Sesongkort 2009
Collapse
X
-
Jo, det skjer automatisk. Billettluka/iTicket overfører de registrerte betalingene til Åråsen, så når du kommer på første hjemmekamp med ditt fornyede sesongkort, vet automaten i porten at du har betalt, og slipper deg inn med et vennlig, grønt, lysblink.
Det er i hvert fall teorien, og jeg kan ikke skjønne hva som skulle kunne gå galt med den.
som nenvt tidligere i tråden av andre så er det ikke alltid ting går på skinner.I wouldn`t kill you if you bit my head of!Kommentar
-
LSK har begynt å sende ut de første kortene nå.
Jeg som betalte samme dag som sesongkortene ble lagt ut for salg har i hvert fall fått bekreftet at mine kort ble sendt ut idag. Så da vil jeg tro dere andre som har betalt vil få kortene i løpet av de nærmeste dagene.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
LSK har begynt å sende ut de første kortene nå.
Jeg som betalte samme dag som sesongkortene ble lagt ut for salg har i hvert fall fått bekreftet at mine kort ble sendt ut idag. Så da vil jeg tro dere andre som har betalt vil få kortene i løpet av de nærmeste dagene.
Noen flere en mr.Jordbakke som har fått en slik bekreftelse?
Har noen fått noen kort?KnutHSolbergKommentar
-
Jeg har fornyet 2 plasser. En voksen + 1 barn.
Jeg fikk nytt kort i posten med Familie 1+1 på.
Det som er rart er det bare var et setenr. på kortet.
Er det meningen vi deler en plass eller...Kommentar
-
Spørs hvor liten ungen er, den er sikkert så liten at LSK mener dere får plass på et sete..Kommentar
-
-
Samme skjedde med meg. De hadde lagt 2 reservasjoner på meg, derfor. Sikkert noe i den duren. Er bare å sende mail å spørre.If you're not living on the edge, you take up too much room!Kommentar
-
Er nok ikke det som har skjedd her... tror jeg da:P
For i fjor 2008... Ble sesongkortet for 2008 sesongen kjøpr på pappas navn...
Og når han fornya kortet på shopen kryssa han av på eksiserende kunde og skrev mitt navn
Så er noe der som har kræsja tror jeg...
Men skal få rota sammen noe til en mail til Lsk...KnutHSolbergKommentar
-
Er nok ikke det som har skjedd her... tror jeg da:P
For i fjor 2008... Ble sesongkortet for 2008 sesongen kjøpr på pappas navn...
Og når han fornya kortet på shopen kryssa han av på eksiserende kunde og skrev mitt navn
Så er noe der som har kræsja tror jeg...
Men skal få rota sammen noe til en mail til Lsk...Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
KnutHSolbergKommentar
-
Kommentar
-
Sesongkortet kom i dag i posten, og til min gledelige overraskelse var det endelig med navn på. Da ble det hele mye mer personlig, noe som hjelper med en gang. BRA!!Kommentar
-
Nå blei jeg forvirra. Trodde vi skulle beholde det kortet vi allerede hadde. Var på Shopen nå tidligere i kveld og kjøpte den fete bortedrakta samt fornyet sesongkortet. Da skrev i hvert fall Tony ned mitt eksisterende kortnr...Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Det har da vært kommunisert rimelig STERKT at man skal beholde sitt eksisterende kort dersom man skal sitte på samme plass/stå, altså fornye. Man får satse på at Henriks tilfelle er en vanlig billettluka/LSK-glipp....Kommentar
Kommentar