler. Må man opprette en interesseorganisasjon for de med sesongkort for deretter å begynne å klage for å nå frem?

                      Hvorfor er det ingen som gjør noe med problemet?

                      Kommentar

                      • Bibaboy
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2008
                        • 712

                        Opprinnelig skrevet av sniper
                        Problemer nå kan fort bli, med 2 mann (!) igjen i markedsavdelingen, at de prioiterer sponsorer og vip'er fremfor oss som sitter og står på vanlige plasser".
                        Dette sier sitt om hvem som er viktigst. KFL eller Sponsorene. Hvis KFL halveres ila de nærmeste årene så vil det bli mye mindre attraktivt å gå på kamp. Også for sponsorene. Jeg synes det er latterlig hvor lite KFL`s rolle blir verdsatt i denne sammenhengen. Etter den enorme jobben som blir gjort av KFL synes jeg det både er skremmende og ikke minst svært uklokt av Ledelsen/Marked å fremtre så til de grader arrogant som de tilsynelatende gjør. Det er jo å håpe at det nå blir tatt tak. Spørsmålet er bare hvem.
                        Fugla Forever

                        Kommentar

                        • LSKkanari
                          Seniormedlem
                          Forumsadist
                          • Jun 2005
                          • 105

                          Nei, nå har jeg gitt opp sesonkortet! Makan til useriøs behandling har jeg ikke opplevd før. Da blir det null kroner inn til klubben, da jeg heller vurderer å benytte meg av mitt frikort gjennom Norsk Tipping. De klarer å legge ut billetter til Kick Off, men å ha salg på sesongkort ser ut til å være JÆ**** vanskelig!!!
                          Bonden i Bjarmanns Bønder / Lillehammer Kanaris

                          Kommentar

                          • Simeone
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2008
                            • 761

                            Ganske utrolig at KFL som er en frivilllig organisasjon har en bedre billettprosess enn LSK der det sitter godt betalte ansatte.

                            Det jeg lurer mest på er egentlig om de ikke kan bedre eller om de de ikke bryr seg.
                            Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                            para gritarle a la FIFA:
                            ¡Que ellos son el gran ladrón!

                            Kommentar

                            • Toffern
                              Medlem
                              Hoffnarr
                              • Jun 2008
                              • 47

                              Fornyet 3 sessongkort i desember engang!
                              Da var det ikke no problem!
                              Fikk mail tilbake fra billetluka rett etter, at kjøpet var i orden!
                              Så da gjenstår det bare og se om det stemmer da!

                              Kommentar

                              • Speeder
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2006
                                • 951

                                Opprinnelig skrevet av Bibaboy
                                ... Er de like amatørmessige når det gjelder sponsorene? Kanskje vi som oppriktig er glad i klubben ikke betyr så mye?
                                Digresjon.
                                Jeg vet i allefall om en sponsor som, etter en 5års avtale løp ut, ikke ble spurt om de ville fornye. Mulig LSK har nok sponsorer til å fylle plassen på Åråsen?
                                Tore Galgerud

                                Kommentar

                                • Ola
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2003
                                  • 1651

                                  Problemet sitter nok dypere enn sesongkortsalget. Her snakker vi om en kultur som er innarbeidet og som kun kan endres ved utskiftninger høyt oppe i organisasjonen. At uprofesjonell behandling gjelder i like stor grad VIP'er og sponsorer er jeg ikke i tvil om. Det mener jeg det foreligger nok bevis på opp gjennom årene.

                                  At det er borte noen folk fra administrasjon/marked kan gjerne være positivt for alt jeg vet, da dårlige ledere har en egen evne til å ansette dårlige folk, men jeg er redd for at hovedproblemet ligger på ledernivå.

                                  Når det er sagt, så er det mulig jeg tar feil, da jeg ikke kjenner organisasjonen fra innsiden. Men min oppfatning som kunde, medlem og tidligere sponsor er helt klar, sagt på en annen måte; jeg støtter BennyLems kontroversielle mening.

                                  Kommentar

                                  • sniper
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 5254

                                    Opprinnelig skrevet av Ola

                                    At det er borte noen folk fra administrasjon/marked kan gjerne være positivt for alt jeg vet, da dårlige ledere har en egen evne til å ansette dårlige folk, men jeg er redd for at hovedproblemet ligger på ledernivå.
                                    Det var de to nyeste som måtte gå, Gard Hauge og Robert Lauritsen har vært der lengst, og de sitter der enda.

                                    Petter

                                    Kommentar

                                    • CFD
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2004
                                      • 2319

                                      Jeg nekter å tro at det er er vanskelig å levere et system for å selge sesongkort. Her burde LSK også sette opp et eget system hvor man får opp bilde av Åråsen også kan man klikke seg inn på seksjon og deretter hvilket sete man vil ha og priser på disse.

                                      Når man skal kjøpe seg en kinobilett så går dette helt greit på 3-4minutter. Det er bare å utvide dette systemet til flere seksjoner rundt på stadion. Man bør kunne bestille sesongkort på 10minutter , akkurat det samme som en bilett.

                                      Jeg prøvde å bestille sesongkort akkurat nå (bare for å teste det ut) og når jeg klikket på sesongkort på LSK.no fikk jeg opp dette bildet:


                                      Klikk for å gjøre det større. Jeg har intet referansenummer , jeg prøvde i 10minutter ,men når jeg ikke kom noen vei så ga jeg opp. Hvor mange penger taper LSK på dette?

                                      Her synes jeg faktisk KFL må gå ut aktivt for å legge press på LSK. Det hjelper tydeligvis ikke med å ta det opp internt med LSK. Bilettluka klarer fint å legge ut mange andre gode arangement , så feilen ligger tydelig på LSK. Hvor mange tusen går man ikke glipp av hver kamp?? Latterlig! Alle må gå!
                                      Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                                      Kommentar

                                      • Emil B
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2006
                                        • 5921

                                        Opprinnelig skrevet av CFD
                                        Jeg nekter å tro at det er er vanskelig å levere et system for å selge sesongkort. Her burde LSK også sette opp et eget system hvor man får opp bilde av Åråsen også kan man klikke seg inn på seksjon og deretter hvilket sete man vil ha og priser på disse.

                                        Når man skal kjøpe seg en kinobilett så går dette helt greit på 3-4minutter. Det er bare å utvide dette systemet til flere seksjoner rundt på stadion. Man bør kunne bestille sesongkort på 10minutter , akkurat det samme som en bilett.

                                        Jeg prøvde å bestille sesongkort akkurat nå (bare for å teste det ut) og når jeg klikket på sesongkort på LSK.no fikk jeg opp dette bildet:


                                        Klikk for å gjøre det større. Jeg har intet referansenummer , jeg prøvde i 10minutter ,men når jeg ikke kom noen vei så ga jeg opp. Hvor mange penger taper LSK på dette?

                                        Her synes jeg faktisk KFL må gå ut aktivt for å legge press på LSK. Det hjelper tydeligvis ikke med å ta det opp internt med LSK. Bilettluka klarer fint å legge ut mange andre gode arangement , så feilen ligger tydelig på LSK. Hvor mange tusen går man ikke glipp av hver kamp?? Latterlig! Alle må gå!
                                        Opprinnelig skrevet av sk-kanaris
                                        Se inn på www.dif.se Sjekk hvor enkelt det kan gjøres, trykk på køp sesongbiljett øverst på siden, så er det bara å velge sin plass og betale med kort, enkelt og greit. Legg også merke til de finne kommentarene til vært felt. Så bra og ryddig kan Lsk gjøre det også.
                                        Et eksempel på hvor lett det kan gjøres.

                                        Kommentar

                                        • mr.Jordbakke
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2005
                                          • 3845

                                          Jeg kjøpte sesongkort på billettluka.no allerede i november. Jeg kan ikke skjønne at systemet er så vanskelig at mange sliter med å få kjøpt.

                                          Jeg fikk mail tilbake fra billettluka og regner med alt er i orden.
                                          Opprinnelig skrevet av billettluka.no
                                          Bekreftelse på billettkjøp

                                          Informasjon om betaling:
                                          Kjøpstidspunkt:
                                          17.11.2008 17:06:35
                                          Beløp inkl. avgifter:
                                          kr 2 530,00*
                                          Betalingsmåte:
                                          Bankkort

                                          Informasjon om arrangement:
                                          Arrangør:

                                          Sted:
                                          Åråsen Stadion
                                          Arrangement:
                                          Sesongkort - Tippeligaen 2009
                                          Dato og klokkelslett:
                                          10.11.2009, 12:00
                                          Antall billetter:
                                          2
                                          Du har kjøpt følgende billetter:

                                          • Ståplasser, Felt A-C KFL Ståplasser 5 Rad: -- Sete: --
                                          • Ståplasser, Felt A-C KFL Ståplasser 5 Rad: -- Sete: --
                                          NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                          Mvh
                                          Mr.Jordbakke

                                          Kommentar

                                          Working...