Talenter i LSK
Collapse
X
-
Folk skal jo gjerne ha både i pose og sekk. Colin og Fredrik spiller i samme posisjon, og det er ingen tvil om at Fredrik er et mye større talent enn Colin. I tillegg kommer spillere som Ujah, BBS, Sundgot og Edwin, som også er mye bedre enn Colin. (Ja, til og med Edwin er en mye bedre spiller.) I tillegg har vi et supertalent i 94-årgangen Ohi som kjemper om den samme plassen i A-stallen som Colin, selv om de to er litt ulike spillertyper.
Synes dette vitner mest om ambisjonsnivået til LSK kontra Godset. LSK har ikke plass til en spiller som mest sannsynlig ikke blir god nok for TL, noe Godset tydeligvis har. Veldig bra for Colin at han får muligheten i en så stor klubb, men det er ingen som har sett Colin spille som seriøst kan mene at han burde tatt opp en plass i LSKs A-stall.
Brukbar avslutter, men så spilte han jo på den suverene seriemesteren i både interkrets og 3. div. Når du spiller spiss på et lag som regelmessig vinner 8-0, trenger du ikke være Solskjær for å sette noen sjanser. Om Bergdølmo og Powell ville ha han med videre, var det nok for å styrke LSK2 i de kampene med få/ingen fra A-stallen. For per dags dato vil spissparet på A-laget være f.eks. Sundgot/Ujah, mens det da blir BBS/Fredrik/Edwin på LSK2.Kommentar
-
Colin er sikkert god, men som det er påpekt over: er han god nok?
Vi vil helt sikkert oppleve hvert eneste år at relativt gode spillere fra juniorlaget ikke vil bli tatt opp i A-stallen. I en klubb som satser på å etablere seg blant de beste i landet, skal vi være veldig fornøyd med talentutviklingen om mer enn én spiller tas opp fra juniorlaget årlig.Knurr...Kommentar
-
Da har Stian Christensen signert for oss tydeligvis. Har lagt han til i lista over talenter siden han ble tatt ut til statoil akademiet i år. Ingen fra LSK var med der.
På LSK.no kan man lese at det er snakk om en tidlig utviklet keeper som har vært med på en trening med a-laget. Kommer til å spille for g16 neste år.
JEg venter med å fjerne spillere fra lista i åpningsinnlegget til neste års juniorstall er klar. Synes det blir ryddigere på den måten.Kommentar
-
Både han og Keivan Ghaedamini (begge fra Løvenstad) skrev under for LSK i midten av november.
LSK.NO skrev følgende sak om signeringene:
Kommentar
-
Da har Lsk gitt Lasse Lund Olsen beskjed om at han ikke er god nok for juniorlaget og at han ikke har fremtid i Lsk..Dette er for meg som har fulgt gutten nøye di siste årene fulstendig meningstløst og jeg lurer virkelig hva enkelte i Lsk tenker på. Greit at Lasse har slitt litt i år men di kampa han har fått det til og stemme er det ingen og jeg sier det igjen INGEN som har teknikken til Lasse.Men det er vel mye bedre og hente talenter fra hele landet en og ta vare på dem som er fra Lillestrøm.... Håper virkelig noen fra Lsk ringer for og selge meg sesongkort ,,,,for og si det slik jeg kommer ikke til og kjøpe.Kommentar
-
Da har Lsk gitt Lasse Lund Olsen beskjed om at han ikke er god nok for juniorlaget og at han ikke har fremtid i Lsk..Dette er for meg som har fulgt gutten nøye di siste årene fulstendig meningstløst og jeg lurer virkelig hva enkelte i Lsk tenker på. Greit at Lasse har slitt litt i år men di kampa han har fått det til og stemme er det ingen og jeg sier det igjen INGEN som har teknikken til Lasse.Men det er vel mye bedre og hente talenter fra hele landet en og ta vare på dem som er fra Lillestrøm.... Håper virkelig noen fra Lsk ringer for og selge meg sesongkort ,,,,for og si det slik jeg kommer ikke til og kjøpe.Daukjøtt Felt CKommentar
-
Da har Lsk gitt Lasse Lund Olsen beskjed om at han ikke er god nok for juniorlaget og at han ikke har fremtid i Lsk..Dette er for meg som har fulgt gutten nøye di siste årene fulstendig meningstløst og jeg lurer virkelig hva enkelte i Lsk tenker på. Greit at Lasse har slitt litt i år men di kampa han har fått det til og stemme er det ingen og jeg sier det igjen INGEN som har teknikken til Lasse.Men det er vel mye bedre og hente talenter fra hele landet en og ta vare på dem som er fra Lillestrøm.... Håper virkelig noen fra Lsk ringer for og selge meg sesongkort ,,,,for og si det slik jeg kommer ikke til og kjøpe.
Regner med at det kommer en del ny spillere inn i løpet av vinteren. Ellers blir det et stort gap å fylle når 92åårgangen forsvinner etter neste sesong.Kommentar
-
Lasse Lund Olsen
Nytt bunnivå for Sportsklubben. Lasse er kanskje det største talentet på spissplass jeg noen gang har sett. bedre avslutninger enn Arild og større fart enn de fleste. Jeg har selv spilt med gutten.
Grunnen til at han har blitt kastet ut er nok personlig rettet av Powell, som ikke har gitt Lasse mange sjanser. Men de gangene han har fått sjansen har han enten scoret eller laget assist. Stort tap for klubben dette, og jeg tipper dette ikke er det siste vi har sett fra Lasse.
Jeg kommer ikke på kamp neste år.Kommentar
-
Nå er jeg bra lei av sånne uttalelser som detta. Har sett det slengt ut i hytt og gevær i diverse sammenhenger, mye mtp hvordan ungdomssatsinga er. Her vurderer du et enkelt talent på en annen måte enn klubben, derfor kommer du ikke på kamp? Hvis detta er dråpen i havet, hvorfor faan har du og alle andre kommi på kamp før da? Ungdomssatsinga og den generelle klubbdriften er bedre enn kanskje noengang, men NÅ er det nok for dere. Jævla surmaga sutrere.
Jeg kommer på kamp neste år.Klempern. Translation german-english: Hammer
Hammer: To defeat (a person, a team) resoundinglyKommentar
-
Nytt bunnivå for Sportsklubben. Lasse er kanskje det største talentet på spissplass jeg noen gang har sett. bedre avslutninger enn Arild og større fart enn de fleste. Jeg har selv spilt med gutten.
Grunnen til at han har blitt kastet ut er nok personlig rettet av Powell, som ikke har gitt Lasse mange sjanser. Men de gangene han har fått sjansen har han enten scoret eller laget assist. Stort tap for klubben dette, og jeg tipper dette ikke er det siste vi har sett fra Lasse.
Jeg kommer ikke på kamp neste år.Kommentar
-
Sesongkort? For min del, er ikke det avgjørende for kjøp av sesongkort da jeg har kjøpt Og det ville ikke vært avgjørende om jeg ikke hadde kjøpt. Det jeg tenker på, er de som er nevnt ovenfor - som liker en lokal tilhørlighet. De kan det være avgjørende for. Markedsavdelingen jobber for å selge sesongkort, mens de som styrer med det sportslige kvitter seg med en lokal spiller og en annen står frem i avisen som tilnærmet utfryst og med null tillitt. Det selger ikke for denne nevnte gruppa!
Og Skinke - kom med din tommel ned som vanlig. Bryr meg overhode ikke og endrer ikke min mening.Kommentar
-
Jeg kommer ikke på kamp neste år.VI ER KANARIFANSEN OG HOLDER ALDRI KJEFT<3Kommentar
-
Kommentar
-
På tre år skjer det sykt mye i den alderen! Og det er de tre år yngre som er resultatet av min tommel opp tilntullebukk. Kan slå begge veier, men hva koster en slik "gambling" med en ung, lokal gutt? Mest sannsynlig svært lite...
Kjenner ikke til spilleren noe mer enn det jeg har lest, men noterer meg bak øret at det synes som om lokale spillere ikke er satsningsområde i det hele tatt..... Bra at det satses på unge spillere, men må og kan ikke glemme lokal forankring!Kommentar
-
Når han gjelder det at han er det største spisstalentet i klubben, så står jeg på det, men der er jeg innhabil. problemet med at han er kastet ut, er at han har blitt kastet ut av en enkel grunn. Powell likte han ikke! Lasse har nå allerede rukket å få tilbud av flere andre klubber, men er usikker på om han vil slenge seg på dem, for det var i Lillestrøm han ville spille.
Det at han er blitt kastet ut er rett og slett feil og jeg håper virkelig Lasse kommer over skuffelsen fort. Det er mye drittfolk i klubben atm.
Lasse Lund har det lille ekstra.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar