Sesongkort 2009
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Man skal huske på en liten viktig ting når det gjelder sesongkort på KFL-Feltet.
I sesongen 2008, var det solgt 1.267 kort (tror jeg)
Feltet har offisiellt plass til 1.800, med andre ord det er ikke mer enn 533 ledige plasser, med den nye given og iveren som viser seg nå, tror jeg jammen vi kan risikere at alle ikke får plass på feltet neste år..
Dette er skummelt, tørr du virkelig ta sjansen på å ikke få plass på feltet??
Forny snarest, og kjapp deg å bestill hvis du ikke hadde ifjor, det kan bli førstemann til mølla her nå utover vinteren/våren.
Jeg er glad jeg skal fornyeHåkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Jeg fikk brev med tilbud om fornyelse av sesongkortet for meg og min sønn for et par dager siden. Jeg var nettopp inne på lsk.no for å fornye/betale, men det lyktes ikke pga. tekniske problemer. Jeg ringte så billettluka (81511500) for å fornye på den måten, men fikk der beskjed om at systemet for fornyelse av sesongkort på Åråsen ennå ikke er oppe. Prøv igjen om noen dager var rådet jeg fikk.Kommentar
-
Billetten hadde ikke billettkategori kontakt supportKommentar
-
Kommentar
-
Så langt har alt gått knirkefritt:
Du har kjøpt følgende billetter:
- Ståplasser, Felt A-C KFL Ståplasser 5 Rad: -- Sete: --
Kommentar
-
Jeg sleit som bare f for å prøve å fornye i går kveld, fikk opp mine to plasser, men klarte etter gjentatte forsøk ikke å legge dem i handlekurven, som var knappen jeg skulle gå videre med.
Samme surret i dag morges.
Men i ettermiddag, da jeg satt i telefonen med et par forskjellige folk fra Billettluka, da gikk det (naturligvis) greit, og de forklarte da også at (denne delen av) systemet deres ikke hadde vært opp og gått før nå...
Det er definitivt ikke særlig smart å legge ut linker på lsk.no flere dager før systemet faktisk funker (og det er sjekka at det funker).
Og jeg har fortsatt ikke fått den lovede bekreftelsen til e-postadressen jeg brukte for å logge meg på... selv om beløpet er reservert på kontoen min (den kommer antagelig når beløpet trekkes, får jeg tru).
gilbert
PS: Den kom dagen etter, for sikkerhets skyld dobbeltsendt, med femten minutters mellomrom. DSKommentar
-
Kommentar
-
Feil og atter feil
Har selvsagt ikke fått noe personlig brev, mail eller sms med forespørsel om jeg vil fornye mine to kort.
Fikk imidlertid en LSKZone-mail i dag. Trykket linken "Ønsker du å fornye ditt sesongkort. Trykk her."
Det resulterte i: "Server Error in '/' Application." "Timeout expired. The timeout period elapsed prior to completion of the operation or the server is not responding."
Fantastisk, skyldes at de ikke aksepterer Opera.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
jeg fikk iallefall brevet om fornyelse i posten tirsdag og fikk fornyet det samme dag.
Stusset dog over noen valg under fornyelsen, blant annet var et valg jeg måtte velge og det var jeg ønsker å hente sesonkortet mitt. Stod ikke no om eventuelt hvor og hvorfor skal jeg hente et kort når vi skal bruke det vi hadde i fjor?
Andre jeg stusset over var en påpekelse at sessonkortet var personlig og at jeg måtte oppføre navnene på de 2 personene som skulle ha de sesongkortene jeg fornyet. Og at dette ville bli påtrykt sessongkortet.
Dette blir jo også litt vansklig siden man skal bruke de kortene man fikk i fjor.
Også kjekt med service avgift pr sete ved fornyelse også, tviler sterkt på at det er noe mer jobb å fornye 1 kort eller flere når det gjøres samme og man skal bruke de gamle kortene. Regner med at det meste går temmelig automatisk.
Men skulle forsåvidt ikke forundre meg om alt er manuelt arbeid som gjøres etter man har betalt på bilettluka.Fugla er RÅ... Forza fuglaKommentar
Kommentar