Sesongkort 2009

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Håkon Henriksen
    Administrator
    • Nov 2003
    • 6411

Kan dere ikke bare stikke på shopen, der går det smertefritt hører jeg...
    Håkon Henriksen
    -
    Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
    -
    ALT FOR FUGLA

Kommentar

• MC_Tor
      Juniormedlem
      Ferskenpels
      • Nov 2008
      • 3

Noen som vet når fristen for fornyelse av 08-korta går ut, og når de som ikke er fornyet blir lagt ut for salg?
      Hadde seks plasser i år, men er et par til som vil henge seg på neste år..
      Hørte februar, men det kan vel ikke stemme?

Kommentar

• Kay
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2004
        • 763

var rett før jul, mener det var 20 desember.

Kommentar

• Canaria
          Medlem
          Møteplager
          • Sep 2004
          • 73

Jeg ringte Billettluka i går (815 11 500) og maste litt (etter å ha snakket med sentralbordet på LSK. Ansvarlig for årskort får man jo bare en mobilsvar på...).

De skjønte først ikke så mye, men etter hvert satt de meg over til iticket eller hva de nå heter. Der fant de brukeren min men ingen bestilling. Damen skulle sjekke litt og i dag da jeg prøvde å logge meg på på LSK.no var det plutselig en reservasjon til meg. Hurra:o

Så det er en måte å gjøre det på om man ikke kan løpe til LSK shopen når som helst.

Sjelden jeg må legge inn så mye innsats for å kjøpe noe...

Kommentar

• Kay
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2004
            • 763

Jeg fornyet mitt kort i går, tilsynelatende virket alt bra, betalte med kort. Jeg mener at jeg skulle få en kvittering på epost, dette har ikke dukket opp. Husker jeg riktig ? Nå har jeg ingen bevis på handelen bortsett fra evt i nettbanken.

Kommentar

• JonAsc
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2008
              • 267

Jeg fornya sesongkortet mitt på shopen i går. Trengte bare å fylle ut et par papirer, veldig greit!

Kommentar

• gutt94
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2007
                • 3273

Har tenkt meg på shoppen nå.
                Noe jeg må ha med meg?
                Fikk et brev med et referanse nummer ta med det?
                Kan jeg betale kontant på shopen?
                KnutHSolberg

Kommentar

• Tony
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 4737

Opprinnelig skrevet av gutt94
                  Har tenkt meg på shoppen nå.
                  Noe jeg må ha med meg?
                  Fikk et brev med et referanse nummer ta med det?
                  Kan jeg betale kontant på shopen?
                  Ta med deg sesongkortet ditt. Det er det eneste vi trenger.

Betal med kontant, kort eller gavekort

Kommentar

• Fritz
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2004
                    • 1033

Opprinnelig skrevet av Kay
                    Jeg fornyet mitt kort i går, tilsynelatende virket alt bra, betalte med kort. Jeg mener at jeg skulle få en kvittering på epost, dette har ikke dukket opp. Husker jeg riktig ? Nå har jeg ingen bevis på handelen bortsett fra evt i nettbanken.
                    Stemmer at de skulle sende kvittering på epost. Men dersom du logger deg inn på "min side" på billettluka.no får du i det minste tak i referansenummeret til bestillingen.

Selv bestilte jeg syv sesongkort på SS-tribunen. Tre av oss bytter fra felt O til P, to av oss er nye sesongkortinnehavere, og to stykker kommer fra feltet og over på SS.

Mottok aldri ordrebekreftelse, så jeg sendte epost til Billettluka og spurte om betalingen jeg gjorde nå var endelig (man skal betale 50 kroner for nye kort, noe jeg ikke er trukket for), og hvor/når kortene kan hentes (hentedato står til 11. november 2009(:???, og det er ikke oppgitt hentested på bekreftelsen jeg fikk på nettet).

Svaret var: dere bruker samme kort som i fjor. Hele beløpet er betalt.

Det er jo fint, all den tid to av navnene jeg bestilte for ikke hadde kort i fjor, og at dette ikke er en fornyelse av fjorårets , men en nybestilling (har null tillit til at de klarer å hekte de nye plassene våre på rett kort).

Billettluka har etter dette ikke besvart henvendelser pr. epost, til tross for gjentatte purringer...

Kommentar

• reka
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Aug 2005
                      • 13278

Opprinnelig skrevet av Fritz
                      Billettluka har etter dette ikke besvart henvendelser pr. epost, til tross for gjentatte purringer...
                      Minner meg litt om en bedrift jeg jobbet i som gikk konkurs. De siste ukene var det bare daglig leder der som var til stede. Han drakk brandy mens han forsøkte å skvise mest mulig penger ut av alle som ringte. Alt var på vei i posten, ting skulle ordne seg og ryktene om økonomiske vansker var betydelig overdrevet. Han slapp heller aldri noen inn gjennom døra av frykt for kreditorer.

Kommentar

• Fritz
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2004
                        • 1033

Har nå fått svar fra Billettluka.

I vårt tilfelle hvor fem stykker hadde kort fra før, men samtlige byttet sete, må alle ha nye sesongkort. Disse kan hentes på Sportshuset i januar/februar (foreløpig dato - kan bli endringer).

Man betaler da kr. 50,- pr. kort for å hente ut dette.

LSK skal sende ut epost til berørte med nærmere informasjon om hvordan dette løses, etterhvert.

Har også henvist Billettluka til denne tråden, slik at de selv ser hvordan kundene opplever prosessen.

I eposten jeg fikk av Billettluka lå det med intern korrespondanse mellom iTicket og LSK. Det er ingen tvil om at planleggingen har vært svak, men det ser også ut som om det er vilje til å få tingene på plass.

Vi får bare håpe at man tar med seg lærdom fra dette og får dette til på en ordentlig måte neste år - uten at jeg egentlig tror det noengang skal bli enkelt å fravriste LSK sesongkort...

Kommentar

• iL
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Jan 2004
                          • 10771

Opprinnelig skrevet av Fritz
                          Har nå fått svar fra Billettluka.

I vårt tilfelle hvor fem stykker hadde kort fra før, men samtlige byttet sete, må alle ha nye sesongkort. Disse kan hentes på Sportshuset i januar/februar (foreløpig dato - kan bli endringer).

Man betaler da kr. 50,- pr. kort for å hente ut dette.

LSK skal sende ut epost til berørte med nærmere informasjon om hvordan dette løses, etterhvert.

Har også henvist Billettluka til denne tråden, slik at de selv ser hvordan kundene opplever prosessen.

I eposten jeg fikk av Billettluka lå det med intern korrespondanse mellom iTicket og LSK. Det er ingen tvil om at planleggingen har vært svak, men det ser også ut som om det er vilje til å få tingene på plass.

Vi får bare håpe at man tar med seg lærdom fra dette og får dette til på en ordentlig måte neste år - uten at jeg egentlig tror det noengang skal bli enkelt å fravriste LSK sesongkort...
                          Hvis det er slik at alle som skal ha nytt sete, må bytte/få nytt sesongkort, så må jeg si at løsningen er rimelig ufleksibel. Han som har programert dette bør piskes med 100 piskeslag.
                          :twisted:
                          Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• gamle-perta
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2004
                            • 2418

Serieoppsettet med Viking. VIF og RBK i de tre første hjemmekampene er i alle fall et veldig godt argument for at det er viktig å sikre seg sesongkort. For her blir det fullt.
                            Men det forutsetter selvfølgelig at det er mulig å kjøpe/fornye kortat. da...
                            Mvh
                            Gammer´n (Per T)

Kommentar

• Fritz
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2004
                              • 1033

Opprinnelig skrevet av iL
                              Hvis det er slik at alle som skal ha nytt sete, må bytte/få nytt sesongkort, så må jeg si at løsningen er rimelig ufleksibel. Han som har programert dette bør piskes med 100 piskeslag.
                              :twisted:
                              Jeg har egentlig ikke så store problemer med at man må skaffe nytt kort dersom man bytter sete. Det jeg derimot synes er merkelig er at:

A) at ikke alle får nytt kort hvert år, uansett. Noe av sjarmen med sesongkort er å sprade rundt med et bevis i lommeboken på at man har kjøpt tilgang for hele året. Dette poenget faller bort når det står "2008" på kortet. I tillegg burde det vært trykket navn på alle kortene, nettopp for å øke ekslusiviteten.

B) man må betale 50 spenn for et kort som umulig kan koste mye å produsere/distribuere. Dette lukter i beste fall av smålighet, men det mest dekkende ordet er nok grådighet.
                              Last edited by Fritz; 02.12.2008, 14:37. Begrunnelse: Presisering.

Kommentar

• Petter Ø
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2004
                                • 3008

Hentefrist
                                10.11.2009 12:00
                                Har god tid til å hente kortet hvertfall..

Det funka for meg å fornye på nett nå. Har kun fått feil pris og feilmelding inntill i ettermiddag.
                                Petter Ø - Kreativ Kanaris
                                http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                                Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

Kommentar

• lillestroom
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2007
                                  • 1020

Blir medlemskapet i KFL fornyet automatisk eller må man bestille et nytt medlemskap for 2009 før man kan kjøpe sesongkortet?

Kommentar

• Petter Ø
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2004
                                    • 3008

Opprinnelig skrevet av lillestroom
                                    Blir medlemskapet i KFL fornyet automatisk eller må man bestille et nytt medlemskap for 2009 før man kan kjøpe sesongkortet?
                                    Du får faktura i posten snart. Før du får utlevert sesongkortet sjekkes det om du har betalt medlemskap for 2009.
                                    Petter Ø - Kreativ Kanaris
                                    http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                                    Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

Kommentar

• prefekt
                                      Juniormedlem
                                      Bøffel
                                      • Jan 2007
                                      • 20

huh?

Opprinnelig skrevet av SvartogGulKanarifugl
                                      Du får faktura i posten snart. Før du får utlevert sesongkortet sjekkes det om du har betalt medlemskap for 2009.
                                      Man får vel ikke utlevert noe kort når man skal beholde det gamle.. dessuten har i alle fall jeg fått bekreftelse på "nytt sesongkort" uten at jeg har sett snurten av KFL-giron enda..

(No worries, jeg kommer jo til å betale kfl oxo)
                                      Jonathan Livingston ruules...

Kommentar

• Tony
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 4737

Opprinnelig skrevet av prefekt
                                        Man får vel ikke utlevert noe kort når man skal beholde det gamle.. dessuten har i alle fall jeg fått bekreftelse på "nytt sesongkort" uten at jeg har sett snurten av KFL-giron enda..

(No worries, jeg kommer jo til å betale kfl oxo)
                                        Men sesongkortet ditt kommer ikke til å bli "oppgradert" for 2009 sesongen sålenge du ikke har et av medlemskapene i orden.

Håper ikke det blir noe rot med dette og at dette gjøres utifra listene til KFL/LSK slik at hver og en slipper å møte opp på LSK kontoret for å vise fram medlemskapet sitt

Kommentar

• Fjeller'n
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Nov 2003
                                          • 905

Opprinnelig skrevet av Tony
                                          Men sesongkortet ditt kommer ikke til å bli "oppgradert" for 2009 sesongen sålenge du ikke har et av medlemskapene i orden.

Håper ikke det blir noe rot med dette og at dette gjøres utifra listene til KFL/LSK slik at hver og en slipper å møte opp på LSK kontoret for å vise fram medlemskapet sitt

Dette kommer selvfølgelig til å gå helt smertefritt. Ikke noe rot og helt uten plunder for kunden. Jada.

Stian
                                          "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

Kommentar

Working...