Jeg får beskjed om at jeg kan hente sesongkortet hos nærmeste narvesen eller 7-eleven... Ærlig talt, jeg får vel kortet tilsendt i posten?
Sesongkort 2009
Collapse
X
-
Men kunne noen svart på hvordan jeg får tak i sesongkort på KFL feltet får 09 sesongen?
Første gang, så skal ikke fornye.Kommentar
-
Salg av nye plasser starter mandag 17. november og her er det ”førstemann til mølla”- prinsippet som avgjør. Nysalget skjer på www.lsk.no eller tlf. 815 11 500.
Egen tilleggstekst:
Mener også at jeg har lest et sted at det selges til KFL-feltet på LSK-shopen på Sportshuset, men finner ikke ut hvor jeg leste det...Kommentar
-
Logga meg inn på lsk.no/billettluka i dag. Kom inn med brukernavn, passord, referansenummer etc, men når jeg trykker på knappen "legg i handlekurv" får jeg den kryptiske meldinga:
"Object reference not set to an instance of an object".
Og, ja - jeg har krysset av i boksen for sesongkort.
Noen andre som har dette problemet?
Ringte til billettluka. Fikk da beskjed om "å bare ta det med ro, prøv igjen litt senere."
Hvorfor i helvete skal det være så jævlig vanskelig å få bestilt sesongkortet?
Hvert eneste år har jeg hatt trøbbel med dette.Kommentar
-
Logga meg inn på lsk.no/billettluka i dag. Kom inn med brukernavn, passord, referansenummer etc, men når jeg trykker på knappen "legg i handlekurv" får jeg den kryptiske meldinga:
"Object reference not set to an instance of an object".
Og, ja - jeg har krysset av i boksen for sesongkort.
Noen andre som har dette problemet?
Ringte til billettluka. Fikk da beskjed om "å bare ta det med ro, prøv igjen litt senere."
Hvorfor i helvete skal det være så jævlig vanskelig å få bestilt sesongkortet?
Hvert eneste år har jeg hatt trøbbel med dette.
Det samme skjedde venninna mi. Jeg derimot fikk lov å kjøpe mitt, det var litt før kl 9.
Fikk brev i posten i dag til og med, vel og merke etter jeg kjøpte mitt nye da.
Reservasjonen ligger inne på billettluka uansett virker det som, så man trenger ikke vente på brev.
Sesongkort 2009. Yeah, gleder megIf you're not living on the edge, you take up too much room!Kommentar
-
Deilig å ha det i boks uansett. Livet er uansett morsommere når man kan gå på Åråsen, selvom det var skuffende dårlig i år. De 1600 hadde jeg bare brukt på noe annet dritt alikevel Og de 12 foregående åra (ja, bortsett fra i fjor da) har jeg fått gratisbilletter, så på tide å støtte litt ordentlig.. hehIf you're not living on the edge, you take up too much room!Kommentar
-
Kommentar
-
Spesielt moderator Roy har hatt økt sesongkortsalg som kjepphest i alle år. Hadde han sett en slik (i hans øyne) viktig tråd Backstage, så hadde affære blitt tatt.
Til mod: Jeg er klar over at jeg ønsket sesongkorttrådene sammenslått, men jeg mener definitivt den hører hjemme på hovedforumet. Sesongkortsalget er ekstremt viktig, spesielt i år når økonomien skranter.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Jeg kjøper ikke sesongkort i år.
Har vondt i magen etter alle kamelene jeg svelget i 2008 sesongen
Og det er alltid mye problemer.
I år blir en selektiv sesong hvor jeg drar når jeg kan, og ikke betaler for hele året med engang.
Håper klubben skjerper seg, og forstår at de må bli mer profesjonelle samt at de hører på supporterne og avstår fra signeringer som Griseth osvKommentar
-
Jeg fikk endelig brev i dag. Der står det at jeg er registrert med ett kort, selv om jeg har kjøpt fire stk hvert år siden 2003...
Ja, ja - systemet er som alltid oppdatert på åråsen.....Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Sesongkortsalget kommer aldri til å nå potensialet som ligger der ute hvis ikke profesjonaliteten på salget øker. Det skal ikke være sånn at man må jobbe for å kjøpt et sesongkort. Hadde det vært et enkelt og sikkert system så er jeg sikkert på at salget hadde fått en formidabel opptur!Last edited by hoyt; 19.11.2008, 18:18."A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Sesongkortsalget kommer aldri til å nå potensialet som ligger der ute hvis ikke profesjonaliteten på salget øker. Det skal ikke være sånn at man jobbe for å kjøpt et sesongkort. Hadde det vært et enkelt og sikkert system så er jeg sikkert på at salget hadde fått en formidabel opptur!
Jeg tror det er en fullstendig feil strategi.Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Det er kanskje på tide, nok en gang, å se på andre samarbeidspartnere når det gjelder sesongkort? hvordan løser de andre klubbene dette? Det er virkelig RART (eller merkelig) at ting aldri skal bli bedre der borte. Verna bedrift
PetterKommentar
Kommentar