Sesongkort 2009

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Leif A
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 3962

Opprinnelig skrevet av BennyLem
    Har selvsagt ikke fått noe personlig brev, mail eller sms med forespørsel om jeg vil fornye mine to kort.

Fikk imidlertid en LSKZone-mail i dag. Trykket linken "Ønsker du å fornye ditt sesongkort. Trykk her."

Det resulterte i: "Server Error in '/' Application." "Timeout expired. The timeout period elapsed prior to completion of the operation or the server is not responding."

Fantastisk, skyldes at de ikke aksepterer Opera.
    Jeg begynner å lure på om de ikke aksepterer Firefox heller....
    Når jeg trykket den nevnte linken, kom jeg for det første til en side merket "Nykjøp".... Jeg tenkte at jeg skulle forsøke allikevel, og skrev inn e-postadresse og passord på Billettluka. Hvor havnet jeg? På innloggingssiden. Igjen og igjen og igjen og igjen.....

Kjære LSK: Finn en annen samarbeidspartner!
    Knurr...

Kommentar

• sniper
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 5254

Jeg meldte meg ut av LSK-zone, og derfor får jeg ikke mail om fornyelse. Merkelige saker...men, men....

Kommentar

• Necrite
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Aug 2005
        • 164

Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
        Jeg begynner å lure på om de ikke aksepterer Firefox heller....
        Når jeg trykket den nevnte linken, kom jeg for det første til en side merket "Nykjøp".... Jeg tenkte at jeg skulle forsøke allikevel, og skrev inn e-postadresse og passord på Billettluka. Hvor havnet jeg? På innloggingssiden. Igjen og igjen og igjen og igjen.....

Kjære LSK: Finn en annen samarbeidspartner!
        Jeg brukte iallefall FireFox når jeg fikk fornyet på Tirsdag, så det fungerte da iallefall.

Men nå er ikke bilettluka sine sider kjent for å ha stabile sider heller.
        Fugla er RÅ... Forza fugla

Kommentar

• Shaggy
          Juniormedlem
          Bøffelpromp
          • Aug 2008
          • 15

Okay, når jeg er inne på billettluka.no, og skal velge hvilket felt jeg skal ha plass på. Men det går ikke an å trykke på KFL Feltet. Bare Felt C, som er sitteplasser.

Hvordan får jeg kjøpt sesongkort til ståplassene? Går det ikke an på billetluka.no?

Kommentar

• 007

Opprinnelig skrevet av A-net
            Må man ha fått brev om fornyelse for å ordne det på shopen?
            Nei, men du må ha med sesongkortet fra 2008 for å finne kortnr. bla.
            Man kan fornye alle typer sesongkort, både sitte- og ståplasser over hele stadion!!!!!

Gikk jævlig greit når jeg var der for et par dager siden.
            Fylte ut noen opplysninger på et skjema (navn, adr., kortnr., etc.), betalte med kort, fikk kvittering, og gikk fornøyd ut

Kan absolutt anbefale denne måten for de som kan komme seg til LSK-shopen i åpningstiden:
            (Hverdager kl. 10-20, Lørdager kl. 10-17).
            I steden for å sitte å trykke på en PC i dagesvis...:evil:
            Last edited by Gjest; 21.11.2008, 18:08. Begrunnelse: Kan fornye BÅDE stå- og sitte-sesongkort!!!

Kommentar

• Grobbe
              Juniormedlem
              Bøffelpromp
              • Mar 2006
              • 17

Jeg har i flere dager prøvd å fornye sesongkortet mitt på nettet, men alltid fått "Billetten hadde ikke billettkategori kontakt support".

Jeg kontaktet billettluka.no og fikk dette svaret:

"Ser at din reservasjon ikke er korrekt satt opp og vi skal få korrigert den på fredag og sender deg en epost så snart den er i orden.
              Beklager igjen".

Dette kan sikkert gjelde for dere andre som sliter med å bestille på nettet.

Kommentar

• gamle-perta
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2004
                • 2418

Som i fjor, så foreslår jeg at vi klipper ut hele denne tråden og sender den til Anders Riiber & Co på Åråsen. De kan da ikke sitte stille å se på dette år etter år..?
                Mvh
                Gammer´n (Per T)

Kommentar

• Percy Nilegård
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 5146

God ide perta. Ble dette gjort i fjor, eller var det bare at du foreslo det i fjor også?
                  "Alltid blodsprengt"!
                  Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

• sniper
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 5254

Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
                    God ide perta. Ble dette gjort i fjor, eller var det bare at du foreslo det i fjor også?
                    Hvis ikke, kan vi sende fjorårets tråd i samme slengen.

De vil virkelig IKKE selge sesongkort. Jeg er rystet!

Petter

Kommentar

• gamle-perta
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2004
                      • 2418

Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
                      Nei, i kjent stil så er jeg som mange andre på forumet. Jeg bare foreslår å gjøre ting, men gjør ikke en dritt....
                      Men akkurat denne kan jeg kanskje fikse i løpet av helgen....
                      Mvh
                      Gammer´n (Per T)

Kommentar

• BennyLem
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 2902

Opprinnelig skrevet av petter
                        Hvis ikke, kan vi sende fjorårets tråd i samme slengen.

De vil virkelig IKKE selge sesongkort. Jeg er rystet!

Petter
                        Tar jeg ikke feil så finnes det vel flere års historikk på denne saken, både her på forumet og ikke minst på lista. Angående sistenevnte, så er jeg ikke sikker på hvor lett det er å gjøre uttrekk av alt, men man kan hente eksempler.

For øvrig selvsagt helt enig med Petter, de vil virkelig IKKE selge sesongkort. Jobb i NFF neste?
                        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• Tony
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 4737

På LSK Shopen kan man fornye sesongkortet sitt uansett hvor på Åråsen man har plass. Man kan også kjøpe nye sesongkort.

De som sliter på nett er hjertelig velkommen innom for å fikse det over skranken

Kommentar

• Fritz
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2004
                            • 1033

Siden det viste seg at det ikke var utsolgt allikevel, forsøkte jeg igjen å bestille sesongkort via Bilettluka.

Etter å ha valgt plasser, punchet inn alle syv navnene til de forventningsfulle kameratene og etter å ha lagt inn kredittkortinformasjon endte hele seansen med følgende melding:

"Det har oppstått en systemfeil. Vennligst vent noen minutter og forsøk igjen. Ditt kort har IKKE blitt belastet."

Jeg velger å se positivt på det, og er i det minste glad for at ikke kortet mitt belastes ved systemfeil...

Kommentar

• ulfpulf
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2004
                              • 2511

Jeg meldte meg ut av LSK-zone, og derfor får jeg ikke mail om fornyelse.
                              Jeg har ikke meldt meg ut av LSK-zone, men har heller ikke fått noen brukbar mail om fornyelse. Jeg fikk en link i siste LSK-zoneutsendelse, som førte til den samme Billettluka-linken som via lsk.no, men det stoppet opp på skjermbildet hvor jeg må taste inn referansenummeret mitt, som jeg regner med å få i mail eller brev

Jeg gir mail/brev et par dager til, så blir det Shopen på meg.

Kommentar

• Messias
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2005
                                • 624

Opprinnelig skrevet av Tony
                                På LSK Shopen kan man fornye sesongkortet sitt uansett hvor på Åråsen man har plass. Man kan også kjøpe nye sesongkort.

De som sliter på nett er hjertelig velkommen innom for å fikse det over skranken
                                Jeg har snakket med bilettluka nå og dems systemer for fornyelse ikke er i drift og ikke vil bli det før i neste uke en gang.
                                Bruker dere et annet system for fornyelse?
                                For hvis dere bruker det samme som bilettluka bruker på telefon, som ikke fungerer. ser jeg ikke at det skal gå hos dere heller.
                                Har folk prøvd å fornye hos dere og lyktes?

Kommentar

• sniper
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 5254

Opprinnelig skrevet av Messias
                                  Jeg har snakket med bilettluka nå og dems systemer for fornyelse ikke er i drift og ikke vil bli det før i neste uke en gang.
                                  For hvis dere bruker det samme som bilettluka bruker på telefon, som ikke fungerer. ser jeg ikke at det skal gå hos dere heller.
                                  Kjære LSK, hvor i svarte er kvalitets-sikringa på dette opplegget? Billettluka sier systemet IKKE er klart, mens dere har gått med brask og bram med salg av sesongkort. Seriøst, nå må det skjerpes, ikke rart jeg legger inn en tanke om verna bedrift i ny&ne.

Petter

Kommentar

• Messias
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2005
                                    • 624

Kjære LSK, hvor i svarte er kvalitets-sikringa på dette opplegget? Billettluka sier systemet IKKE er klart, mens dere har gått med brask og bram med salg av sesongkort. Seriøst, nå må det skjerpes, ikke rart jeg legger inn en tanke om verna bedrift i ny&ne.

Petter
                                    Jeg har meldt ifra til Anders Riiber om dette. Venter på svar, men fikk i hvertfall sagt akkurat hva jeg mente om dette opplegget og bilettluka generelt.

Kommentar

• Tony
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 4737

Opprinnelig skrevet av Messias
                                      Penn og papir funker alltid

Kommentar

• Messias
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2005
                                        • 624

Opprinnelig skrevet av Tony
                                        Penn og papir funker alltid
                                        hehe. og jeg som trudde vi levde i et papirløst samfunn :P

Kommentar

• Rambo86
                                          Medlem
                                          Møteplager
                                          • Jul 2007
                                          • 82

Opprinnelig skrevet av Grobbe
                                          Jeg har i flere dager prøvd å fornye sesongkortet mitt på nettet, men alltid fått "Billetten hadde ikke billettkategori kontakt support".

Jeg kontaktet billettluka.no og fikk dette svaret:

"Ser at din reservasjon ikke er korrekt satt opp og vi skal få korrigert den på fredag og sender deg en epost så snart den er i orden.
                                          Beklager igjen".

Dette kan sikkert gjelde for dere andre som sliter med å bestille på nettet.
                                          Har akkurat pratet med billettluka, de sa de hadde generelt problemer for øyeblikket og har hatt det litt i det siste... Sjokk:-o de håpet å være oppe å gå normalt til mandag... Altså fungerer men turbulent:-p

Kommentar

Working...