Sesongkort 2009

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

Opprinnelig skrevet av VK
    De nye kortene du har bestillt kommer garantert ikke før jul De kommer nok et par dager før seriestart kjenner jeg LSK rett!
    Da kjenner du ikke Lsk godt nok, tenker vi sier et par dager etter seriestart..... Fy faen så mye vi er dårlige på i denne klubben.

Kommentar

• RSP
      Moderator
      • Aug 2004
      • 10498

Ved fornyelse av kort er det ikke nødvendig å vente til jul en gang. Fra lsk.no:
      NB! Alle med sesongkort i 08 skal benytte det samme kortet også i 09, så pass godt på dette! Nye sesongkortkjøpere får et tillegg på kr. 50,- for produksjon av kort.

Kommentar

• Röshbærj
        Medlem
        Hoffnarr
        • Sep 2004
        • 57

Opprinnelig skrevet av Kanarifugl84
        Det sto i årets brev også, for de som har mottatt dette.

Når fikk du dette brevet, og hvem fikk du det fra?

Kommentar

• woody
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2005
          • 374

Hvilket brev ? Har ikke fått noe brev ! Aaagh !
          woody

Kommentar

• Kanarifugl84
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2007
            • 2319

Opprinnelig skrevet av Röshbærj
            Når fikk du dette brevet, og hvem fikk du det fra?
            Det er datert 14.11.2008, jeg mottok det vel et par dager senere. Jeg fikk det fra LSKZone v/Anders Riiber, arrangementssjef i LSK.

Kommentar

• tullebukk
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2006
              • 5446

Opprinnelig skrevet av Kanarifugl84
              Det er datert 14.11.2008, jeg mottok det vel et par dager senere. Jeg fikk det fra LSKZone v/Anders Riiber, arrangementssjef i LSK.
              Så Lsk sender ut et brev om at du må beholde det gamle sesongkortet lenge etter at 90% har kasta kortene forlengst... Er det mulig ,jepp det er jo tross alt Lsk vi snakker om.... Her må hoder rulle spør du meg..... Faen og jeg gleder meg til årsmøte.:evil:

Kommentar

• Emil B
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2006
                • 5921

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                Så Lsk sender ut et brev om at du må beholde det gamle sesongkortet lenge etter at 90% har kasta kortene forlengst... Er det mulig ,jepp det er jo tross alt Lsk vi snakker om.... Her må hoder rulle spør du meg..... Faen og jeg gleder meg til årsmøte.:evil:
                Man fikk beskjed for lenge siden at årets sesongkort også skal brukes neste år. Tror faktisk at vi fikk beskjed i starten av 08 sesongen. Må du ha nytt koster det 50 kr for et stk kort.

Kommentar

• ulfpulf
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2004
                  • 2511

Opprinnelig skrevet av VK
                  Man fikk beskjed for lenge siden at årets sesongkort også skal brukes neste år. Tror faktisk at vi fikk beskjed i starten av 08 sesongen.
                  Jepp. Fra brevet i fjor: De nye sesongkortene som du vil motta vil gjelde i flere sesonger, så ta godt vare på det.

Kommentar

• tullebukk
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2006
                    • 5446

Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                    Jepp. Fra brevet i fjor: De nye sesongkortene som du vil motta vil gjelde i flere sesonger, så ta godt vare på det.
                    Jøss er dette Lsk .

Kommentar

• Trondeo
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2005
                      • 3062

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                      Jøss er dette Lsk .
                      Akkurat i dette tilfellet kan du ikke gi noe av skylden over til LSK gitt. Helt din feil, du får betale 50 spenn ekstra med glede..

Kommentar

• general
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2004
                        • 1150

Forstår endog ikke hvor vanskelig det kan være å legge inn en bestilling på x antall kort 1 gang i året?

Av alle utgiftsposter (om det allerede ikke er dekket i prisen, noe som er rimelig å anta) er nok ikke denne eventuelle kostnaden eller arbeidet med å ringe inn bestillingen stor nok, til at de ikke kan ta seg bryet med det synes nå jeg.

Om ikke, bare for å glede de som samler på slike kort og etc.. Eller for å psykologisk bringe oss nærmere 09 sesongen så vi kan glemme 08 sesongen, ved å gi oss en "treat".
                        Seriegull 2016!!!

Kommentar

• iL
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Jan 2004
                          • 10771

Opprinnelig skrevet av general
                          Forstår endog ikke hvor vanskelig det kan være å legge inn en bestilling på x antall kort 1 gang i året?

Av alle utgiftsposter (om det allerede ikke er dekket i prisen, noe som er rimelig å anta) er nok ikke denne eventuelle kostnaden eller arbeidet med å ringe inn bestillingen stor nok, til at de ikke kan ta seg bryet med det synes nå jeg.

Om ikke, bare for å glede de som samler på slike kort og etc.. Eller for å psykologisk bringe oss nærmere 09 sesongen så vi kan glemme 08 sesongen, ved å gi oss en "treat".
                          I dagens bruk-og-kast samfunn, synes jeg det er veldig bra at LSK benytter seg av denne teknologien.

LSK får fortjent mye pepper rundt sesongkort, men at billettluka har problemer er da vitterlig ikke deres skyld? Bortsett fra at de har valgt dem som leverandør da....
                          Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• general
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2004
                            • 1150

Ja, du har et godt poeng der. Litt rask i avtrekkeren fra min side..

Skal jeg moderere meg litt så; Da LSK har innført en slik ordning så føler jeg at litt god gammeldags KFL taktikk, der budskapet/beskjeden blir banket inn i skallen din, hadde vært på sin plass.

På denne måten hadde alle fått det meg seg, (selv om et brev, sendt med sesongkortet osv skal leses nøye) slik at vi ikke hadde brukt det mot LSK i dag. Et glass fylt av generell misnøye mot LSK`s kundebehandling, vil fort renne over uansett hvor liten dråpen er. Et sesongkort kjøp i 2008 skal ikke være en bagatell, uansett hvor forstyrrelsen ligger (kjøper vs selger). Som selger av et produkt, ligger ansvaret hos LSK. En dum forbruker er alltid uksyldig, nesten.....
                            Seriegull 2016!!!

Kommentar

• Torolf
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2004
                              • 9574

Fra Nyhetstråden:
                              Opprinnelig skrevet av www.lsk.no
                              Sesongkort 2009 - fornyelsesbrev kommet i retur
                              Har du ikke fått tilbud om fornyelse av sesongkort? Svaret kan finnes her.
                              LSK har de siste ukene sendt ut brev til sesongkortinnehaverne i 2008 med tilbud om fornyelse i 2009. Finner du ditt navn på lista under, betyr det at vi har fått brevet vi har sendt til deg i retur. I tilfelle ber vi deg hente ditt brev i LSK-administrasjonen på Åråsen.

Annette Bull-Hansen 1347022 Lundsalleen 24, 2004 Lillestrøm
                              Alexander Westbye 1343603 Bjørkelia 28, 1900 Fetsund
                              Alexander Solberg 1341315 Jacob Finsensveg 2, 2040 Kløfta
                              Grethe Frydenlund 1345994 c/o Olav Borgen, Stubbeveien 6, 1911 Flateby
                              Hanne Wallin Haugen 1342857 Glendegården, 1960 Løken
                              Erik F. Bogen 1349346 Stubbveien 6, 1911 Flateby
                              Karin Fagersand 1343488 Skaugveien 33, 1911 Flateby
                              Jon-Andrè Sundeng 1344575 Snorresvei 22 B, 1473 Lørenskog
                              Martin Nilssen 1347447 Willy Moes veg 142, PB31, 2034 Holter
                              Viggo Frisk 1341497 Ulvefaret 3, 2014 Blystadlia
                              Grete Moene 1342566 Hellerudfaret 35, 0672 Oslo
                              Kenneth, Kvebek 1345694 Låveveien 19 A, 1930 Aurskog
                              Eric Riiber 1343054 Ammerudveien 66, 0958 Oslo
                              Rune Skjæret 1343363 Bokfinkveien 28, 2209 Kongsvinger
                              Per Chr. Underhaug 1346481 Kjellergt. 49, JR 4, 2000 Lillestrøm
                              Marius Myhren 1349669 Rognebærlia 26, 1900 Fetsund
                              Jørgen Ødegården 1349254 Åråsveien 29C, 2007 Kjeller
                              Jørgen Næss 1347087 Bygdøy Alle 63 A, 0265 OSLO
                              Knut Åge Tømmerbakk 1343365 Gamle Strømsvei 8A, 2010 Strømmen
                              Bjørn Erik Frøshaug 1348510 Linjeveien 18 A, 2005 Rælingen
                              Nina Kitdal 1348685 Fuglåsvein 2b, 1488 Hakadal
                              Siv Larsen 1347991 Glennevn. 54a, 1481 Hagan
                              Martin Hansen 1344028 c/o Jan Erik Hansen, Bervens Løkke, 0254 OSLO
                              Jan Einar Alfsen 1345578 Lihinakiveien 45, 2313 "Unknown"
                              Wiggo Frydenlund 1348006 Ringstad Bekkeveien 33c, 1358 Jar
                              Niklas Walstad 1341402 Skoleveien 16, 2005 Rælingen
                              Per-Ivar Hansen 1344742 Odalsgata 2, 2003 Lillestrøm
                              Lasse Semmerud 1343783 Hurdalsgate 24, 2003 Lillestrøm
                              Rune Ingvaldsen 1342906 Vestbygata 50 B, 2003 Lillestrøm
                              Rune Gjerstad 1347891 Nedre Rælingensvei 139, 2005 Rælingen
                              Charlotte Frydenlund 1348160 Stubbeveien 6, 1911 Flateby
                              Renate Tamara Noremsaune 1342648 Gamleveien 117, 2040 Kløfta
                              Stig Kristiansen 1346661 Gamlevegen 103B, 2040 Kløfta
                              Andre Svee 1347982 Østli 28D, 2054 Mogreina
                              Nicolai Bjørntvedt 1346245 Nedre Solhellinga 7D, 2050 Jessheim
                              Patrick Nilsen 1345410 Blåklokkelia 10, 1405 Langhus
                              Lars Tomren 1341296 Odinsvei 16F, 1413 Tårnåsen
                              Ole Andrè Myhrvold 1348153 c/o A. Breivik, Brobekkveien 33, 0598 Oslo
                              Rikard Munoz 1348264 0107 Oslo
                              Christian Paulsen 1346392 Ole Fladagers gt. 1b, 0353 Oslo

Kommentar

• Torolf
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2004
                                • 9574

Jeg står ikke på lista, men venter fortsatt på fornyelsesbrev. Vurderer å bruke frikortet mitt neste år, når det skal være så fordømt vanskelig å kjøpe sesongkort.

Kommentar

• Geirfugl
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2006
                                  • 561

Jeg har fått brevet, men når jeg prøver å bestille kortene så får jeg opp "Siden kan ikke vises". Strålende..

Kommentar

• TheFugl
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2006
                                    • 442

Har enda ikke mottatt noe brev, og lurer på når i helsike det kommer?

Kommentar

• Percy Nilegård
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2003
                                      • 5146

Til dere som sitter og venter på fornyelsesbrev. Har dere prøvd å kontakte LSK? Det burde selvsagt ikke være nødvendig, men jeg hadde nå gjort det om jeg satt og venta på noe.
                                      "Alltid blodsprengt"!
                                      Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

• Geirfugl
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2006
                                        • 561

Jeg sliter med denne bestillinga altså. Skal fornye 4 av 5 kort på sittan og får opp disse prisene:
                                        1 stk kr 2800, 2 stk på kr 1750 (familie antar jeg) og 2 stk på kr 0!! De tre første får jeg lov å kjøpe, de to siste får jeg (ikke overraskende) feilmelding på.

Dette er jo helt merkelig. Hva faen skal jeg egentlig betale? Noen tips om hva jeg skal gjøre?

Kommentar

• Speeder
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2006
                                          • 951

Opprinnelig skrevet av Torolf
                                          Fra Nyhetstråden:
                                          Selv ikke familiemedlemmer av utsendelsessjefen får brevet ser jeg.
                                          Tore Galgerud

Kommentar

Working...