Sesongkort 2009

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Christa
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2005
    • 326

Opprinnelig skrevet av Fuglegutt
    7 her... ære være orden i sysakene
    Velkommen i klubben

Har ikke fått noe svar jeg på hvorfor jeg er oppført med 7 stk..

Kommentar

• Fritz
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2004
      • 1033

Opprinnelig skrevet av petter
      Verna bedrift
      Forsøkte nettopp å bestille via Billettluka, men får der beskjed om at salg av sesongkort til Åråsen er stengt.

Typisk uflaks at alle sesongkortene skulle bli utsolgt etter kun to dagers salg...

Kommentar

• Torolf
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 9574

Opprinnelig skrevet av Fritz
        Forsøkte nettopp å bestille via Billettluka, men får der beskjed om at salg av sesongkort til Åråsen er stengt.

Typisk uflaks at alle sesongkortene skulle bli utsolgt etter kun to dagers salg...
        Ikke rart at det er utsolgt når alle har fått tildelt 6-7 kort hver.

Kommentar

• ketil
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Feb 2004
          • 246

De kan dette med å selge ut, men ikke dette med å sende ut. Man må jo bare elske en bedrift som driver butikk på den måten, og som år etter år fortsatt har kunder.

Kommentar

• LasseN
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2005
            • 1610

Jeg har ikke fått hverken mail eller post med sesongkortfornyelse, så det skal bli spennende å se om de vil at jeg skal fornye..
            LasseN

Kommentar

• Håkon Henriksen
              Administrator
              • Nov 2003
              • 6411

Man skal huske på en liten viktig ting når det gjelder sesongkort på KFL-Feltet.

I sesongen 2008, var det solgt 1.267 kort (tror jeg)
              Feltet har offisiellt plass til 1.800, med andre ord det er ikke mer enn 533 ledige plasser, med den nye given og iveren som viser seg nå, tror jeg jammen vi kan risikere at alle ikke får plass på feltet neste år..

Dette er skummelt, tørr du virkelig ta sjansen på å ikke få plass på feltet??

Forny snarest, og kjapp deg å bestill hvis du ikke hadde ifjor, det kan bli førstemann til mølla her nå utover vinteren/våren.

Jeg er glad jeg skal fornye
              Håkon Henriksen
              -
              Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
              -
              ALT FOR FUGLA

Kommentar

• RSP
                Moderator
                • Aug 2004
                • 10498

Jeg fikk brev med tilbud om fornyelse av sesongkortet for meg og min sønn for et par dager siden. Jeg var nettopp inne på lsk.no for å fornye/betale, men det lyktes ikke pga. tekniske problemer. Jeg ringte så billettluka (81511500) for å fornye på den måten, men fikk der beskjed om at systemet for fornyelse av sesongkort på Åråsen ennå ikke er oppe. Prøv igjen om noen dager var rådet jeg fikk.

Kommentar

• Messias
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2005
                  • 624

Noen burde vel ringe LSK å be de fikse dette?

Kommentar

• RSP
                    Moderator
                    • Aug 2004
                    • 10498

Opprinnelig skrevet av Messias
                    Noen burde vel ringe LSK å be de fikse dette?
                    Jeg har nettopp snakket med Anders Riiber i LSK og meldt fra om problemet med fornyelse på lsk.no. Han skulle se på saken med en gang, og takket for tilbakemeldingen.

Kommentar

• Tony
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 4737

De som skal fornye sesongkortet sitt kan også gjøre det på LSK Shopen

Kommentar

• gutt94
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2007
                        • 3273

Skal fornye når jeg kommer hjem
                        Håper jeg slipper noe mer tull med dette i år.
                        KnutHSolberg

Kommentar

• A-net
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2006
                          • 447

Opprinnelig skrevet av Tony
                          De som skal fornye sesongkortet sitt kan også gjøre det på LSK Shopen
                          Må man ha fått brev om fornyelse for å ordne det på shopen?
                          I med og motgang - vi er Lillestrøm!

Kommentar

• RSP
                            Moderator
                            • Aug 2004
                            • 10498

Systemet for fornyelse av sesongkort på lsk.no ser nå endelig ut til å funke - jeg har nettopp fornyet mitt!

Kommentar

• DreptKjendis
                              Juniormedlem
                              Bøffel
                              • Apr 2006
                              • 27

Billetten hadde ikke billettkategori kontakt support
                              Denne meldinga kommer når jeg skal fornye (gjelder sitteplass, Notar)

Kommentar

• Fuglegutt
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2008
                                • 863

Opprinnelig skrevet av DreptKjendis
                                Denne meldinga kommer når jeg skal fornye (gjelder sitteplass, Notar)

mee too men dette er på feltet.. datan har hatt bedre dager for å si det sånn
                                På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

Kommentar

• Kanarifugl84
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2007
                                  • 2319

Så langt har alt gått knirkefritt:

Du har kjøpt følgende billetter:

• Ståplasser, Felt A-C KFL Ståplasser 5 Rad: -- Sete: --
                                  Så da er det bare å vente på muligheter for fornyelse av KFL-medlemskapet, så har jeg det meste i boks før 2009-sesongen.

Kommentar

• gilbert
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 3228

Jeg sleit som bare f for å prøve å fornye i går kveld, fikk opp mine to plasser, men klarte etter gjentatte forsøk ikke å legge dem i handlekurven, som var knappen jeg skulle gå videre med.

Samme surret i dag morges.

Men i ettermiddag, da jeg satt i telefonen med et par forskjellige folk fra Billettluka, da gikk det (naturligvis) greit, og de forklarte da også at (denne delen av) systemet deres ikke hadde vært opp og gått før nå...

Det er definitivt ikke særlig smart å legge ut linker på lsk.no flere dager før systemet faktisk funker (og det er sjekka at det funker).

Og jeg har fortsatt ikke fått den lovede bekreftelsen til e-postadressen jeg brukte for å logge meg på... selv om beløpet er reservert på kontoen min (den kommer antagelig når beløpet trekkes, får jeg tru).

gilbert

PS: Den kom dagen etter, for sikkerhets skyld dobbeltsendt, med femten minutters mellomrom. DS
                                    Last edited by gilbert; 21.11.2008, 11:43. Begrunnelse: Oppdatering

Kommentar

• Kanarifugl84
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2007
                                      • 2319

Opprinnelig skrevet av gilbert
                                      Og jeg har fortsatt ikke fått den lovede bekreftelsen til e-postadressen jeg brukte for å logge meg på...
                                      NB! Ikke direkte til deg, men min bekreftelse havnet i søppelpost-kurven. Bare til opplysning.

Kommentar

• BennyLem
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2005
                                        • 2902

Feil og atter feil

Har selvsagt ikke fått noe personlig brev, mail eller sms med forespørsel om jeg vil fornye mine to kort.

Fikk imidlertid en LSKZone-mail i dag. Trykket linken "Ønsker du å fornye ditt sesongkort. Trykk her."

Det resulterte i: "Server Error in '/' Application." "Timeout expired. The timeout period elapsed prior to completion of the operation or the server is not responding."

Fantastisk, skyldes at de ikke aksepterer Opera.
                                        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• Necrite
                                          Seniormedlem
                                          Forumonanist
                                          • Aug 2005
                                          • 164

jeg fikk iallefall brevet om fornyelse i posten tirsdag og fikk fornyet det samme dag.

Stusset dog over noen valg under fornyelsen, blant annet var et valg jeg måtte velge og det var jeg ønsker å hente sesonkortet mitt. Stod ikke no om eventuelt hvor og hvorfor skal jeg hente et kort når vi skal bruke det vi hadde i fjor?

Andre jeg stusset over var en påpekelse at sessonkortet var personlig og at jeg måtte oppføre navnene på de 2 personene som skulle ha de sesongkortene jeg fornyet. Og at dette ville bli påtrykt sessongkortet.

Dette blir jo også litt vansklig siden man skal bruke de kortene man fikk i fjor.

Også kjekt med service avgift pr sete ved fornyelse også, tviler sterkt på at det er noe mer jobb å fornye 1 kort eller flere når det gjøres samme og man skal bruke de gamle kortene. Regner med at det meste går temmelig automatisk.

Men skulle forsåvidt ikke forundre meg om alt er manuelt arbeid som gjøres etter man har betalt på bilettluka.
                                          Fugla er RÅ... Forza fugla

Kommentar

Working...