og vi venter i spenning på epost i fra lsk.
Sesongkort 2009
Collapse
X
-
Kommentar
-
Jeg fik sesongkortet mit for 08 i postkassa i juni jeg. Kansje jeg får dette brevet i mai sån ca da?
Ligger ikke det brevet i postkassa i mårra venter administarsjonen på Åråsen en drit sur oppgit 14 år gammel gudt rasende inn døra i mårra.
Skaf securitas dere:twistedkan tenge det)KnutHSolbergKommentar
-
Jeg fik sesongkortet mit for 08 i postkassa i juni jeg. Kansje jeg får dette brevet i mai sån ca da?
Ligger ikke det brevet i postkassa i mårra venter administarsjonen på Åråsen en drit sur oppgit 14 år gammel gudt rasende inn døra i mårra.
Skaf securitas dere:twistedkan tenge det)
Slutt å stress nå lille venn. Kanarifeltet blir ikke utsolgt for sesongkort allikevel.Kommentar
-
De burde mast på meg for og kjøpe men jeg må masse på de for og få kjøpt.
Vet at det ikke blir utsolgt men begynner og bli rimelig lei av hvordan info blir gitt ut i klubben.KnutHSolbergKommentar
-
-
Kommentar
-
Du er 14 år, glem jenta, hun fortjener ikke deg allikevel når hun dumper deg pga det. Men back too topic, er ikke vits og stresse med sesongkortet enda, LSK vil tjene penger, så info kommer. De har sikkert x antall ringerunder fremover også. Ifjor ble jeg oppringt 3 ganger.Kommentar
-
Du er 14 år, glem jenta, hun fortjener ikke deg allikevel når hun dumper deg pga det. Men back too topic, er ikke vits og stresse med sesongkortet enda, LSK vil tjene penger, så info kommer. De har sikkert x antall ringerunder fremover også. Ifjor ble jeg oppringt 3 ganger.
Sorry hvis jeg er litt drittsekk nå men er ikke i konge humør.KnutHSolbergKommentar
-
Jeg skulle gjerne hatt sesongkort (for første gang) på KFL feltet, men når jeg er inne på bilettluka.no og får opp stadion plassene, får jeg ikke trykket på KFL feltet. Er det en annen måte å få sesongkort der på?
Ringte de også ved 12 tia idag, men han jeg snakket med forstod lite av det og sa jeg skulle sjekke lsk.no for info, noe jeg har gjort. Jeg skjønner ikke helt dette her
Håper noen kan si meg hva jeg skal gjøre får å få tak i sesongkort på KFL feltet neste sesongKommentar
-
Hiv deg med. Her kan det gå en kule varmt. Om det er del av en organisert eller semi-organisasert ultras- eller casualaksjon sier tråden foreløpig lite om.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Det virker som om en ikke ukjent forumbruker planlegger aksjoner. Sjekk denne tråden: http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...t=13318&page=4
Hiv deg med. Her kan det gå en kule varmt. Om det er del av en organisert eller semi-organisasert ultras- eller casualaksjon sier tråden foreløpig lite om.
PS. Hvorfor er det forresten to like tråder plassert i forskjellige underfora, atpåtil med like titler?
Men han skal bare fornye sitt fra 08. Dette blir mitt første sesongkort. Jeg får vel ikke noe mail om fornying daKommentar
-
Jeg venter fortsatt paa sesongkortet for den nylige avsluttede 2008 sesongen. Det er aa haape at neste aars kort ankommer foer fellesferien.
For dem med lite penger eller eventuelt et mindre oenske om aa subsidiere loenningene til stjernene paa Lillestroem, kan foelgende taktikk benyttes:
Gaa til luka der sesongkortene blir avhentet, fortell damen at du ikke har motatt sesongkort. Etter at du har oppgitt navnet ditt - som jo ikke finnes i bunken blant de ikke utsendte sesongkortene - vil damen gi deg billett.Kommentar
-
Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
-
Så har vel kaoset for min del starta tror jeg..
Fikk brev i posten fra LSK nå, og de har registrert 7 seter på meg
Og jeg som trodde bare jeg skulle fornye et sesongkort på kanarifeltet.. :???:
Her skal det bli moro når man fornyer gittKommentar
Kommentar