Undrer meg over at han ikke fikk spille til han ble siste års junior. Det kan så stille en periode før det plutselig løsner. Gode basisferdigheter og ballbehandling er viktigst i den alderen. Det taktiske kan komme etter hvert. Som det blir nevnt er det lite å tape på å la han spille ut juniorperioden, og siden råmaterialet er der kan man utvikle seg stort på den tiden. Spesielt når man ser mange av de spillerne som har fått tillit ut juniorperioden ha etter min mening dårligere potensial. LSK skal være en toppklubb og lisa skal legges høyt, men tar vi en titt på juniorstallen er det to ting som slår meg: Det er ikke mange med bedre potensial og det begynner å bli få lillestrømlinger...
Talenter i LSK
Collapse
X
-
Jeg er spent på å se hvor store utskiftninger som skjer i juniorgruppa nå. Er ganske merkelig at LLO forsvinner ut da det er flere andre juniorspillere jeg ser mindre potensial i. I tillegg er det omtrent ingen spisser igjen på juniorlaget nå annet enn Ohi, som vel burde spille lenger ned på banen.
Shina Michael Babajide er vel den eneste reine spissen som er igjen, og jeg synes han har mindre potensiale enn LLO. Haraldsen er en spiller jeg har mer sansen for, men jeg synes han bør brukes som ving og ikke spiss. Dermed burde det egentlig hentes inn 3 juniorspisser med meget høyt potensiale før neste sesong.Kommentar
-
Haha, det blir så feil å si
Lasse er en god spiller, men er alt for ego. Han ville aldri tatt steget opp i a-lagsstallen.
Når dere sier Lasse har alt Collin ikke hadde, ja da hadde han ikke blitt kastet ut av klubben. Har selv spilt mot Lasse mange ganger, mot oss i Lørenskog har han aldri vært noe god.
Lasse er en spiller med god teknikk og spisskompetanse, han er to år yngre enn Collin, og ville ALDRI danket ut han fra laget.
men likevel er jeg spent på hva jr kommer til å gjøre nå, når de ikke har en typisk målscorer som Collin var. Si hva dere vil om Collin, men han dunket inn mål for jr laget og fikk a-lagskontrakt med godset!VI ER KANARIFANSEN OG HOLDER ALDRI KJEFT<3Kommentar
-
Haha, det blir så feil å si
Lasse er en god spiller, men er alt for ego. Han ville aldri tatt steget opp i a-lagsstallen.
Når dere sier Lasse har alt Collin ikke hadde, ja da hadde han ikke blitt kastet ut av klubben. Har selv spilt mot Lasse mange ganger, mot oss i Lørenskog har han aldri vært noe god.
Lasse er en spiller med god teknikk og spisskompetanse, han er to år yngre enn Collin, og ville ALDRI danket ut han fra laget.
men likevel er jeg spent på hva jr kommer til å gjøre nå, når de ikke har en typisk målscorer som Collin var. Si hva dere vil om Collin, men han dunket inn mål for jr laget og fikk a-lagskontrakt med godset!Kommentar
-
Er det ikke bare for Lasse å gå til en annen lokal 2-3 divisjonsklubb, vise at Lillestrøm tok feil, for så å bli aktuell igjen når han blir noen år eldre? Kan godt være at han kan utvikle seg mer ett annet sted hvor han blilr satset på, enn å bli i LSK hvor de tydligvis mener at han ikke er på det nivået de ønsker. Lørenskog, Skedsmo, Fjellhamar og Flisbyen er jo alle klubber i nærheten som bør være interessert hvis han er ett så enormt talent som noen her inne mener at han er?
Tullete å si at man ikke vil dra på Åråsen igjen fordi at en juniorspiller har fått beskjed om å finne seg en annen klubb i en periode hvor LSK har flere unge spillere på vei inn i A-lagsstallen enn noen gang. Man kan gjerne kritisere dagens regime på mange områder, men når det kommer til talentutvikling har det skjedd en enormt positiv forandring i LSK de siste årene. Det er vel ikke Tom Nordlie sin fortjeneste akkurat?Kommentar
-
Har trilla ball med Lasse noen ganger for noen år siden, og han viste allerede da glimt av å kunne bli en veldig, veldig god spiller. Desverre kunne han i blandt være litt for ego, i blandt fikk han til ting aleine, i blandt gikk det til helvette. Han har mye å jobbe med, men også et bra potensialet vis han lærer seg å få ut det beste, og få vekk ego taktene.
Gutten har uansett et potensiale, jeg tror det ligger noe der inne, bare at det tar litt tid før han tar steget. Håper Lasse går til en klubb i nærheten, og at LSK velger å følge litt med på han..Kommentar
-
Ref nyhetstråden.
Først og fremst: Ringen er tilbake! Deilige nyheter!
Spesielt fordi han selv sier at han ønsker å forlenge kontrakten som løper ut i 2011. Signer gutten på langtidskontrakt!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
LSk har Gode spisser på plass allerede.
Christian Bjerknes, 95 har bøttet inn mål på guttelaget og var god på Regionsamlingen sist.
Martin Trøen, 95 spiller på Eidsvold Turn på G15 Landslaget og har trent og spilt Turneringer for LSK
Joakim Osvold, har trent med juniorene i høst, kommer fra Norges Beste Guttelag Oppsal.
I tillegg så holder Fredrik G og Ohi Junioralder.
Lasse scoret nesten ikke mål heller, så ikke sammenlign han med ColinKommentar
-
Christian Bjerknes, 95 har bøttet inn mål på guttelaget og var god på Regionsamlingen sist.
Martin Trøen, 95 spiller på Eidsvold Turn på G15 Landslaget og har trent og spilt Turneringer for LSK
Joakim Osvold, har trent med juniorene i høst, kommer fra Norges Beste Guttelag Oppsal.
Lasse scoret nesten ikke mål heller, så ikke sammenlign han med ColinKommentar
-
Lasse scoret nesten ikke mål heller? han har da en målstatistikk som ikke står tilbake for noen. tror ikke jeg noen gang har sett en kamp der Lasse spilte, hvor han ikke scoret. Makan til avslutninger skal du lete lenge etter, og jeg tror neppe du finner det. Lasse går Colin en høy gang.
Lasse er en god spiller, men ikke på samme nivå som CollinVI ER KANARIFANSEN OG HOLDER ALDRI KJEFT<3Kommentar
-
Hører ut som du er en meget god venn av Lasse. Sett med nøytrale øyne, så er Collin en større goalgetter enn Lasse. Collin var toppscorer for norges beste jr lag ifjor, jeg fulgte disse tett og det var sjeldent Lasse scorte i de kampene jeg så.. Snakket også med flere av gutta på JR idag ettersom du er så opptatt av at Lasse er så utrolig god. De begynte å le når jeg sammenlignet Collin og Lasse som goalgettere..
Lasse er en god spiller, men ikke på samme nivå som CollinKommentar
-
2. Lasse er ikke en goalgetter som Collin.
3. Collin har mye bedre holdninger enn Lasse som bare syter.
To år har mye å si i fotball, men hadde Lasse hvert så utrolig god hadde han fått spilt på lik måte som Ohi gjorde ifjor. Lillestrøm ville heller ikke latt slipp på han.
Collin var ikke god nok for a-laget, det er ikke så rart med den angrepsrekka som er der nå, men han har likevel fått tippeliga kontrakt med godset. Kamara gikk fra Stabæk (?) til godset. Vi ser jo hvordan Godset utvikler han om dagen.VI ER KANARIFANSEN OG HOLDER ALDRI KJEFT<3Kommentar
-
1. Det er to år i mellom. (Lasse 93 og Collin 91)
2. Lasse er ikke en goalgetter som Collin.
3. Collin har mye bedre holdninger enn Lasse som bare syter.
To år har mye å si i fotball, men hadde Lasse hvert så utrolig god hadde han fått spilt på lik måte som Ohi gjorde ifjor. Lillestrøm ville heller ikke latt slipp på han.
Collin var ikke god nok for a-laget, det er ikke så rart med den angrepsrekka som er der nå, men han har likevel fått tippeliga kontrakt med godset. Kamara gikk fra Stabæk (?) til godset. Vi ser jo hvordan Godset utvikler han om dagen.Kommentar
-
Lasse scoret nesten ikke mål heller, så ikke sammenlign han med Colin
Har Trøen meldt overgang?
Hvilken årgang er denne Osvold?Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Da kan det se ut som Lasse går til Strømmen. Han er altså god nok for 1 Div. men for dårlig for juniorlaget vårt. her det noe som er helt feil.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar