Sesongkort 2009

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Trondeo
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3062

Opprinnelig skrevet av gutt94
    Jeg hadde jo sesongkort og vet dette. Men neste år skal du bruke det samme kortet som i år Derfor kan du ha betalt for 08 sesongen men ikke 09 sesongen. Da bruker du kortet og later som om du har betalt og kortet funkerer ikke

Jeg selv kommer til og betale så klart

haha. dagens!

Kommentar

• Slakter Fjes
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2006
      • 288

Jeg hadde jo sesongkort og vet dette. Men neste år skal du bruke det samme kortet som i år Derfor kan du ha betalt for 08 sesongen men ikke 09 sesongen. Da bruker du kortet og later som om du har betalt og kortet funkerer ikke

Jeg selv kommer til og betale så klart
      Takk for oppklaringen. I likhet med deg kommer jeg til å betale.
      "And I never thought this life was possible.
      You're the yellow bird that I've been waiting for."
      Bright Eyes - Poison Oak

Kommentar

• Gullars
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2005
        • 355

Opprinnelig skrevet av ulfpulf
        Nei , det offisielle navnet er keycard.
        Populært kalles det skiheiskort.
        Ok, du får for den, men jeg prøvde bare å forklare prinsippet.
        Hei, dette er faktisk skiheiskort, hvis jeg ikke tar feil, så er dette systemet levert av skidata, og er i utgangspunktet et system som ble utviklet for skiheiser

Systemet har opplevd store problemer der det har vært satt opp på fotball arenaer i europa, da systemet ofte ikke virker. De fleste som har testet ut dette i europa (også i Norge, ref, rbk.) har etter noen sesonger byttet ut systemet til smart stadion system. LSK valgte desverre billigste og dårligste system. Det andre systemet er mere tilrettelagt for fotball og stadion anlegg, og vesentlig mere driftsikkert..

Det andre systemet har også mange flere funksjonaliteter, som blandt annet for å nevne noe, så kan man hvis man ikke skal på en kamp, så kan lsk selge seteplassen din for den ene kampen, hvor pengene fordeles mellom sesongkort innehaver, og klubben, og man kan få full stadion.

Hvis noen skal ha veldig stor interesse av adgangskontroll systemer, og ønsker utdypet informasjon, så er det bare å ta kontakt

Kommentar

• gutt94
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2007
          • 3273

noen som har fått mail i fra ls enda? Skulle gå det innen 14 dager og jeg har ikke fått noe enda. Ti info for de som ikke har fått med deg sa begyner tippeligaen 09, 15 mars
          KnutHSolberg

Kommentar

• dennis
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2006
            • 872

noen som har fått mail i fra ls enda? Skulle gå det innen 14 dager og jeg har ikke fått noe enda. Ti info for de som ikke har fått med deg sa begyner tippeligaen 09, 15 mars
            salget for sesongkort åpner den 17.nov. ifølge mine opplysninger

Kommentar

• gutt94
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2007
              • 3273

Opprinnelig skrevet av dennis
              salget for sesongkort åpner den 17.nov. ifølge mine opplysninger
              ja men alle vi som hadde sesongkort i år har forhands kjøpes rett. Vi skulle få epost om det, men jeg har ikke fått noe enda.
              KnutHSolberg

Kommentar

• Röshbærj
                Medlem
                Hoffnarr
                • Sep 2004
                • 57

Jeg har fått e-post fra LSK, men de presiserer at jeg MÅ ha betalt medlemskap i KFL for 2009 før de vil fornye sesongkortet mitt..

..så da lurer jeg på om det snarest vil komme noe informasjon om fornyelsen av KFL-medlemskapet?

Plutselig er det jo 17.november og fritt villt med sesongkorta!

Kommentar

• Necrite
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Aug 2005
                  • 164

Jeg venter også fortsatt på info rundt fornyelse av sesongkort.

17 November kommer fortere en man aner, og da åpner jo det normale salget.

Det er kanskje ikke så kritisk for KFL feltet, men for oss som har fast sitteplass og gjerne vil beholde den samme plassen hadde det vært greit å fått fornyet denne før alle andre slipper til.

For alt jeg vet kan det muligens være muligheter for alle den 17 november og kjøpe akkurat den plassen jeg normalt sitter på.

Dem starter kanskje bare å selge bilettene til de plassene som det ikke var noen som hadde i 2008.

Dette er jo egentlig som normalt, lsk skaper unødvendig bekymring rundt biletter, sesongkort og salg av disse.
                  Tror kanskje lsk er best i klassen der
                  Fugla er RÅ... Forza fugla

Kommentar

• gutt94
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2007
                    • 3273

Ja lsk må skjerpe seg når det gjelder billeter.

Jeg fikk ikke sesongkortet mitt før langt ut i juni. De kampene som allerde hadde vert måtte jeg bruke kvitering for og komme innpå.

Skjerp dere, hvis ikke så blir det veldig mørt på Åråsen en dag.
                    KnutHSolberg

Kommentar

• Rønnern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6690

Opprinnelig skrevet av Röshbærj
                      Jeg har fått e-post fra LSK, men de presiserer at jeg MÅ ha betalt medlemskap i KFL for 2009 før de vil fornye sesongkortet mitt..

..så da lurer jeg på om det snarest vil komme noe informasjon om fornyelsen av KFL-medlemskapet?

Plutselig er det jo 17.november og fritt villt med sesongkorta!
                      Du fornyer selvfølgelig sesongkortet nå. Sjekken mot medlemsskap vil de jo ta når de får listene fra KFL.
                      Mvh Ronnie "The Runner"
                      LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• gutt94
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2007
                        • 3273

Når får vi betaling for medlemskap i kfl 09? Er blit n fast jule gave det og sesongkort. Så de burde snart få i gang epost og giro utsening.
                        KnutHSolberg

Kommentar

• woodford
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Aug 2004
                          • 164

Sesongkort 2009

Noen som har fått noe tilbud på fornyelse av sesong kort for 2009 ?
                          Nærmer seg fort den 17 november når "alle" kan kjøpe.

Noen som har status ?

Kommentar

• Emil B
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2006
                            • 5921

Har heller ikke mottatt noe mail eller brev om fornyelse av sesongkortet. Håper det kommer snart!

Kommentar

• Ytre
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jul 2008
                              • 773

Opprinnelig skrevet av VK
                              Har heller ikke mottatt noe mail eller brev om fornyelse av sesongkortet. Håper det kommer snart!
                              Sykt at dette ikke har kommet ennå, for meg har det alltid virket som LSK er en klubb med orden i papirene.
                              I med- og motgang, vi er Lillestrøm!

Kommentar

• BennyLem
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 2902

Opprinnelig skrevet av Ytre
                                Sykt at dette ikke har kommet ennå, for meg har det alltid virket som LSK er en klubb med orden i papirene.
                                He-he. Tidenes ironiinnlegg kanskje?

LSK har gjentatte ganger gjort kjøp av sesongkort ekstremt vrient. Husker et år hvor fatter'n omtrent måtte true seg til å få kjøpt sesongkort.

Det er jo selvsagt også mulig at elementer som VK, Ytre og BennyLem står på svartelista til Grønlund.
                                Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• Fuglegutt
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2008
                                  • 863

Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                  He-he. Tidenes ironiinnlegg kanskje?

LSK har gjentatte ganger gjort kjøp av sesongkort ekstremt vrient. Husker et år hvor fatter'n omtrent måtte true seg til å få kjøpt sesongkort.

Det er jo selvsagt også mulig at elementer som VK, Ytre og BennyLem står på svartelista til Grønlund.

Husker Bruttern også sleit villt her ett år, blir jo litt feil når man må true seg til å støtte en klubb!!
                                  På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

Kommentar

• Kay
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2004
                                    • 763

Planen er å sende ut info i løpet av uka

Edit: regner med at det påvirker når det "åpne" salget begynner.

Kommentar

• dennis
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2006
                                      • 872

Opprinnelig skrevet av Ytre
                                      Pratet med de/den ansvarlige i Lsk i dag og det blir sendt ut iløpet av dagen/ett par dager fikk jeg til svar...

Kommentar

• general
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Apr 2004
                                        • 1150

Min verste opplevelse med LSK og sesongkort var 2007. Betalte kortet og fikk e-kvittering. Men mitt sesongkort dukket aldri opp og jeg ringte LSK. De nektet konsekvent å hjelpe meg og henviste med heller til ticknet.no (eller lignende type selskap).

Så spurte jeg LSK om jeg kunne dukke opp på åråsen med min kvittering og de kunne gi meg et årspass eller godkjenne meg ovenfor nevnte selskap. Jeg hadde jo kvittering. Det var umulig.

Cupfinalen nærmet seg og jeg hadde fortsatt ikke fått noe kort. Ringte LSK igjen for å påskynde prosessen slik at jeg fikk sikret cupfinalebillett (noe av gleden med sesongkort). Da svarte LSK at det kunne jeg glemme og fikk herved stille meg i kø sammen med KFL. Fikk til slutt, men det var ikke LSK sin fortjeneste.

PS: grunnen til at jeg henvendte meg til LSK var at jeg trodde det skulle være lettere for de å hjelpe meg, enn nevnte internettselskap (de har jo tross alt en del flere kunder enn antall sesongkort innehavere på åråsen. I tillegg trodde jeg at LSK hadde noe med sesongkort på åråsen å gjøre.
                                        Seriegull 2016!!!

Kommentar

• dennis
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2006
                                          • 872

Opprinnelig skrevet av general
                                          Min verste opplevelse med LSK og sesongkort var 2007. Betalte kortet og fikk e-kvittering. Men mitt sesongkort dukket aldri opp og jeg ringte LSK. De nektet konsekvent å hjelpe meg og henviste med heller til ticknet.no (eller lignende type selskap).

Så spurte jeg LSK om jeg kunne dukke opp på åråsen med min kvittering og de kunne gi meg et årspass eller godkjenne meg ovenfor nevnte selskap. Jeg hadde jo kvittering. Det var umulig.

Cupfinalen nærmet seg og jeg hadde fortsatt ikke fått noe kort. Ringte LSK igjen for å påskynde prosessen slik at jeg fikk sikret cupfinalebillett (noe av gleden med sesongkort). Da svarte LSK at det kunne jeg glemme og fikk herved stille meg i kø sammen med KFL. Fikk til slutt, men det var ikke LSK sin fortjeneste.

PS: grunnen til at jeg henvendte meg til LSK var at jeg trodde det skulle være lettere for de å hjelpe meg, enn nevnte internettselskap (de har jo tross alt en del flere kunder enn antall sesongkort innehavere på åråsen. I tillegg trodde jeg at LSK hadde noe med sesongkort på åråsen å gjøre.
                                          jeg kan være med på at LSK HAR RÆVA OPPLEGG VEDR. SESONGKORT!!

Kommentar

Working...