Sesongkort 2009
Collapse
X
-
Takk for oppklaringen. I likhet med deg kommer jeg til å betale."And I never thought this life was possible.
You're the yellow bird that I've been waiting for."
Bright Eyes - Poison OakKommentar
-
Systemet har opplevd store problemer der det har vært satt opp på fotball arenaer i europa, da systemet ofte ikke virker. De fleste som har testet ut dette i europa (også i Norge, ref, rbk.) har etter noen sesonger byttet ut systemet til smart stadion system. LSK valgte desverre billigste og dårligste system. Det andre systemet er mere tilrettelagt for fotball og stadion anlegg, og vesentlig mere driftsikkert..
Det andre systemet har også mange flere funksjonaliteter, som blandt annet for å nevne noe, så kan man hvis man ikke skal på en kamp, så kan lsk selge seteplassen din for den ene kampen, hvor pengene fordeles mellom sesongkort innehaver, og klubben, og man kan få full stadion.
Hvis noen skal ha veldig stor interesse av adgangskontroll systemer, og ønsker utdypet informasjon, så er det bare å ta kontaktKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg har fått e-post fra LSK, men de presiserer at jeg MÅ ha betalt medlemskap i KFL for 2009 før de vil fornye sesongkortet mitt..
..så da lurer jeg på om det snarest vil komme noe informasjon om fornyelsen av KFL-medlemskapet?
Plutselig er det jo 17.november og fritt villt med sesongkorta!Kommentar
-
Jeg venter også fortsatt på info rundt fornyelse av sesongkort.
17 November kommer fortere en man aner, og da åpner jo det normale salget.
Det er kanskje ikke så kritisk for KFL feltet, men for oss som har fast sitteplass og gjerne vil beholde den samme plassen hadde det vært greit å fått fornyet denne før alle andre slipper til.
For alt jeg vet kan det muligens være muligheter for alle den 17 november og kjøpe akkurat den plassen jeg normalt sitter på.
Dem starter kanskje bare å selge bilettene til de plassene som det ikke var noen som hadde i 2008.
Dette er jo egentlig som normalt, lsk skaper unødvendig bekymring rundt biletter, sesongkort og salg av disse.
Tror kanskje lsk er best i klassen derFugla er RÅ... Forza fuglaKommentar
-
Ja lsk må skjerpe seg når det gjelder billeter.
Jeg fikk ikke sesongkortet mitt før langt ut i juni. De kampene som allerde hadde vert måtte jeg bruke kvitering for og komme innpå.
Skjerp dere, hvis ikke så blir det veldig mørt på Åråsen en dag.KnutHSolbergKommentar
-
Jeg har fått e-post fra LSK, men de presiserer at jeg MÅ ha betalt medlemskap i KFL for 2009 før de vil fornye sesongkortet mitt..
..så da lurer jeg på om det snarest vil komme noe informasjon om fornyelsen av KFL-medlemskapet?
Plutselig er det jo 17.november og fritt villt med sesongkorta!Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Kommentar
-
LSK har gjentatte ganger gjort kjøp av sesongkort ekstremt vrient. Husker et år hvor fatter'n omtrent måtte true seg til å få kjøpt sesongkort.
Det er jo selvsagt også mulig at elementer som VK, Ytre og BennyLem står på svartelista til Grønlund.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
He-he. Tidenes ironiinnlegg kanskje?
LSK har gjentatte ganger gjort kjøp av sesongkort ekstremt vrient. Husker et år hvor fatter'n omtrent måtte true seg til å få kjøpt sesongkort.
Det er jo selvsagt også mulig at elementer som VK, Ytre og BennyLem står på svartelista til Grønlund.
Husker Bruttern også sleit villt her ett år, blir jo litt feil når man må true seg til å støtte en klubb!!På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "Kommentar
-
Kommentar
-
Min verste opplevelse med LSK og sesongkort var 2007. Betalte kortet og fikk e-kvittering. Men mitt sesongkort dukket aldri opp og jeg ringte LSK. De nektet konsekvent å hjelpe meg og henviste med heller til ticknet.no (eller lignende type selskap).
Så spurte jeg LSK om jeg kunne dukke opp på åråsen med min kvittering og de kunne gi meg et årspass eller godkjenne meg ovenfor nevnte selskap. Jeg hadde jo kvittering. Det var umulig.
Cupfinalen nærmet seg og jeg hadde fortsatt ikke fått noe kort. Ringte LSK igjen for å påskynde prosessen slik at jeg fikk sikret cupfinalebillett (noe av gleden med sesongkort). Da svarte LSK at det kunne jeg glemme og fikk herved stille meg i kø sammen med KFL. Fikk til slutt, men det var ikke LSK sin fortjeneste.
PS: grunnen til at jeg henvendte meg til LSK var at jeg trodde det skulle være lettere for de å hjelpe meg, enn nevnte internettselskap (de har jo tross alt en del flere kunder enn antall sesongkort innehavere på åråsen. I tillegg trodde jeg at LSK hadde noe med sesongkort på åråsen å gjøre.Seriegull 2016!!!Kommentar
-
Min verste opplevelse med LSK og sesongkort var 2007. Betalte kortet og fikk e-kvittering. Men mitt sesongkort dukket aldri opp og jeg ringte LSK. De nektet konsekvent å hjelpe meg og henviste med heller til ticknet.no (eller lignende type selskap).
Så spurte jeg LSK om jeg kunne dukke opp på åråsen med min kvittering og de kunne gi meg et årspass eller godkjenne meg ovenfor nevnte selskap. Jeg hadde jo kvittering. Det var umulig.
Cupfinalen nærmet seg og jeg hadde fortsatt ikke fått noe kort. Ringte LSK igjen for å påskynde prosessen slik at jeg fikk sikret cupfinalebillett (noe av gleden med sesongkort). Da svarte LSK at det kunne jeg glemme og fikk herved stille meg i kø sammen med KFL. Fikk til slutt, men det var ikke LSK sin fortjeneste.
PS: grunnen til at jeg henvendte meg til LSK var at jeg trodde det skulle være lettere for de å hjelpe meg, enn nevnte internettselskap (de har jo tross alt en del flere kunder enn antall sesongkort innehavere på åråsen. I tillegg trodde jeg at LSK hadde noe med sesongkort på åråsen å gjøre.Kommentar
Kommentar