Kan dere ikke bare stikke på shopen, der går det smertefritt hører jeg...
Sesongkort 2009
Collapse
X
-
-
Jeg ringte Billettluka i går (815 11 500) og maste litt (etter å ha snakket med sentralbordet på LSK. Ansvarlig for årskort får man jo bare en mobilsvar på...).
De skjønte først ikke så mye, men etter hvert satt de meg over til iticket eller hva de nå heter. Der fant de brukeren min men ingen bestilling. Damen skulle sjekke litt og i dag da jeg prøvde å logge meg på på LSK.no var det plutselig en reservasjon til meg. Hurra:o
Så det er en måte å gjøre det på om man ikke kan løpe til LSK shopen når som helst.
Sjelden jeg må legge inn så mye innsats for å kjøpe noe...
Kommentar
-
Jeg fornyet mitt kort i går, tilsynelatende virket alt bra, betalte med kort. Jeg mener at jeg skulle få en kvittering på epost, dette har ikke dukket opp. Husker jeg riktig ? Nå har jeg ingen bevis på handelen bortsett fra evt i nettbanken.Kommentar
-
Kommentar
-
Selv bestilte jeg syv sesongkort på SS-tribunen. Tre av oss bytter fra felt O til P, to av oss er nye sesongkortinnehavere, og to stykker kommer fra feltet og over på SS.
Mottok aldri ordrebekreftelse, så jeg sendte epost til Billettluka og spurte om betalingen jeg gjorde nå var endelig (man skal betale 50 kroner for nye kort, noe jeg ikke er trukket for), og hvor/når kortene kan hentes (hentedato står til 11. november 2009(:???, og det er ikke oppgitt hentested på bekreftelsen jeg fikk på nettet).
Svaret var: dere bruker samme kort som i fjor. Hele beløpet er betalt.
Det er jo fint, all den tid to av navnene jeg bestilte for ikke hadde kort i fjor, og at dette ikke er en fornyelse av fjorårets , men en nybestilling (har null tillit til at de klarer å hekte de nye plassene våre på rett kort).
Billettluka har etter dette ikke besvart henvendelser pr. epost, til tross for gjentatte purringer...Kommentar
-
Minner meg litt om en bedrift jeg jobbet i som gikk konkurs. De siste ukene var det bare daglig leder der som var til stede. Han drakk brandy mens han forsøkte å skvise mest mulig penger ut av alle som ringte. Alt var på vei i posten, ting skulle ordne seg og ryktene om økonomiske vansker var betydelig overdrevet. Han slapp heller aldri noen inn gjennom døra av frykt for kreditorer.Kommentar
-
Har nå fått svar fra Billettluka.
I vårt tilfelle hvor fem stykker hadde kort fra før, men samtlige byttet sete, må alle ha nye sesongkort. Disse kan hentes på Sportshuset i januar/februar (foreløpig dato - kan bli endringer).
Man betaler da kr. 50,- pr. kort for å hente ut dette.
LSK skal sende ut epost til berørte med nærmere informasjon om hvordan dette løses, etterhvert.
Har også henvist Billettluka til denne tråden, slik at de selv ser hvordan kundene opplever prosessen.
I eposten jeg fikk av Billettluka lå det med intern korrespondanse mellom iTicket og LSK. Det er ingen tvil om at planleggingen har vært svak, men det ser også ut som om det er vilje til å få tingene på plass.
Vi får bare håpe at man tar med seg lærdom fra dette og får dette til på en ordentlig måte neste år - uten at jeg egentlig tror det noengang skal bli enkelt å fravriste LSK sesongkort...Kommentar
-
Har nå fått svar fra Billettluka.
I vårt tilfelle hvor fem stykker hadde kort fra før, men samtlige byttet sete, må alle ha nye sesongkort. Disse kan hentes på Sportshuset i januar/februar (foreløpig dato - kan bli endringer).
Man betaler da kr. 50,- pr. kort for å hente ut dette.
LSK skal sende ut epost til berørte med nærmere informasjon om hvordan dette løses, etterhvert.
Har også henvist Billettluka til denne tråden, slik at de selv ser hvordan kundene opplever prosessen.
I eposten jeg fikk av Billettluka lå det med intern korrespondanse mellom iTicket og LSK. Det er ingen tvil om at planleggingen har vært svak, men det ser også ut som om det er vilje til å få tingene på plass.
Vi får bare håpe at man tar med seg lærdom fra dette og får dette til på en ordentlig måte neste år - uten at jeg egentlig tror det noengang skal bli enkelt å fravriste LSK sesongkort...
:twisted:Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Serieoppsettet med Viking. VIF og RBK i de tre første hjemmekampene er i alle fall et veldig godt argument for at det er viktig å sikre seg sesongkort. For her blir det fullt.
Men det forutsetter selvfølgelig at det er mulig å kjøpe/fornye kortat. da...Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
A) at ikke alle får nytt kort hvert år, uansett. Noe av sjarmen med sesongkort er å sprade rundt med et bevis i lommeboken på at man har kjøpt tilgang for hele året. Dette poenget faller bort når det står "2008" på kortet. I tillegg burde det vært trykket navn på alle kortene, nettopp for å øke ekslusiviteten.
B) man må betale 50 spenn for et kort som umulig kan koste mye å produsere/distribuere. Dette lukter i beste fall av smålighet, men det mest dekkende ordet er nok grådighet.Kommentar
-
Hentefrist
10.11.2009 12:00
Det funka for meg å fornye på nett nå. Har kun fått feil pris og feilmelding inntill i ettermiddag.Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Kommentar
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
huh?
(No worries, jeg kommer jo til å betale kfl oxo)Jonathan Livingston ruules...Kommentar
-
Håper ikke det blir noe rot med dette og at dette gjøres utifra listene til KFL/LSK slik at hver og en slipper å møte opp på LSK kontoret for å vise fram medlemskapet sittKommentar
-
Men sesongkortet ditt kommer ikke til å bli "oppgradert" for 2009 sesongen sålenge du ikke har et av medlemskapene i orden.
Håper ikke det blir noe rot med dette og at dette gjøres utifra listene til KFL/LSK slik at hver og en slipper å møte opp på LSK kontoret for å vise fram medlemskapet sitt
Dette kommer selvfølgelig til å gå helt smertefritt. Ikke noe rot og helt uten plunder for kunden. Jada.
Stian"Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner MüllerKommentar
Kommentar