5-2. Lekestue
Talenter i LSK
Collapse
X
-
Fantastisk, slike ting som dette som bidrar til å holde interessen oppe når det ikke går så bra på seniorsida. Håper det virkelig satses hardt på dette området. Andre semien kl.15, ligger nok an til et revansjeoppgjør mot ræv, som vi tapte 0-1 for i gruppespill.Kommentar
-
I 97-årgangen er det vel først og fremst Walstad som har vist seg frem og er fast i landslagsuttakene. I tillegg til Walstad var det med en kar fra Lørenskog på siste landslagsuttak. Han er med som hospitant i NTF U16-turneringa nå, men ser ikke ut til å være fast på laget. Så han spille på kretslaget en gang, da virka han som en hurtig og teknisk ving med litt høy feilprosent. Ser at han har spilt litt spiss for NTF U16-laget.
Walstad spiller for junior-laget vårt for det meste nå. Tror ikke han har spilt G16 i år. Han var tidligere sentral midtbane og brukes fortsatt der til tider, men er først og fremst midtstopper. Blir også brukt som back til tider, spesielt på landslaget tror jeg.
I 98 årgangen har vi Kristoffer Ajer som har fått mye omtale. Han har vært med på det som er av statoil-samlinger og landslagsuttak og er kaptein på NTF-laget og på G97-kretslaget. Han er en sentral midtbanespiller med en bra passningsfot og ok teknikk, men virka litt stor, tung og keitete sist jeg så han. Håper det går seg til.
I tillegg til Ajer har Åretun vært med på statoil- og landslagsuttak. Han spiller for det meste stopper, men jeg tror han kan brukes som back også. Jeg har aldri sett han spille. Ble henta fra Skedsmo før sesongen og spiller G16-fotball sammen med Ajer.
I tillegg til disse to er Markus Stensby fra Ull/Kisa en spennende lokal spiller. Han har også G15-landskamper og er en liten teknisk offensiv midtbanespiller med bra fart i vendingene og et ok skuddbein. Han er ikke like dominerende som Ajer på midten, ettersom fysikken hans er en helt annen, men jeg syntes han ser spennende ut. Stensby og Åretun er ikke med på NTF-laget, uten at jeg vet hvorfor, skader?
I 99-årgangen har jeg ikke sett noen av spillerne, men Emil Ødegård er den LSK-spilleren som ble tatt ut til Statoil-samlingen i år og som spiller regelmessig på NTF-laget. Han er keeper og er den som står mest på G16-laget og NTF-laget.
I tillegg til han har vi med Arne Holter fra R&Å som også var med som en av 3 fra romerike på statoilsamlingen. Han har fått en del spilletid som stopper på NTF-laget og jeg tipper han er lillebroren til en annen Holter som ble henta til LSK fra R&Å for et år eller to siden.Last edited by HSft; 25.07.2013, 21:29.Kommentar
-
-
-
Men. Hva er greia med 2x35min omganger og ikke ekstraomganger? Tåpelig regel??Kommentar
-
Har ikke noe grunnlag for å mene noe om kampen, men jeg ville ikke stolt helt på mannen bak livedekninga. Han var jo mildt sagt lite nøytral i dekningen sin. For eksempel presterte han å skrive ting som "Har Kolla og Regy og resten av FKH- gjengen en ny masterplan i ermet?" Han kunne jo i alle fall prøvd å fremstå som nøytral.Kommentar
-
Kampsammendrag ligger her: http://www.fkh.no/news/article/19n03...ideointervjuer
Bedre nerver ogKommentar
Kommentar