Sesongkort 2009

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ChriZza
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 4265

Morsomt at forskjellige medarbeidere har forskjellige meldinger til oss brukere også.
    Spør du en er systemet ned, spør du en annen er det ikke klart, spør du tredje så fungerer det delvis. Herlig.

Kommentar

• Grobbe
      Juniormedlem
      Bøffelpromp
      • Mar 2006
      • 17

Her er mailen jeg akkurat fikk fra Billettluka.no:

Vi har hatt noen problemer med reservasjonene, men i tillegg har vi blitt rammet av et utenforliggende problem som vi ikke rår over. Vår leverandør av betalingsløsning på internett har driftsproblemer som gjør at mange betalinger ikke lar seg gjennomføre og dette har pågått de siste par dager.

For øyeblikket er salget stengt på grunn av dette og vi avventer fortsatt tilbakemelding fra dem på når dette er klar igjen. Det vil fortløpende bli lagt ut informasjon på www.billettluke.no

Beklager igjen for dine problemer med dette og håper at vi snart kan få dette på skinner igjen.

Med vennlig hilsen

Terje Johansen
      Driftssjef
      iTicket AS

Kommentar

• sniper
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 5254

Opprinnelig skrevet av Grobbe
        Her er mailen jeg akkurat fikk fra Billettluka.no:

Vi har hatt noen problemer med reservasjonene, men i tillegg har vi blitt rammet av et utenforliggende problem som vi ikke rår over. Vår leverandør av betalingsløsning på internett har driftsproblemer som gjør at mange betalinger ikke lar seg gjennomføre og dette har pågått de siste par dager.

For øyeblikket er salget stengt på grunn av dette og vi avventer fortsatt tilbakemelding fra dem på når dette er klar igjen. Det vil fortløpende bli lagt ut informasjon på www.billettluke.no

Beklager igjen for dine problemer med dette og håper at vi snart kan få dette på skinner igjen.

Med vennlig hilsen

Terje Johansen
        Driftssjef
        iTicket AS
        Godt gjort å legge ved feil link i tillegg. Verna bedrifter samarbeider tydeligvis....

Petter

Kommentar

• tullebukk
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2006
          • 5446

Herregud blir rett og slett flau av adm i klubben vår....Etter over 30 år i toppen så virker det fortsatt at adm lever på begynnelsen av 70 tallet...Flaut:???: Her har vi en viktig ting å si i fra om på årsmøtet,, Petter tar du jobben? Hva med og bruke noen på Norasonde til denne jobben ,verre kan det jo ikke bli (ELLER?)

Kommentar

• BennyLem
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 2902

Opprinnelig skrevet av tullebukk
            Herregud blir rett og slett flau av adm i klubben vår....Etter over 30 år i toppen så virker det fortsatt at adm lever på begynnelsen av 70 tallet...Flaut:???: Her har vi en viktig ting å si i fra om på årsmøtet,, Petter tar du jobben? Hva med og bruke noen på Norasonde til denne jobben ,verre kan det jo ikke bli (ELLER?)
            Det finnes en egen tråd om dette: http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...ad.php?t=13351
            Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• dennis
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2006
              • 872

det er stygt å ljuge

Sesongkortkjøp

Vi beklager men det er midlertidig driftsproblemer knyttet til betaling på internett ved kjøp og fornyelse av sesongkort:

http://www.lsk.no/?did=9102410

Det er ALLTID problemer å skaffe seg sesongkort på Åråsen!!!

Kommentar

• JonAsc
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2008
                • 267

Trenger man å ha med noen papirer, opplysninger e.l for å fornye sesongkortet sitt på shopen?

Kommentar

• ulfpulf
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2004
                  • 2511

Opprinnelig skrevet av JonAsc
                  Trenger man å ha med noen papirer, opplysninger e.l for å fornye sesongkortet sitt på shopen?
                  Du må ha med sesongkortet. Fra høyere opp i tråden:

Opprinnelig skrevet av CC 7
                  Opprinnelig skrevet av A-net
                  Må man ha fått brev om fornyelse for å ordne det på shopen?
                  Nei, men du må ha med sesongkortet fra 2008 for å finne kortnr. bla.
                  Man kan fornye alle typer sesongkort, både sitte- og ståplasser over hele stadion!!!!!

Gikk jævlig greit når jeg var der for et par dager siden.
                  Fylte ut noen opplysninger på et skjema (navn, adr., kortnr., etc.), betalte med kort, fikk kvittering, og gikk fornøyd ut

Kan absolutt anbefale denne måten for de som kan komme seg til LSK-shopen i åpningstiden:
                  (Hverdager kl. 10-20, Lørdager kl. 10-17).
                  I steden for å sitte å trykke på en PC i dagesvis...:evil:

Kommentar

• Percy Nilegård
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 5146

Opprinnelig skrevet av dennis
                    Sesongkortkjøp

Vi beklager men det er midlertidig driftsproblemer knyttet til betaling på internett ved kjøp og fornyelse av sesongkort:

http://www.lsk.no/?did=9102410

Det er ALLTID problemer å skaffe seg sesongkort på Åråsen!!!
                    Hvor lang kontrakt har egentlig LSK signert med denne bilettfloka.no? Er det 30-40år? Må da snart gå ann å bli kvitt dette kvasifirmaet og skaffe en skikkelig løsning? Hadde feks telefonsentralen på jobb vært ute av drift 90% av tida vill firmaet ganske kjapt skifta leverandør.
                    "Alltid blodsprengt"!
                    Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

• AG-3
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2006
                      • 1081

Må nesten bare le av hele denne greia. Virker faktisk som det vanskeligere å komme seg inn på Åråsen - enn å rømme fra et nord-koreansk fengsel....

Bare tull i hele fjor og samme suppa på nytt igjen! Er det mulig!!?!?

Dette skjedde meg i årets sesong:
                      -Var rekordtidlig ute og kjøpte 2 kort, ett til meg og ett til jr.
                      -Kun ett kort dukket opp. Uten navn - så hvem det var sitt visste vi ikke
                      -Etterlyste kort, skulle få...dukket ikke opp til seriestart. laaang kø....
                      -Det manglende kortet kom litt ut i sesongen, men virket ikke en eneste gang i leseren
                      -Fikk brysk beskjed av sinna-vakta om at det var slutt å komme seg inn på den måten og måtte fikse nytt kort.
                      -Fikk etterhvert 2 nye kort...hvorav ingen virket en eneste gang i lesereren
                      -da ga jeg faen og dreit i å styre mer med det.

Gidder jeg å fornye disse kortene som ikke virket? neppe.
                      Gidder jeg å bruke tid og energi på å prøve å få et produkt jeg har kjøpt på forhånd for å slippe kø og bry, til å "virke" -så jeg slipper kø og bry?Nix.

Er hele businessen rundt biletter og sesongkort i LSK-systemet overtatt av dresserte aper med artige hatter? Mest sannsynlig. "TV2 Hjeper Deg" sin våte drøm?

Kommentar

• Röshbærj
                        Medlem
                        Hoffnarr
                        • Sep 2004
                        • 57

Jeg har fått E-post fra LSK-zone den 20/11 som inneholder en link hvor jeg kan fornye kortet mitt via LSK's hjemmeside.

Jeg taster inn min e-postadresse og mitt passord for billettluka, og alt er ok, MEN SÅ:

"Tast inn ditt referansenummer".........?

Kan NOEN fortelle meg HVOR i alle verdens land og riker jeg får tak i dette referansenummeret?!?

...arrrrggghhh samma dritten hvert år, asså...

Kommentar

• ulfpulf
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2004
                          • 2511

Opprinnelig skrevet av Röshbærj
                          Kan NOEN fortelle meg HVOR i alle verdens land og riker jeg får tak i dette referansenummeret?!?
                          I fjor sto det nederst på første side av brevet jeg fikk fra klubben (datert 16.11.2007).
                          Jeg har testet fjorårets referansenummer i skjemaet jeg kom til fra LSKZone-linken, men det virket ikke.

Kommentar

• dennis
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2006
                            • 872

hvorfor inn i helvete skal det være så vanskelig å skaffe seg sesongkort??????

Hva med å sende en link til herr.Riiber om sesongkort 2009.
                            Når han først har åpnet den så kan han ikke slå av linket før alle 153 innlegg er lest igjennom

Kommentar

• rulfi
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2007
                              • 982

Hvorfor ikke bare dra på LSK-shopen og fornye der, så slipper en alt som har med billettluka å gjøre?

Btw, har ikke fått brev ennå, så de vil vel ikke ha med meg videre. Jaja, får nok ta en tur på shopen ja.

Kommentar

• wænk
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2006
                                • 2244

Ser ut som jeg er den eneste her som var heldig med bestillinga mi på billettluka.. Gikk første gang jeg prøvde med min reservasjon..

Og jeg hadde ikke engang fått brev fra LSK når jeg gjorde min bestilling.
                                Last edited by wænk; 24.11.2008, 23:09.
                                If you're not living on the edge, you take up too much room!

Kommentar

• FUGlinho
                                  KFL styremedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 2454

Har ikke hørt noe jeg heller... Men kan det ha noe å gjøre med at man må være medlem av KFL eller LSK før man får fornya? Eller er min teori ute å sykler?

offtopic: ang medlemskap i KFL 2009 muligheter å melde seg inn allerede nå? evt åssen. (tenker på om det blir samma pris, og alt det med "kontrakten")
                                  Kim
                                  Styremedlem KFL

Kommentar

• Kanarifugl84
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2007
                                    • 2319

Opprinnelig skrevet av Röshbærj
                                    "Tast inn ditt referansenummer".........?

Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                                    I fjor sto det nederst på første side av brevet jeg fikk fra klubben
                                    Det sto i årets brev også, for de som har mottatt dette.

Kommentar

• Slakter Fjes
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Oct 2006
                                      • 288

Når må egentlig Anders Riiber gå?
                                      "And I never thought this life was possible.
                                      You're the yellow bird that I've been waiting for."
                                      Bright Eyes - Poison Oak

Kommentar

• tullebukk
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2006
                                        • 5446

Får vi som har bestilt kortene, kortene før 24 des? Er jo gøy å finne kortet under juletreet da, men jeg tviler vel egentlig på dette også....:evil:

Kommentar

• Emil B
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2006
                                          • 5921

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                          Får vi som har bestilt kortene, kortene før 24 des? Er jo gøy å finne kortet under juletreet da, men jeg tviler vel egentlig på dette også....:evil:
                                          De nye kortene du har bestillt kommer garantert ikke før jul De kommer nok et par dager før seriestart kjenner jeg LSK rett!

Kommentar

Working...