Sesongkort 2009

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • dIsTurBeD
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2004
    • 668

Må innrømme at jeg har vært spent på hvordan dette skulle gå selv også, da det kun er 20 dager siden jeg fornyet sesongkortet. Frykten var tydeligvis ubegrunnet, for da jeg kom hjem i ettermiddag lå det nye sesongkortet i postkassa (kasserte sesongkortet i fjor i et tomt ølglass på Martins etter RBK-kampen). Dette gikk over all forventning!

Kommentar

• gilbert
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 3228

Opprinnelig skrevet av fredpet76
      Fikk mail fra ei som heter Lisbeth i Sportsklubben og hun kunne fortelle at antall solgte sesongkort er ca 4500 stk.
      RB-papir melder i dag at det er solgt 4850 sesongkort, inkludert VIP-plasser, mot 5300 i 2008. (Mener jeg har sett tallet 5400 for fjoråret, men det er mulig at 5300 var "på denne tida i fjor".)

Hvis Lisbeths 4500 for noen dager siden kan sammenliknes, selges det fortsatt en ikke ubetydelig mengde sesongkort nå i innspurten, slik at vi nok fort kan tippe over 5000. Men VIP-plassene har gått tregt i år (jf finanskrisa), så vi "vanlige" tilskuere må kompensere for det, skal sesongkortsalget slå 5400 (5300?), noe som akkurat nå ser ut til å være lite sannsynlig.

gilbert

Kommentar

• A-net
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2006
        • 447

Nå kjenner jeg at jeg blir litt nervøs.
        Sendte mail til LSK i går og har ikke fått svar. Kommer ikke igjennom på telefon.
        Men de jobber vel i helgen også etter som jeg skjønner.
        Noe dritt å stå utenfor når spillerne løper inn på banen på søndag...

Også jeg som var tildlig ute med å fornye kortet fra i fjor....

Edit: Nå er det offisielt søndag og fortsatt ikke noe svar fra LSK... Møkkaopplegg!!
        Last edited by A-net; 22.03.2009, 00:33.
        I med og motgang - vi er Lillestrøm!

Kommentar

• KrisB
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2008
          • 2923

Opprinnelig skrevet av A-net
          Nå kjenner jeg at jeg blir litt nervøs.
          Sendte mail til LSK i går og har ikke fått svar. Kommer ikke igjennom på telefon.
          Men de jobber vel i helgen også etter som jeg skjønner.
          Noe dritt å stå utenfor når spillerne løper inn på banen på søndag...

Også jeg som var tildlig ute med å fornye kortet fra i fjor....
          jeg var også tidlig ute med å fornye sesongkortet mitt. Det er dårlig gjort av LSK hvis ikke dette skulle funke da. For vi gjør som vi skal og fornyer kortet.

Men er også likevell litt nervøs siden vi ikke har fått noe som helst bevis som kan tyde på at det er i orden.

Kommentar

• ChriZza
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 4265

Fornyet kortet mitt på Shopen forrige uke og fikk nettopp en sms som fortalte at jeg må hente nytt kort på søndag.
            Works for me! Heller en sms lørdagskveld, enn et nei i portene på søndag!

Kommentar

• Rønnern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6690

Fornyet kortet mitt også i forrige uke. Sendte mail til LSK og fikk svar kl. 22:39, både mail og SMS med beskjed om at kortet lå klart til avhenting i lukene. Får nytt kort fordi jeg ikke fornyet etter at reservasjonen var slettet. Skjønner dog ikke problemet da jeg har fast plass på Åråsen...

Strengt tatt er det skandale å kreve inngangspenger av meg i det hele tatt, jeg ser jo nesten ikke matchene med ryggen mot banen
              Mvh Ronnie "The Runner"
              LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• egil
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Oct 2005
                • 1119

Jeg har ikke tålmodighet til å lese tråden i tilfelle dette temaet har vært oppe før.

Skal fornye sesongkortet til datteren min. Kan en gjøre dette kontant i kassene på Åråsen i morgen hvis en har sesongkortet med seg? Dette er ihvertfall mulig i diverse skianlegg.
                KFL - medlem nr 23

Kommentar

• Emil B
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2006
                  • 5921

Opprinnelig skrevet av egil
                  Jeg har ikke tålmodighet til å lese tråden i tilfelle dette temaet har vært oppe før.

Skal fornye sesongkortet til datteren min. Kan en gjøre dette kontant i kassene på Åråsen i morgen hvis en har sesongkortet med seg? Dette er ihvertfall mulig i diverse skianlegg.
                  Nei. Du kan gjøre det på shopen. Men da må du være jævlig kjapp, den stenger 17.00.
                  Last edited by Emil B; 21.03.2009, 16:55.

Kommentar

• MoBee
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jun 2004
                    • 958

Vil det si at jeg har driti meg ut? Jeg har ikke fått fornyet ennå, men tenkte å gjøre det i dag på stadion...

Kommentar

• KrisB
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2008
                      • 2923

Opprinnelig skrevet av egil

Opprinnelig skrevet av Emil B
                      Nei. Du kan gjøre det på shopen. Men da må du være jævlig kjapp, den stenger 17.00.
                      Opprinnelig skrevet av MoBee
                      Vil det si at jeg har driti meg ut? Jeg har ikke fått fornyet ennå, men tenkte å gjøre det i dag på stadion...
                      shopen er ikke åpent i dag,. så du har driti deg ut

Kommentar

• Emil B
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2006
                        • 5921

Du kan kjøpe billett til KFL-feltet på Sparket fra 12.00, KFL-standen på Martins fra 13.00 og på KFL-standen på Åråsen fra 16.30. Du må selvfølgelig være medlem i KFL eller LSK for å kjøpe billett.

Kommentar

• MoBee
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jun 2004
                          • 958

Så ikke sesongkort? AAARGH! så dust av meg...

Kommentar

• Henrik
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2006
                            • 2110

Så ikke sesongkort? AAARGH! så dust av meg...
                            Du får kjøpe i god tid før neste match

Kommentar

• mr.Jordbakke
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2005
                              • 3845

LSK burde lagt seg på samme linje som Stabæk, hvis de ønsker flere sesongkortinnhavere, nemlig at man får fratrekk fra dagens billett hvis du velger å kjøpe sesongkort i nærmeste fremtid.
                              NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
                              Mr.Jordbakke

Kommentar

• King_Raymond
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 4987

Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                                LSK burde lagt seg på samme linje som Stabæk, hvis de ønsker flere sesongkortinnhavere, nemlig at man får fratrekk fra dagens billett hvis du velger å kjøpe sesongkort i nærmeste fremtid.
                                Hvertfall ettersom det nå er 3 uker til neste match, og det er Enga vi møter da, så kunne man nok klart å solgt en del ses.kort til.
                                Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• BennyLem
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 2902

Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                                  Hvertfall ettersom det nå er 3 uker til neste match, og det er Enga vi møter da, så kunne man nok klart å solgt en del ses.kort til.
                                  Jeg mistenker at LSK ønsker færrest mulig med sesongkort. Virker helt klart slik med tanke på tilgjengelighet.
                                  Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• Macho-Morten
                                    Ikke KFL-styremedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 2687

Det har de gjort før. Husker jeg kjøpte sesongkort etter første hjemmekamp i 2000 eller rundt der, fikk trukket fra 1/13 av prisen eller noe sånt. Jeg som kunde var strålende fornøyd, så det er nok derfor de slutta med det.

Kommentar

• 007

Dette får man. Det ble opplyst på Åråsen flere ganger i løpet av matchen.

Så dere som ikke har fått ut fingeren og kjøpt sesongkort:
                                      Ta med dere billetten fra Vikingmatchen, gå til Sportshuset/LSK shop'n å få fratrekk for den prisen ved kjøp av sesongkort!

Kommentar

• sniper
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 5254

Siden det ikke er noen som klager, så regner jeg med at alt gikk bra i dag?

Kommentar

• Håkon Henriksen
                                          Administrator
                                          • Nov 2003
                                          • 6411

Mitt sesongkort virket ikke.. Men Jeg vet at LSK kommer til å fikse dette, så det er ikke noe problem.
                                          Last edited by Håkon Henriksen; 22.03.2009, 22:40.
                                          Håkon Henriksen
                                          -
                                          Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                                          -
                                          ALT FOR FUGLA

Kommentar

Working...