Av hva jeg har fått med meg, spiller Sutterud nå for Drøbak.
Talenter i LSK
Collapse
X
-
Først av alt HSft: takk for god oversikt over junior-situasjonen.
At Grodås og Sutterud forsvinner er helt greit. Om planen er å bygge norges største keeper-satsing trenger vi langt mer talentfulle unggutter enn dem.
Litt trist å miste Appelquist, Mosis, Singh og Omojuanfu, men ingen av dem holder vel helt Tippeliga-nivå til tross for at de alle har en del kvaliteter.
For 2010 er mine ønsker følgende: Haraldsen og Gulbrandsen får noen sjanser for a-laget og Bolly beviser at han holder mål (2009 var et stort tilbakesteg for Bolly)Kommentar
-
Tror det er for tidlig for Haraldsen å få prøve seg for a-laget. Han har noen ekstreme ferdigheter, men fysikken har gjort at LSK har venta lenge med å slippe han til på junior. Jeg tror han får nok med å tilpasse seg juniornivået i år. I inneKM så spilte han på G16 laget mens Ohi spilte for G19, Så jeg håper ikke dette tyder på at han skal spille mest G16 i år også, synes det er på tide at han får forsøke seg som junior.Kommentar
-
I Følge Jr. Laget så har Alper slitt med Skader og sykdom gjennom hele året. Han datt sammen på Trening i Vinter og ble hentet i Sykebil, så jeg tror De rundt Jr.Laget har brukt denne sesongen med å få han på bena igjen.
Synes vel ikke det er så Veldig trist å Miste Appelqvist, Singh og M. Omoijuanfo. Ingen av de bidro noe særlig hverken på Jr. Laget eller 2. Laget.
Mosis, ble vel hentet for å styrke 2. Laget som hadde mindre poeng enn A-laget på Våren. Mosis gjorde det bra og blir nok å finne i en 2. Div klubbKommentar
-
Talenter på Romerike
Tror det er for tidlig for Haraldsen å få prøve seg for a-laget. Han har noen ekstreme ferdigheter, men fysikken har gjort at LSK har venta lenge med å slippe han til på junior. Jeg tror han får nok med å tilpasse seg juniornivået i år. I inneKM så spilte han på G16 laget mens Ohi spilte for G19, Så jeg håper ikke dette tyder på at han skal spille mest G16 i år også, synes det er på tide at han får forsøke seg som junior.Kommentar
-
Hvis du vil se de største fotballtalentene (til og med Gutter 16) på Romerike med bl.a Jon Raymond Haraldsen og Ohi Anthony Omoijoanfo, må du komme til LSK hallen Søndag 06.12-09. Har lagt ut uttaket til G-94 på Akershus fotballkrets hjemmeside. Fotball hele søndagen, med G-94 Akershus vs G94 Oslo, klokken 17:30 som avslutning på dagen. Så møt opp! :-)Kommentar
-
Kretslag
Spillere fra Asker og Bærum spiller for Oslo, det samme gjør spillere sør-øst for oslo.
Kretslaget til Akershus kan bruke spillere fra Øvre og nedre Romerike.
Så potensielle "Akershusspillere" burde vært flere, men slik er det ikke.Kommentar
-
Så Follo går bl.a. under Oslo?Kommentar
-
Kommentar
-
Om du trener ett av kretslagene og ikke engang vet hvilke klubber som faller inn under kretsen er det tydelig at lite har skjedd siden det kun ble hentet spillere til kretslagene fra LSK, Strømmen og Skjetten slik det ble på 80- og 90-tallet.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
He he, morsomt. Jeg vet hvilke klubber som faller inn under Akershus Fotballkrets, men er usikker på hvor grensen går mellom Oslo og Østfold, rent klubbmessig. Det er ikke sååååå interessant ettersom de ikke er aktuelle for kretslaget til Akershus!Last edited by Toro; 06.12.2009, 00:03.Kommentar
-
Nå som årets juniorstall har blitt presentert er det på tide med en oppdatering av tråden. Følgende spillere har forsvunnet:
1990
Fredrik Mosis, Tidligere klubb: Skeid
Robin Vågan, Tidligere klubber: Gjerdrum, Ull/Kisa, Lørenskog
Hareet Singh, Tidligere klubber: Bøler IF
Michael Omojuanfu, Tidligere klubber: Holmlia, VIF
Thomas Halstensen, Tidligere klubber: Ingen
Lars Sutterud, Tidligere klubber: Bjerke IL
Sondre Grodås, Tidligere klubber: Hornindal, Ullern
Christian Appelquist, Tidligere klubber: Ingen
1991
Torstein Kastet, Tidligere klubber: Holter, Nannestad
Esben Mohamed Rashid, Tidligere klubber: Holmlia
1992
Christian Myklebust, Tidligere klubber: Skedsmo
1993
Andreas Skaarer, Tidligere klubb:
Den store overskelsen for meg var at Esben Rashid er ute. HAn imponerte voldsomt i inne KM 5er. Men han har kanskje til gode å imponere voldsomt når de spiller med 11.
Ellers trist at det ser ut til at Skaarer har gitt seg. Har aldri sett han spille selv, ettersom han har vært ute med skader siden jeg flytta til Lillestrøm, men han var vel den eneste av 93spillerne våre som var på statoilakademiet .
Inn har vi fått 3 spillere i tillegg til de som er hentet opp fra 93/94 laget. Disse tre er:
Andreas Fjeldstad - Han fikk blant annet noen minutter mot all stars-laget, og sto for juniorlaget i innekm for 5er.
Didrik Mostue - HAr tidligere vært på prøvespill for liverpool:
Nettsiden for den offisielle supporterklubben til Liverpool FC i Norge. Oppdateres døgnet rundt på alt som skjer om Liverpool på norsk. Terminliste, resultater, nyheter, innsikt, kommentarer, historie, drakter og kampbilletter. Supporterklubben gir også ut magasinet The Kopite og podcasten
Tidligere angrepsspiller som nå ser ut til å være en diger stopper. Spilte også under inne km for 5er.
Akinbola Akinyemi - Hentet fra Kolbotn. Har aldri hørt om denne spilleren før. Det eneste jeg fant gjennom google var denne siden:
http://www.football-talents.co.uk/Ak...7-40156-2.html i tillegg til at han er nevnt på lagoppstillingen til Kolbotn junior i et par artikler.
Fra 90-årgangen som var siste års junior i fjor er Bolly og Nosa fortsatt i stallen som seniorer. Blir spennende å se hvilke spillere fra 91-årgangen som fortsatt er her om ett år.Last edited by HSft; 11.01.2010, 23:29.Kommentar
-
Det var hoved hensikten med den overgangen ja. Saa ble det vel hintet til at dersom han imponerte stort nok fantes det A-lagsmuligheterKommentar
-
Interkretsserien for G-19 starter allerede 18.mars.
LSK møter Vålerenga på bortebane i serieåpninga.
Hele terminlista:
Kommentar
-
Tokstad, Ringstad og Gabrielsen har blitt tatt ut i G19 troppen.
Kommentar
-
Spennende å følge uttakene av g-landslagene fremover. Vi har for tiden spillere som er aktuelle for alle lagene utenom G17. Tenker da først og fremst på:
G19 - Tokstad, Ringstad, Gabrielsen
G18 - Gabrielsen, Gulbrandsen (Slettli, Hjelmtvedt)
G17 - ...
G16 - Haraldsen, Omoijuanfo
G15 - HøibråtenKommentar
Kommentar