Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Morsomt at forskjellige medarbeidere har forskjellige meldinger til oss brukere også.
Spør du en er systemet ned, spør du en annen er det ikke klart, spør du tredje så fungerer det delvis. Herlig.
Her er mailen jeg akkurat fikk fra Billettluka.no:
Vi har hatt noen problemer med reservasjonene, men i tillegg har vi blitt rammet av et utenforliggende problem som vi ikke rår over. Vår leverandør av betalingsløsning på internett har driftsproblemer som gjør at mange betalinger ikke lar seg gjennomføre og dette har pågått de siste par dager.
For øyeblikket er salget stengt på grunn av dette og vi avventer fortsatt tilbakemelding fra dem på når dette er klar igjen. Det vil fortløpende bli lagt ut informasjon på www.billettluke.no
Beklager igjen for dine problemer med dette og håper at vi snart kan få dette på skinner igjen.
Her er mailen jeg akkurat fikk fra Billettluka.no:
Vi har hatt noen problemer med reservasjonene, men i tillegg har vi blitt rammet av et utenforliggende problem som vi ikke rår over. Vår leverandør av betalingsløsning på internett har driftsproblemer som gjør at mange betalinger ikke lar seg gjennomføre og dette har pågått de siste par dager.
For øyeblikket er salget stengt på grunn av dette og vi avventer fortsatt tilbakemelding fra dem på når dette er klar igjen. Det vil fortløpende bli lagt ut informasjon på www.billettluke.no
Beklager igjen for dine problemer med dette og håper at vi snart kan få dette på skinner igjen.
Med vennlig hilsen
Terje Johansen
Driftssjef
iTicket AS
Godt gjort å legge ved feil link i tillegg. Verna bedrifter samarbeider tydeligvis....
Herregud blir rett og slett flau av adm i klubben vår....Etter over 30 år i toppen så virker det fortsatt at adm lever på begynnelsen av 70 tallet...Flaut:???: Her har vi en viktig ting å si i fra om på årsmøtet,, Petter tar du jobben? Hva med og bruke noen på Norasonde til denne jobben ,verre kan det jo ikke bli (ELLER?)
Herregud blir rett og slett flau av adm i klubben vår....Etter over 30 år i toppen så virker det fortsatt at adm lever på begynnelsen av 70 tallet...Flaut:???: Her har vi en viktig ting å si i fra om på årsmøtet,, Petter tar du jobben? Hva med og bruke noen på Norasonde til denne jobben ,verre kan det jo ikke bli (ELLER?)
Trenger man å ha med noen papirer, opplysninger e.l for å fornye sesongkortet sitt på shopen?
Du må ha med sesongkortet. Fra høyere opp i tråden:
Opprinnelig skrevet av CC 7
Opprinnelig skrevet av A-net
Må man ha fått brev om fornyelse for å ordne det på shopen?
Nei, men du må ha med sesongkortet fra 2008 for å finne kortnr. bla.
Man kan fornye alle typer sesongkort, både sitte- og ståplasser over hele stadion!!!!!
Gikk jævlig greit når jeg var der for et par dager siden.
Fylte ut noen opplysninger på et skjema (navn, adr., kortnr., etc.), betalte med kort, fikk kvittering, og gikk fornøyd ut
Kan absolutt anbefale denne måten for de som kan komme seg til LSK-shopen i åpningstiden:
(Hverdager kl. 10-20, Lørdager kl. 10-17).
I steden for å sitte å trykke på en PC i dagesvis...:evil:
Det er ALLTID problemer å skaffe seg sesongkort på Åråsen!!!
Hvor lang kontrakt har egentlig LSK signert med denne bilettfloka.no? Er det 30-40år? Må da snart gå ann å bli kvitt dette kvasifirmaet og skaffe en skikkelig løsning? Hadde feks telefonsentralen på jobb vært ute av drift 90% av tida vill firmaet ganske kjapt skifta leverandør.
Må nesten bare le av hele denne greia. Virker faktisk som det vanskeligere å komme seg inn på Åråsen - enn å rømme fra et nord-koreansk fengsel....
Bare tull i hele fjor og samme suppa på nytt igjen! Er det mulig!!?!?
Dette skjedde meg i årets sesong:
-Var rekordtidlig ute og kjøpte 2 kort, ett til meg og ett til jr.
-Kun ett kort dukket opp. Uten navn - så hvem det var sitt visste vi ikke
-Etterlyste kort, skulle få...dukket ikke opp til seriestart. laaang kø....
-Det manglende kortet kom litt ut i sesongen, men virket ikke en eneste gang i leseren
-Fikk brysk beskjed av sinna-vakta om at det var slutt å komme seg inn på den måten og måtte fikse nytt kort.
-Fikk etterhvert 2 nye kort...hvorav ingen virket en eneste gang i lesereren
-da ga jeg faen og dreit i å styre mer med det.
Gidder jeg å fornye disse kortene som ikke virket? neppe.
Gidder jeg å bruke tid og energi på å prøve å få et produkt jeg har kjøpt på forhånd for å slippe kø og bry, til å "virke" -så jeg slipper kø og bry?Nix.
Er hele businessen rundt biletter og sesongkort i LSK-systemet overtatt av dresserte aper med artige hatter? Mest sannsynlig. "TV2 Hjeper Deg" sin våte drøm?
Kan NOEN fortelle meg HVOR i alle verdens land og riker jeg får tak i dette referansenummeret?!?
I fjor sto det nederst på første side av brevet jeg fikk fra klubben (datert 16.11.2007).
Jeg har testet fjorårets referansenummer i skjemaet jeg kom til fra LSKZone-linken, men det virket ikke.
hvorfor inn i helvete skal det være så vanskelig å skaffe seg sesongkort??????
Hva med å sende en link til herr.Riiber om sesongkort 2009.
Når han først har åpnet den så kan han ikke slå av linket før alle 153 innlegg er lest igjennom
Har ikke hørt noe jeg heller... Men kan det ha noe å gjøre med at man må være medlem av KFL eller LSK før man får fornya? Eller er min teori ute å sykler?
offtopic: ang medlemskap i KFL 2009 muligheter å melde seg inn allerede nå? evt åssen. (tenker på om det blir samma pris, og alt det med "kontrakten")
Kommentar