Da begynner jeg å innse at dette ikke går som jeg hadde planlagt. Fortsatt ikke nytt sesongkort i postkassa, og jeg er bortreist frem til kampen . . .
29. november i fjor (2008) var jeg på Shopen og fornyet mitt sesongkort, og bestilte kort til dattera mi som ikke har hatt kort før. Alt ble betalt cash på labben - så LSK har hatt pengene mine i snart et 4 måneder. . .
Klok av skade har jeg vært innom Shopen i vinter for å forsikre meg om at alt av papirer og kvitteringer skulle tilsi at dette går bra (i parantes bemerket har jeg etterhvert mange spennende billettopplevelser med LSK - høydepunkt så langt er 5,5 time i billettkø for cupfinalebillett - hadde vært 1 time hvis noen bare hadde fortalt at det var egen kø for sesongkorthavere . . .).
Det går jo an å håpe at mitt gamle sesongkort virker, men det hadde jo vært hyggelig å få med dattera også, når jeg først har betalt for billetten.
Har skjønt at jeg må ringe LSK for å få dette på plass. Samtidig har jeg laget plass i lommeboka for kvitteringer, bankutskrifter, medlemskort og gammelt sesongkort - regner vel med at jeg skal få med noe av kampen (men klok av skade (igjen) kommer jeg vel først inn 25 minutter ut i kampen - som er et av de andre høydepunktene i min billettkarriere med LSK).
Husker i gamle dager da de hadde de gode telleapparatene, og kjappe, hyggelige mannfolk som tok i mot 10'ere og 50'lapper og slapp oss raskt gjennom. Husker til og med i gamle dager da køene ble for lange, at Bjarne Sognæs reiv med seg en bunke billetter og sto og solgte ved siden av lukene for å få alle til å rekke kampen. Gjett om jeg lengter tilbake.
Hva vi gjort for å fortjene dette ?
29. november i fjor (2008) var jeg på Shopen og fornyet mitt sesongkort, og bestilte kort til dattera mi som ikke har hatt kort før. Alt ble betalt cash på labben - så LSK har hatt pengene mine i snart et 4 måneder. . .
Klok av skade har jeg vært innom Shopen i vinter for å forsikre meg om at alt av papirer og kvitteringer skulle tilsi at dette går bra (i parantes bemerket har jeg etterhvert mange spennende billettopplevelser med LSK - høydepunkt så langt er 5,5 time i billettkø for cupfinalebillett - hadde vært 1 time hvis noen bare hadde fortalt at det var egen kø for sesongkorthavere . . .).
Det går jo an å håpe at mitt gamle sesongkort virker, men det hadde jo vært hyggelig å få med dattera også, når jeg først har betalt for billetten.
Har skjønt at jeg må ringe LSK for å få dette på plass. Samtidig har jeg laget plass i lommeboka for kvitteringer, bankutskrifter, medlemskort og gammelt sesongkort - regner vel med at jeg skal få med noe av kampen (men klok av skade (igjen) kommer jeg vel først inn 25 minutter ut i kampen - som er et av de andre høydepunktene i min billettkarriere med LSK).
Husker i gamle dager da de hadde de gode telleapparatene, og kjappe, hyggelige mannfolk som tok i mot 10'ere og 50'lapper og slapp oss raskt gjennom. Husker til og med i gamle dager da køene ble for lange, at Bjarne Sognæs reiv med seg en bunke billetter og sto og solgte ved siden av lukene for å få alle til å rekke kampen. Gjett om jeg lengter tilbake.
Hva vi gjort for å fortjene dette ?
Kommentar