Jeg har tidligere jaktet på Grønlund i diverse tråder som også har omhandlet andre ting. Imidlertid finner jeg det ryddigere at vi har en egen tråd dedikert temaet.
Frank Grønlund må som daglig leder ta ansvaret for det uføret klubben befinner seg i. Som daglig leder holder jeg han ansvarlig for:
* Årets patetiske sportslige resultater
* All uroen som har herjet rundt trenere og andre ledere
* At vi sitter med en kostnadsbase som er totalt uansvrlig, hvor søplespillere hever millionlønninger
* At vi ikke har klart å selge en eneste spiller
* Den uverdige bahandlingen av en lojal type som Påsan
* Idiot-oppsørselen mot egne supportere gjennom totalt ukontrollerte utbrudd i media
* At Judas er på vei inn i klubben
Jeg frykter beklageligvis at Grønlund er godt forskanset i sin stilling. Han blir beskyttet fra mange hold, så her er det viktig at vi gjør en god jobb. Listen over hans fadeser jeg beskriver er på ingen måte uttømmende, kom gjerne med innspill.
Frank Grønlund må gå! La høstjakten begynne...
Frank Grønlund må som daglig leder ta ansvaret for det uføret klubben befinner seg i. Som daglig leder holder jeg han ansvarlig for:
* Årets patetiske sportslige resultater
* All uroen som har herjet rundt trenere og andre ledere
* At vi sitter med en kostnadsbase som er totalt uansvrlig, hvor søplespillere hever millionlønninger
* At vi ikke har klart å selge en eneste spiller
* Den uverdige bahandlingen av en lojal type som Påsan
* Idiot-oppsørselen mot egne supportere gjennom totalt ukontrollerte utbrudd i media
* At Judas er på vei inn i klubben
Jeg frykter beklageligvis at Grønlund er godt forskanset i sin stilling. Han blir beskyttet fra mange hold, så her er det viktig at vi gjør en god jobb. Listen over hans fadeser jeg beskriver er på ingen måte uttømmende, kom gjerne med innspill.
Frank Grønlund må gå! La høstjakten begynne...
Kommentar