Sesongkort 2009

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • André
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2006
    • 419

Hmm.. har ikke fått ordna meg sessongkort helt enda, må betale, er ikke forseint og gjøre det etter 10. mars? må få inn lønning først..?

takker for svar.
    Your life
    A game
    turn it up, turn it up!

Kommentar

• KFL41
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 3648

Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
      Jeg kjøpte sesongkort på billettluka.no allerede i november. Jeg kan ikke skjønne at systemet er så vanskelig at mange sliter med å få kjøpt.

Jeg fikk mail tilbake fra billettluka og regner med alt er i orden.
      Hjelper lite når systemet brøyt sammen ETTER at du kjøpte kort. Jeg fikk selv kjøpt kort forholdsvis problemsfritt, men måtte vente et par dager før systemet funke. Senere har det vært umulig å kjøpe kort. Jeg skjønner ikke helt hva du vil med det innlegget. Du fremstiller jo de som ikke får kjøpt kort som datamessige analfalbeter og det er de ikke.

Kommentar

• ulfpulf
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2004
        • 2511

Opprinnelig skrevet av André
        Hmm.. har ikke fått ordna meg sessongkort helt enda, må betale, er ikke forseint og gjøre det etter 10. mars?
        Nei, det er ikke for seint. Å dømme etter erfaringene folk har nå, er det vel en større prestasjon hvis du greier å få betalt det før 10. mars.

Kommentar

• CFD
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 2319

Opprinnelig skrevet av Emil B
          Et eksempel på hvor lett det kan gjøres.
          Det systemet var enkelt ,men de burde ha tatt med et bilde over hvordan stadion er bygget opp og hvor seksjon "A" "B" osv er lagt opp. En person som skal ha seg sesongkort for første gang vet nok ikke hvor Felt G befinner seg. Utover dette er systemet bra

Jeg forstår heller ikke hvorfor man bruker et eksternt bilettselskap. Bilettluka tar normalt 20kr(!!) i gebyr pr kamp. Prisen for sesongkort er noe lignende? Sier vi at det selges 5000sesongkort så blir dette 100.000kr til bilettluka pr sesong i kun sesongkort. Med et snitt på 4000løssalgsbiletter så blir dette rundt 180.000kr pr år. Det må da være mulig å utvikle et eget system for en pris som hadde spart seg inn på en sesong eller to.

Latterlig.. Latterlig.. Noe må gjøres!
          Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

Kommentar

• mr.Jordbakke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 3845

Opprinnelig skrevet av KFL41
            Hjelper lite når systemet brøyt sammen ETTER at du kjøpte kort
            Har aldri skjønt hvorfor man skal drøye i det lengste med å skaffe seg sesongkort. Her er vel det største problemet for LSK; at det egentlig ikke er noe rift om sesongkort i det hele tatt.
            Opprinnelig skrevet av KFL41
            Jeg skjønner ikke helt hva du vil med det innlegget. Du fremstiller jo de som ikke får kjøpt kort som datamessige analfalbeter og det er de ikke.
            Beklager den.
            NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
            Mr.Jordbakke

Kommentar

• ulfpulf
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2004
              • 2511

Opprinnelig skrevet av CFD
              Det systemet var enkelt ,men de burde ha tatt med et bilde over hvordan stadion er bygget opp og hvor seksjon "A" "B" osv er lagt opp. En person som skal ha seg sesongkort for første gang vet nok ikke hvor Felt G befinner seg.
              Det kunne stått bokstaver på feltene, men det er da veldig tydelig uten det også.
              Seksjonen du har valgt med "Välj Sektion" er mørkeblå, mens alle de andre er lyseblå, og du får et foto av den valgte seksjonen til høyre.
              Du skal ikke ha sett på så mange seksjoner før du skjønner at det starter med A nederst til høyre på langsida og går alfabetisk rundt til XYZ nederst til høyre i svingen.

Litegrann off-topic, men jeg likte siden så godt at jeg vurderer å kjøpe et Djurgården-sesongkort selv om jeg aldri har vært på kamp i Sverige.
              Jeg håper ikke LSK får et lignende system. Da kommer alle penga mine til å forsvinne mens jeg klikker meg til ett sesongkort på hvert felt.

Kommentar

• runarM
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2004
                • 566

Har aldri skjønt hvorfor man skal drøye i det lengste med å skaffe seg sesongkort.
                Hehe, her legger du inn en god søknad til jobb i LSK-admin ;-)
                Neida, men mitt største problem er holdningen til LSK, som gir en inntrykk at man skal være glad man i det heletatt får lov til å komme inn på åråsen.
                Husker en eller annen kamp for noen år siden der det stod laaaange køer i billettluka selv etter kampen hadde startet. En LSK-representant (er ikke sikker på hva han het, en eldre kar) presterte å si til meg og flere i køen som begynte å bli rimelig ampre at "Sånn går det når man ikke kjøper billett på forhånd og kommer seint". Da hadde jeg for min del sikkert stått godt over 30 min. i kø allerede.

Det er veldig betegnende på holdningen jeg opplever fra LSK's side når det gjelder slike ting; det er NULL vilje til å ta til seg kritikk - men man går rett i forsvarsposisjon og legger "bevisbyrden" på meg som kunde. Hvorfor skal jeg måtte stå skolerett og forklare ovenfor LSK at jeg ikke har hatt anledning til å dra på shopen for å kjøpe kort?

Jeg forlanger ikke hjemmebesøk av styret, henning berg som kaffetraktør og en medbrakt fingernem liten sveitser til å gravere inn et valgfritt motiv på sesongkortet i det jeg knipser med fingerene. Jeg forlanger kun et minimum av tilrettelegging:

1) Klar, konsis og oppdatert informasjon
                2) Vissheten om at når kortet er bestilt, er jeg bombesikker på at jeg slipper greit inn første serierunde

Når LSK ikke klarer å oppfylle dette engang, bør de i det minste vise at de er klar over det og en vilje til å gjøre ting bedre.

Nuvel, sesonkortet er nå bestillt, mail send til LSK om jeg har kasta det gamle kortet mitt (før jeg kan huske å ha fått noen beskjed om å ikke gjøre det). Slutt på sutring fra min side for denne gang.

Blir forøvrig satans spennende å se hvor jeg er 22.03.2009 klokka 18:05, håper det er INNE på åråsen :-)
                runarM

Kommentar

• Ganfugl
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Nov 2006
                  • 165

Jeg skjønner ikke. Jeg bestilte via lsk.no i januar uten problemer. Prøvde igjen nå, for moro skyld. Null problemer med å bestille. Men om kortet kommer i posten før seriestart gjenstår å se.

Kommentar

• A-M
                    Juniormedlem
                    Ferskenpels
                    • Feb 2009
                    • 2

Opprinnelig skrevet av Ganfugl
                    Jeg skjønner ikke. Jeg bestilte via lsk.no i januar uten problemer. Prøvde igjen nå, for moro skyld. Null problemer med å bestille. Men om kortet kommer i posten før seriestart gjenstår å se.
                    Jeg ringte billettluka på mandag. Hun jeg snakket med visste ganske lite, men hun visste iallefall at kortene ennå ikke var trykket opp. Det blir spennende å se når de dukker opp...

Kommentar

• Jan Jensen
                      Medlem
                      Hoffnarr
                      • Jun 2004
                      • 43

Opprinnelig skrevet av A-M
                      Jeg ringte billettluka på mandag. Hun jeg snakket med visste ganske lite, men hun visste iallefall at kortene ennå ikke var trykket opp. Det blir spennende å se når de dukker opp...
                      Da villeder hun desverre. Kortene er trykket og vil bli sendt ut de nørmeste dager. Dette gjøres manuelt, d.v.s. at en eller annen fysisk legger kortet opp i konvolutten og påfører navn og adresse, litt steinalder , men du får det iallefall før sesongstart.

Kommentar

• mr.Jordbakke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2005
                        • 3845

Noen som vet hvor og hvordan de gamle kortene skal lades opp for årets sesong?
                        NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
                        Mr.Jordbakke

Kommentar

• KrisB
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2008
                          • 2923

Noen som vet hvor og hvordan de gamle kortene skal lades opp for årets sesong?
                          skjer det ikke automatisk?

Kommentar

• gamle-perta
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2004
                            • 2418

Opprinnelig skrevet av KrisB
                            Ikke noe skjer automatisk når det gjelder LSK og sesongkort...
                            Mvh
                            Gammer´n (Per T)

Kommentar

• ulfpulf
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2004
                              • 2511

Jo, det skjer automatisk. Billettluka/iTicket overfører de registrerte betalingene til Åråsen, så når du kommer på første hjemmekamp med ditt fornyede sesongkort, vet automaten i porten at du har betalt, og slipper deg inn med et vennlig, grønt, lysblink.

Det er i hvert fall teorien, og jeg kan ikke skjønne hva som skulle kunne gå galt med den.

Kommentar

• Stone
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Sep 2006
                                • 225

Har aldri skjønt hvorfor man skal drøye i det lengste med å skaffe seg sesongkort. Her er vel det største problemet for LSK; at det egentlig ikke er noe rift om sesongkort i det hele tatt. Beklager den.
                                Det er vel ikke bare det som har vært problemet, men de som ønsker å kjøpe seg sesongkort et annet sted på tribunen enn i fjor har måttet vente på og at reservasjonen som ligger inne må slettes før de kan kjøpe et annet sted.
                                Og her har det gått alt annet enn fort...

Til og med etter at reservasjonen ble slettet manuelt og man fikk kjøpt seg sesongkort et annet sted ble det trøbbel, da fikk man en mail hvor det stod at beklager men du kan ikke få kjøpt disse bilettene alikevel, de er reservert til sponsorer, er det mulig...

Kommentar

• Fuglegutt
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2008
                                  • 863

Var på Lsk-shopen i går , kjøpte ett sesongkort, men etter all denne negative lesningen på denne tråden kan jeg vel ikke regne med å få det før langt utti sesongen!!?
                                  På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

Kommentar

• KrisB
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2008
                                    • 2923

Opprinnelig skrevet av Fuglegutt
                                    Var på Lsk-shopen i går , kjøpte ett sesongkort, men etter all denne negative lesningen på denne tråden kan jeg vel ikke regne med å få det før langt utti sesongen!!?
                                    det skal vel gå greit når du kjøper det på shopen.

Kommentar

• Fuglegutt
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2008
                                      • 863

det skal vel gå greit når du kjøper det på shopen.

Ja hva snakker vi egentlig?? Når sånn ca kan det forventes ?
                                      Dager? Uker?

Kommentar

• KrisB
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2008
                                        • 2923

Opprinnelig skrevet av Fuglegutt
                                        Ja hva snakker vi egentlig?? Når sånn ca kan det forventes ?
                                        Dager? Uker?
                                        I fjor henta jeg sesongkortet mitt på Åråsen, sånn ca 4-5 dager før første seriekamp mot TIL.
                                        Last edited by KrisB; 01.03.2009, 12:40.

Kommentar

• Fuglegutt
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jan 2008
                                          • 863

I fjor henta jeg sesogkortet mitt på Åråsen, sånn ca 4-5 dager før første seriekamp mot TIL.

Såpass ja ,!!! Kanskje smart å hente det selv, postveien kan vel ofte være veldig lang... Iallefall tidsmessig!

Kommentar

Working...