Sesongkort 2009
Collapse
X
-
Min verste opplevelse med LSK og sesongkort var 2007. Betalte kortet og fikk e-kvittering. Men mitt sesongkort dukket aldri opp og jeg ringte LSK. De nektet konsekvent å hjelpe meg og henviste med heller til ticknet.no (eller lignende type selskap).
Så spurte jeg LSK om jeg kunne dukke opp på åråsen med min kvittering og de kunne gi meg et årspass eller godkjenne meg ovenfor nevnte selskap. Jeg hadde jo kvittering. Det var umulig.
Cupfinalen nærmet seg og jeg hadde fortsatt ikke fått noe kort. Ringte LSK igjen for å påskynde prosessen slik at jeg fikk sikret cupfinalebillett (noe av gleden med sesongkort). Da svarte LSK at det kunne jeg glemme og fikk herved stille meg i kø sammen med KFL. Fikk til slutt, men det var ikke LSK sin fortjeneste.
PS: grunnen til at jeg henvendte meg til LSK var at jeg trodde det skulle være lettere for de å hjelpe meg, enn nevnte internettselskap (de har jo tross alt en del flere kunder enn antall sesongkort innehavere på åråsen. I tillegg trodde jeg at LSK hadde noe med sesongkort på åråsen å gjøre.
PetterKommentar
-
Jeg fikk ikke mit sesongkort for 08 sesongen for langt ut i juni jeg. Jeg reiste til åråsen og klagde. En uke senere lå det i postkassa håper på at alt går bra i år men ser ikke sa veldig lyst ut enda. Har heller ikke fått noe epost om sesongkort endaKnutHSolbergKommentar
-
Min verste opplevelse med LSK og sesongkort var 2007. Betalte kortet og fikk e-kvittering. Men mitt sesongkort dukket aldri opp og jeg ringte LSK. De nektet konsekvent å hjelpe meg og henviste med heller til ticknet.no (eller lignende type selskap).
Så spurte jeg LSK om jeg kunne dukke opp på åråsen med min kvittering og de kunne gi meg et årspass eller godkjenne meg ovenfor nevnte selskap. Jeg hadde jo kvittering. Det var umulig.
Cupfinalen nærmet seg og jeg hadde fortsatt ikke fått noe kort. Ringte LSK igjen for å påskynde prosessen slik at jeg fikk sikret cupfinalebillett (noe av gleden med sesongkort). Da svarte LSK at det kunne jeg glemme og fikk herved stille meg i kø sammen med KFL. Fikk til slutt, men det var ikke LSK sin fortjeneste.
PS: grunnen til at jeg henvendte meg til LSK var at jeg trodde det skulle være lettere for de å hjelpe meg, enn nevnte internettselskap (de har jo tross alt en del flere kunder enn antall sesongkort innehavere på åråsen. I tillegg trodde jeg at LSK hadde noe med sesongkort på åråsen å gjøre.Kommentar
-
Ofte får jeg den følelsen av at LSK gjør seg skikkelig flid i arbeidet med å få færrest mulig tilskuere.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
På tide at "noen" gir jobben med å selge sesongkort til noen andre....
LSK skal være glade for at folk er engasjerte og ønsker sesongkortet i god tid, at det er liv på tribunen og at klubben blir lagt merke til.
Med Henning Berg, Petter Belsvik og ikke minst TORGEIR BJARMANN tilbake på åråsen hadde jeg regnet med tidenes sesongkort salg og at klubben sto klare med årskorta den dagen B-Gjengen var samlet og klare for presentasjon..!!Kommentar
-
Jakten på sesongkortet er jo forøvrig blitt en tradisjon, det blir ikke like mange artige historier om alt går knirkefritt hver gang. Stadig nye bilett-dått-no løsninger samt hypermoderne kø-sluse-telle-ordninger på Åråsen gjør sitt til uforglemmelige minner.
Skakk'e værr'a lett for noen å innta fort Åråsen vett'ø!Fugla mot nye høyderKommentar
-
Man måtte ikke, man kunne fint kommet senere på dagen eller dagen etter, for billetten din hadde du 2 eller 3 dager på å hente utKommentar
-
LSK har mye å gå på når det gjelder håndtering av billetter og sesongkort.Kommentar
-
Søren at Hitler er død. Han kunne jo ha hjulpet oss inn
Men tilbake til tema.
Er det ikke slik at vi som hadde sesongkort 08 bare skal bruke det samme kortet neste år?
Vi slipper kansje da og vente i uker og år før vi får det?
Men spørs om det oppdaterings grien fungerer da :???:KnutHSolbergKommentar
-
Jeg overdreiv nok litt i innlegget. Jeg tipper jeg sto omtrent en halvtime i kø for jeg gikk og sa at jeg hadde sesongkort og ikke kunne forstå hvorfor jeg skulle stå i den køen. Jeg hadde flere bekjente med sesongkort som sto i evigheter i kø. Jeg kunne selvsagt kommet seinere på dagen, men det var lite aktuelt å ta to turer. Poenget er at LSK faktisk presterte å skape én felles kø for alle som skulle ha billett, i stedet for å sette én kø for sesongkortinnehavere og én for resten.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Da har jeg nettopp hatt en hyggelig tlf samtale med Lisbeth /LSK administrasjonen.
Hun bekrefter at de av oss som har sesong kort for 2008 vil få tilsendt informasjon/tilbud om å fornye plassen for 2009, i løpet av neste uke.
Hun beklaget at dette var noe forsinket.
Salget som starter på mandag den 17 november gjelder plasser som er ledig.
Med andre ord har du sesongkort/plass du ønsker å fornye - følg med i postkasse/mail boks til uken.Kommentar
-
Men igjen er det altså vi som kjøpere som må spørre selger om når det er mulig å få bruke penger hos dem...
Fortsatt litt bakvendt, er det ikke..?Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Det vil da si at plassene til de som eventuelt velger å ikke fornye sitt sesongkortet eller vil bytte til en annen plass, ikke blir gjordt tilgjenglig før det åpne salget starter.
Er vel sikkert ikke noe stort problem, men det hadde vel vært mest logisk.Fugla er RÅ... Forza fuglaKommentar
-
Dette stemmer. Alle eksisterende sesongkortplasser fra 2008-sesongen er låst for salg inntil videre.Kommentar
-
Sesongkortplasser fra 2008 blir holdt åpne i minimum 4 uker utover 17.11.
Dersom du hadde sesongkort på fast plass i år har du med andre ord fortsatt god tid til å fornye plassen.
Lisbeth lovet også at informasjon blir sendt ut i fra LSK i slutten av denne uken/starten av neste uke.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Object moved to here.
Du har 1 billetter i handlekurven, totalt kr. 0.00 (NOK).
Handlekurven din er tom. Velkommen tilbake en annen gang!Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
Kommentar