Må innrømme at jeg har vært spent på hvordan dette skulle gå selv også, da det kun er 20 dager siden jeg fornyet sesongkortet. Frykten var tydeligvis ubegrunnet, for da jeg kom hjem i ettermiddag lå det nye sesongkortet i postkassa (kasserte sesongkortet i fjor i et tomt ølglass på Martins etter RBK-kampen). Dette gikk over all forventning!
Sesongkort 2009
Collapse
X
-
Hvis Lisbeths 4500 for noen dager siden kan sammenliknes, selges det fortsatt en ikke ubetydelig mengde sesongkort nå i innspurten, slik at vi nok fort kan tippe over 5000. Men VIP-plassene har gått tregt i år (jf finanskrisa), så vi "vanlige" tilskuere må kompensere for det, skal sesongkortsalget slå 5400 (5300?), noe som akkurat nå ser ut til å være lite sannsynlig.
gilbertKommentar
-
Nå kjenner jeg at jeg blir litt nervøs.
Sendte mail til LSK i går og har ikke fått svar. Kommer ikke igjennom på telefon.
Men de jobber vel i helgen også etter som jeg skjønner.
Noe dritt å stå utenfor når spillerne løper inn på banen på søndag...
Også jeg som var tildlig ute med å fornye kortet fra i fjor....
Edit: Nå er det offisielt søndag og fortsatt ikke noe svar fra LSK... Møkkaopplegg!!Last edited by A-net; 22.03.2009, 00:33.I med og motgang - vi er Lillestrøm!Kommentar
-
Nå kjenner jeg at jeg blir litt nervøs.
Sendte mail til LSK i går og har ikke fått svar. Kommer ikke igjennom på telefon.
Men de jobber vel i helgen også etter som jeg skjønner.
Noe dritt å stå utenfor når spillerne løper inn på banen på søndag...
Også jeg som var tildlig ute med å fornye kortet fra i fjor....
Men er også likevell litt nervøs siden vi ikke har fått noe som helst bevis som kan tyde på at det er i orden.Kommentar
-
Fornyet kortet mitt også i forrige uke. Sendte mail til LSK og fikk svar kl. 22:39, både mail og SMS med beskjed om at kortet lå klart til avhenting i lukene. Får nytt kort fordi jeg ikke fornyet etter at reservasjonen var slettet. Skjønner dog ikke problemet da jeg har fast plass på Åråsen...
Strengt tatt er det skandale å kreve inngangspenger av meg i det hele tatt, jeg ser jo nesten ikke matchene med ryggen mot banenMvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Jeg har ikke tålmodighet til å lese tråden i tilfelle dette temaet har vært oppe før.
Skal fornye sesongkortet til datteren min. Kan en gjøre dette kontant i kassene på Åråsen i morgen hvis en har sesongkortet med seg? Dette er ihvertfall mulig i diverse skianlegg.KFL - medlem nr 23Kommentar
-
Nei. Du kan gjøre det på shopen. Men da må du være jævlig kjapp, den stenger 17.00.Last edited by Emil B; 21.03.2009, 16:55.Kommentar
-
Kommentar
-
Du kan kjøpe billett til KFL-feltet på Sparket fra 12.00, KFL-standen på Martins fra 13.00 og på KFL-standen på Åråsen fra 16.30. Du må selvfølgelig være medlem i KFL eller LSK for å kjøpe billett.Kommentar
-
LSK burde lagt seg på samme linje som Stabæk, hvis de ønsker flere sesongkortinnhavere, nemlig at man får fratrekk fra dagens billett hvis du velger å kjøpe sesongkort i nærmeste fremtid.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Hvertfall ettersom det nå er 3 uker til neste match, og det er Enga vi møter da, så kunne man nok klart å solgt en del ses.kort til.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Det har de gjort før. Husker jeg kjøpte sesongkort etter første hjemmekamp i 2000 eller rundt der, fikk trukket fra 1/13 av prisen eller noe sånt. Jeg som kunde var strålende fornøyd, så det er nok derfor de slutta med det.Kommentar
-
Så dere som ikke har fått ut fingeren og kjøpt sesongkort:
Ta med dere billetten fra Vikingmatchen, gå til Sportshuset/LSK shop'n å få fratrekk for den prisen ved kjøp av sesongkort!Kommentar
-
Kommentar
-
Mitt sesongkort virket ikke.. Men Jeg vet at LSK kommer til å fikse dette, så det er ikke noe problem.Last edited by Håkon Henriksen; 22.03.2009, 22:40.Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
Kommentar